eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawabudowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP Nr 15 w Warszawie przy ul. Młodzieńczej 5/7

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-17

POZYCJA 27964

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP Nr 15 w Warszawie przy ul. Młodzieńczej 5/7 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, do kontaktów: Piotr Piątkowski Piotr Gąska Paweł Bechcicki, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5967300, fax 022 5967800, e-mail: kwatermistrzkp@warszawa-straz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.warszawa-straz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP Nr 15 w Warszawie przy ul. Młodzieńczej 5/7. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Młodzieńcza 5/7; Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej Nr 15 w Warszawie przy ul. Młodzieńczej 5/7. Zakres robót obejmuje wykonanie budowy strażnicy Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 15 Państwowej Straży Pożarnej wraz z przyłączami i sieciami zewnętrznymi, budynkiem wieży ćwiczeń, sygnalizacją świetlną w ul. Młodzieńczej, częściową rozbiórką istniejących obiektów i remontem istniejącego garażu, wykonaniem ogrodzenia, utwardzonych dróg i placów wewnętrznych, szaty roślinnej, na podstawie : - Projektu budowlanego i wykonawczego - Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - Przedmiaru robót. Cały zakres robót został podzielony na dwa etapy: I etap - obejmuje wykonanie budynku strażnicy \po klucz\, przyłączy i sieci zewnętrznych, tymczasowych dróg i placów wewnętrznych, sygnalizacji świetlnej w ulicy. Po wykonaniu powyższego zakresu i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie nastąpi przeprowadzka załogi JRG do nowego budynku. II etap - obejmuje wykonanie rozbiórki części koszarowej istniejącej strażnicy, wybudowanie wieży ćwiczeń, wykonanie remontu istniejącego garażu, urządzenie szaty roślinnej, dróg wewnętrznych i ogrodzenia. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego na potrzeby wykonania robót obejmujące m.in. przygotowanie stosownej dokumentacji, uzyskanie zgód i pozwoleń, wniesienie opłat za zajęcie terenu pasa drogi publicznej. Do zakresu zadań wykonawcy będzie należało wykonanie wszelkich niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów warunkujących uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Po zakończeniu robót wykonawca przygotuje i przekaże inwestorowi dokumentację powykonawczą obiektu wraz z aprobatami technicznymi, certyfikatami, atestami, protokołami z pomiarów i prób. Informacje dotyczące warunków oraz szczegółowego zakresu realizacji zawarte są w załączniku nr 8,9 i 10 do SWIZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dotyczący wszystkich osób reprezentujących oferenta. 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Oświadczenie - załącznik nr 3. 1.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - tj.: - wykaz tabelaryczny wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, polegających na wykonaniu minimum 3 budynków o wartości minimum 5 000 000,00 złotych netto każdy; z opisem funkcji budynku/znajdujących się w nim pomieszczeń. - referencje potwierdzające należyte wykonanie wszystkich wymienionych w tabeli SIWZ (patrz wyżej) robót min. 3; 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca ; 3) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 4) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wykaz podwykonawców o ile Oferent przewiduje ich zatrudnienie wraz z określeniem zakresu robót jaki jest dla nich przewidziany; 5) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dokument stwierdzający posiadanie właściwych uprawnień do kierowania robotami w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej (kierownika/kierowników budowy) wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające opłacenie składek przez osobę (pracownika/pracowników) która będzie/będą odpowiedzialna/odpowiedzialne za wykonanie robót 1.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; Oferent musi okazać się przychodem netto w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000 zł w ostatnim roku obrachunkowym. 2) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności lub zobowiązanie do jej zawarcia przed podpisaniem umowy realizacji. Wartość sumy ubezpieczenia nie może być mniejsza niż cena oferty. 2.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 1.1 ppkt 2,3 i 5 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje wykonanie budowy strażnicy Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 15 Państwowej Straży Pożarnej wraz z przyłączami i sieciami zewnętrznymi, budynkiem wieży ćwiczeń, sygnalizacją świetlną w ul. Młodzieńczej, częściową rozbiórką istniejących obiektów i remontem istniejącego garażu, wykonaniem ogrodzenia, utwardzonych dróg i placów wewnętrznych, szaty roślinnej, na podstawie : - Projektu budowlanego i wykonawczego - Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - Przedmiaru robót 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Zamawiający ustala wadium w wysokości 100 000,00 zł, słownie: sto tysięcy złotych 00/100. Wadium może być wniesione: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). Wymagane jest aby wadium złożone w formie innej niż pieniężna było w oryginale. Zamawiający zwróci oryginały dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium o którym mowa powyżej po zakończeniu postępowania. W przypadku gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia instytucji kredytowych lub gwarancji bankowej (nieodwołalnej, bezwarunkowej) musi zawierać zapis: Kwota wadium zostanie wypłacona na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego tj. Komendanta Miejskiego PSP m. st. Warszawy, gdy: 1. oferent po wyborze jego oferty odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy oferenta. Zamawiający nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium oferent powinien powołać się na oznaczenie oferty tj. oferta - budowa JRG 15. Wadium w pieniądzu w wysokości 100 000,00 zł należy wnieść na konto Komendy Miejska PSP m. st. Warszawy w Banku PEKAO S.A. XVI O/w Warszawie 43 1240 2135 1111 0010 0319 3812, przed terminem składania ofert. Oferta, która nie będzie zabezpieczona kwotą wadium zostanie odrzucona (oryginał wniesienia wadium należy umieścić w ofercie - do zwrotu po zakończeniu postępowania). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu 1.1. Zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonania oceny wyżej wymienionych warunków. Ocena warunków zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych w ofercie wymienionych w rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda załączenia, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia określony dokumentacją projektową i ceną ofertową, Oferent zobowiązany jest podać wartość oraz daty i miejsca wykonania robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 5 SIWZ, Oferent winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych polegających na: wykonaniu minimum 3 budynków o wartości minimum 5 000 000,00 złotych netto każdy (o charakterze użytkowania zbliżonym do specyfiki użytkowania obiektu strażnicy PSP, to jest zawierające pomieszczenia biurowe, mieszkalne lub koszarowo-hotelowe oraz garaże); (należyte wykonanie wszystkich robót należy potwierdzić odpowiednimi referencjami). 2) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg załącznika nr 6 i 7 SIWZ, 3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dokument stwierdzający posiadanie właściwych uprawnień do kierowania robotami w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej (kierownika/kierowników budowy) wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające opłacenie składek przez osobę (pracownika/pracowników) która będzie/będą odpowiedzialna/odpowiedzialne za wykonanie robót, 4) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 5) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; Oferent musi okazać się przychodem netto w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000 zł w ostatnim roku obrachunkowym. 2) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności lub zobowiązanie do jej zawarcia przed podpisaniem umowy realizacji. Wartość sumy ubezpieczenia nie może być mniejsza niż cena oferty. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) oświadczenia potwierdzającego spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publiczny z późn. zm. pozwalające na ubieganie się o udzielenie zamówienia oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publiczny z późn. zm. wg załącznika nr 3 SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dotyczący wszystkich osób reprezentujących oferenta. 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Oświadczenie - załącznik nr 3 SIWZ. 1.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - tj.: - wykaz tabelaryczny wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, polegających na wykonaniu minimum 3 budynków o wartości minimum 5 000 000,00 złotych netto każdy; z opisem funkcji budynku/znajdujących się w nim pomieszczeń. - referencje potwierdzające należyte wykonanie wszystkich wymienionych w tabeli (patrz wyżej) robót min. 3, 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca ; 3) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 4) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wykaz podwykonawców o ile Oferent przewiduje ich zatrudnienie wraz z określeniem zakresu robót jaki jest dla nich przewidziany; 5) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dokument stwierdzający posiadanie właściwych uprawnień do kierowania robotami w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej (kierownika/kierowników budowy) wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające opłacenie składek przez osobę (pracownika/pracowników) która będzie/będą odpowiedzialna/odpowiedzialne za wykonanie robót 1.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; Oferent musi okazać się przychodem netto w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000 zł w ostatnim roku obrachunkowym. 2) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności lub zobowiązanie do jej zawarcia przed podpisaniem umowy realizacji. Wartość sumy ubezpieczenia nie może być mniejsza niż cena oferty. 2.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 1.1 ppkt 2,3 i 5 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa-straz.pl. Opłata: 1500 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest: a) na stronie internetowej zamawiającego (bez opłaty). b) w siedzibie zamawiającego w pok. 513 V piętro (opłata w wysokości 1 500,00 zł). c) pocztą na pisemne zgłoszenie wykonawcy (przysłane faksem i pocztą) - wysyłana przesyłką kurierską na koszt odbiorcy. Cena specyfikacji w oryginale, bez kosztów przesyłki, wynosi 1 500,00 zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.07.2007, godzina 10:30, Świetlica strażnicy Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 3 znajdującej się na I piętrze budynku siedziby Zamawiającego przy ul. Polnej 1 w Warszawie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.