eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja dwóch sal gimnastycznych wraz z pomieszczeniami przyległymi przy ul. Okopowej 55A w Warszawie, w ramach zadaniaModernizacja ZS im. M. Konarskiego wraz z infrastrukturą przy ul. Okopowej 55A- zamówienie dodatkowe (sprawa nr 149/ZP/13)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-23

Warszawa: Modernizacja dwóch sal gimnastycznych wraz z pomieszczeniami przyległymi przy ul. Okopowej 55A w Warszawie, w ramach zadania: Modernizacja ZS im. M. Konarskiego wraz z infrastrukturą przy ul. Okopowej 55A- zamówienie dodatkowe (sprawa nr 149/ZP/13)
Numer ogłoszenia: 279729 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271717 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dwóch sal gimnastycznych wraz z pomieszczeniami przyległymi przy ul. Okopowej 55A w Warszawie, w ramach zadania: Modernizacja ZS im. M. Konarskiego wraz z infrastrukturą przy ul. Okopowej 55A- zamówienie dodatkowe (sprawa nr 149/ZP/13).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę kanalizacji ogólnospławnej oraz deszczowej w systemie grawitacyjnym. Na czynnym odcinku przebiegającym pod budynkiem Sali Gimnastycznej należy wymienić przewód kanalizacji ogólnospławnej o średnicy dn 250 mm. i długości około 17 mb. (pomiędzy istniejącymi studniami). Należy również wymienić kanalizację deszczową odprowadzającą wody opadowe z dachu budynku w zakresie przewodów, rewizji, rur deszczowych z odprowadzeniem wody do istniejących studni rewizyjnych. Roboty należy wykonać w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja ZS im. M. Konarskiego wraz z infrastrukturą przy ul. Okopowej 55A.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ŁUNIBUD Spółka Jawna Łuniewski, ul. Orla 11 lok. 51, 00-143 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22796,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 lit a) ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zmówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia dodatkowego jest wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie wymiany kanalizacji ogólnospławnej oraz deszczowej w systemie grawitacyjnym. Na czynnym odcinku przebiegającym pod budynkiem Sali Gimnastycznej należy wymienić przewód kanalizacji ogólnospławnej o średnicy dn 250 mm. i długości około 17 mb. (pomiędzy istniejącymi studniami). Należy również wymienić kanalizację deszczową odprowadzającą wody opadowe z dachu budynku w zakresie przewodów, rewizji, rur deszczowych z odprowadzeniem wody do istniejących studni rewizyjnych. Roboty należy wykonać w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja ZS im. M. Konarskiego wraz z infrastrukturą przy ul. Okopowej 55A Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, rozebranie nawierzchni z klinkieru drogowego, chodników, wykopy liniowe z umocnieniem ścian i zabezpieczeniem, demontaż rurociągu kanalizacyjnego śr.160-200 mm, przejście szczelne przez ściany, podsypka, kanały rurowe - rury PVC śr. 160-200 mm, osypka, zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu, odtworzenie nawierzchnia z kostki brukowej i wywiezienie gruzu. W trakcie realizacji zamówienia podstawowego po odkopaniu ścian fundamentowych wokół modernizowanej sali gimnastycznej stwierdzono awaryjny stan techniczny kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej. Do natychmiastowej wymiany zostały zakwalifikowane rury deszczowe, rewizje, podejścia oraz trasy kanalizacyjne w obrębie modernizowanej sali gimnastycznej. Stan rur deszczowych, rewizji, podejść oraz trasy kanalizacyjnej był możliwy do oceny dopiero po odkopaniu. Z uwagi na awaryjny stan rur (korozja wżerowa, pęknięcia podłużne i ubytki), ww. elementy tras kanalizacyjnych należy natychmiast wymienić aby zapewnić właściwe funkcjonowanie kanalizacji. Nie wykonanie powyższych prac uniemożliwi właściwe działanie kanalizacji po zakończeniu robót obejmujących zamówienie podstawowe i będzie powodowało zawilgocenie remontowanych ścian sali gimnastycznej na parterze oraz powodować będzie przyspieszone zużycie wykonanej izolacji przeciwwilgociowej. Wskazane roboty należy wykonać przed przystąpieniem do wymiany posadzki dolnej sali gimnastycznej Konieczność wykonania wskazanych robót została potwierdzona w sporządzonym protokole konieczności nr 1 z dnia 27.11.2013 r. Powyższe roboty nie były ujęte w dokumentacji projektowej na podstawie której realizowane jest zamówienie podstawowe i wykonanie tych robót stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia a z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Zamówienie podstawowe wykonuje ŁUNIBUD Spółka Jawna Łuniewski, ul. Orla 11 lok. 51, 00-143 Warszawa. Wykonawca został wyłoniony po przeprowadzeniu postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego (znak sprawy 128/ZP/13). Z Wykonawcą w dniu 18.11.2013 r. została podpisana umowa nr IR-17-C-WOL/V/10/15-101/2013/2069. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie Przedmiotu Umowy określone na podstawie złożonej oferty wynosi 869 601,54 zł brutto. Niniejsze zamówienie dodatkowe zostanie udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego, ponieważ z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Roboty będą wykonane w terminie przewidzianym na wykonanie zamówienia podstawowego. Niniejsze zamówienie jest pierwszym zamówieniem dodatkowym do zamówienia podstawowego i jego wartość, oszacowana na podstawie kosztorysu inwestorskiego, wynosi 28 040,06 zł brutto, co stanowi ok. 3,22 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego. Wartość udzielonego zamówienia dodatkowego, tj. zawartej umowy brutto wynosi 28 000,00 zł co stanowi ok. 3,22 % wartosci realizowanego zamówienia podstawowego. Reasumując zaistniały przesłanki do udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych stanowiących nie więcej niż 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.