Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-22
Kraków: Przetarg nieograniczony LOG-40/08/ZP na roboty budowlane związane z dostawą i wymianą stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynku Szpitala ZOZ MSWiA w Krakowie
ul. Kronikarza Galla 25
Numer ogłoszenia: 279713 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krakowie , ul. Kronikarza Galla 25, 30-053 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6151721, fax. 012 6151705.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-mswia.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony LOG-40/08/ZP na roboty budowlane związane z dostawą i wymianą stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynku Szpitala ZOZ MSWiA w Krakowie ul. Kronikarza Galla 25.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynku Szpitala ZOZ MSWiA w Krakowie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, czyli: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli: -Wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia ( wymaga się , aby Wykonawca wykonał co najmniej pięć robot budowlanych podobnych czyli odpowiadających swą wartością minimum 100 % wartości kosztorysu ofertowego brutto) c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia ( art. 24 ust.1 i 2 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a)Formularz ofertowy b)Szczegółowe kosztorysy ofertowe na prace budowlano, opracowany w oparciu i w zakresie jak w załączonych do SIWZ przedmiarach robót. Przy pozycjach kosztorysowych należy podać ceny jednostkowe. c)oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej Specyfikacji, d)wykaz wykonanych, robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością minimum 100 % wartości kosztorysu ofertowego brutto, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania wraz z. dokumentami potwierdzającymi że te usługi zostały wykonane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 e)decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót - odnoszące się do osób , które będą pełnić funkcję kierownika budowy lub kierownika robót w określonej specjalności f)zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa- odnoszące się do osób, które pełnić będą funkcję kierownika budowy lub kierownika robót, g)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. h)aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie h, i składa odpowiednio dokumenty zgodnie z § 2 ust.1,2,3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów , jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U nr 87 poz.605) j)Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości 50% wartości brutto oferty, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. k)polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000zł ważnej na okres realizacji przedmiotu umowy. l)dowód wniesienia wadium m)parafowany na każdej stronie wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego tj. przy ul. Kronikarza Galla 25, 30-053 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria w siedzibie Zamawiajacego tj. przy ul. Kronikarza Galla 25, 30-053 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie koncepcji dla budowy parkingu przy ul. Kobierzyńskiej 93 w Krakowie wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Dostawa mebli do pomieszczeń Instytutu Elektroniki w budynku C-2 AGH w Krakowie - DE-dzp. 272-084/25
- Weryfikacja dokumentacji projektowej, obejmującej projekt wykonawczy, projekt techniczny i projekt aranżacji wnętrz, dla budynku laboratoryjno-biurowego Instytutu Ekspertyz Sądowych
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz rękawiczek jednorazowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie Miasta Krakowa w latach 2025-2027
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji "green skills" pt. "Zrównoważona konferencja" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED).
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrowie Wielkopolskim
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- Przebudowa drogi gminnej nr 271218K Listówki w km od 0+038,00 do km 0+126,30 w miejscowości Ropa, Gmina Ropa.
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Fiołkowej 24 - roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.