Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-21
Niedźwiedź: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Niedźwiedź
Numer ogłoszenia: 279770 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Niedźwiedziu , Niedźwiedź 233, 34-735 Niedźwiedź, woj. małopolskie, tel. 018 3312772, faks 018 3317057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedzwiedz.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Niedźwiedź.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych sprzed każdej nieruchomości zamieszkałej oraz niezamieszkałej na terenie Gminy Niedźwiedź oraz z nieruchomości będących własnością Gminy Niedźwiedź. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport oraz: a) przekazanie odebranych od właścicieli nieruchomości (zamieszkałych i niezamieszkałych) selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwienia odpadów, b) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości (zamieszkałych i niezamieszkałych) zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania w regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z rejonizacją ustaloną w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami 2) W wyniku podpisanej umowy Wykonawca w cenie ryczałtowej wykona kompleksową obsługę w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych, które będzie realizowane bez względu na warunki atmosferyczne, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach o pojemności 120 litrów, 240 litrów i 1100 litrów oraz workach (BIOODPADY). Pojemniki te są już w posiadaniu właścicieli nieruchomości (zamieszkałych i niezamieszkałych) z terenu gminy Niedźwiedź. W miejscach z utrudnionym dojazdem, pojemniki można zastąpić workami. Ilość zastąpionych pojemników workami nie może przekroczyć 20 procent. Worki (w tym worki na BIOODPADY) oraz pojemniki zostaną oznaczone przez Wykonawcę tzn.: nazwa, adres, tel. wykonawcy oraz nazwa frakcji odpadów gromadzonych w danym worku lub pojemniku, a także numer domu właściciela nieruchomości lub miejsce na wpisanie numer domu, z której będą te pojemniki lub worki odbierane. Worki te, których wytrzymałość będzie dostosowana do poszczególnych frakcji gromadzonych w nich odpadów o pojemności 120 litrów Wykonawca będzie dostarczał worki na wniosek zamawiającego (dotyczy również worków na BIOODPADY). 3) Zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne w nieruchomościach zamieszkałych będą gromadzone w pojemnikach 120 litrów i 240 litrów. Do odbioru odpady niesegregowane będą wystawiane w pojemnikach lub workach. Odbiór odpadów będzie odbywał się według harmonogramu stanowiącego załącznik do SIWZ. Wykonawca będzie odbierał te odpady z pojemników lub worków z poboczy dróg położonych najbliżej posesji poszczególnych właścicieli nieruchomości zamieszkałych (droga osiedlowa, gminna, powiatowa) - właściciel nieruchomości musi dostarczyć pojemnik lub worek na pobocze takiej drogi. Pojemniki oraz worki wykonawca oznaczy: nazwa, adres, tel. wykonawcy oraz nazwą ODPADY NIESEGREGOWANE, a także numer domu właściciela nieruchomości zamieszkałej( lub miejsce na wpisanie nr domu), z której będą te pojemniki bądź worki odbierane. 4) Segregowane w sposób selektywny odpady komunalne przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych będą gromadzone w pojemnikach o pojemności 120 litrów oraz w workach na BIOODPADY. Odpady segregowane należy zbierać oddzielnie tzn. nie można mieszkać poszczególnych frakcji papieru, szkła tworzyw sztucznych, metali, bioodpadów. W miejscach z utrudnionym dojazdem pojemniki można zastąpić workami. Wykonawca będzie odbierał te odpady (z pojemników lub worków) z poboczy dróg położonych najbliżej posesji poszczególnych właścicieli nieruchomości zamieszkałych (droga osiedlowa, gminna, powiatowa) - właściciel nieruchomości musi dostarczyć pojemnik lub worek na pobocze takiej drogi. Odbiór odpadów będzie odbywał się jeden raz w miesiącu lub na zgłoszenie zamawiającego, według harmonogramu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 5) Zmieszane ( niesegregowane) odpady komunalne z Urzędu Gminy Niedźwiedź będą gromadzone w pojemniku 1100 litrów (łączna ilość pojemników 2 sztuk). Wykonawca będzie odbierał te odpady z Urzędu Gminy Niedźwiedź raz na tydzień. 6) Zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne w nieruchomościach niezamieszkałych będą gromadzone w pojemnikach 120 litrów 240 litrów oraz 1100 litrów. Odbiór odpadów będzie odbywał się jeden raz w miesiącu lub na zgłoszenie Zamawiającego, według harmonogramu stanowiącego załącznik do SIWZ. Wykonawca będzie odbierał te odpady z posesji właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z pojemników oznaczonych przez. Na terenie gminy znajduje się około 60 nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne w tym: a) Szkoły- 4 w tym 2 zespoły placówek oświatowych b) Przedszkola - 2 c) Ośrodek zdrowia - 1 d) Parafie rzymskokatolickie- 3 e) Cmentarze -3 f) Remizy OSP - 1 g) Hotel- 1 h) Apteki- 2 i) Inne działalności gospodarcze produkujące odpady (sklepy, tartaki, ośrodki wypoczynkowe, masarnie)- 46 Odpady komunalne segregowane z nieruchomości niezamieszkałych będą gromadzone w pojemnikach o pojemności 120 litrów, 240 litrów, 1100 litrów. Do odbioru odpady segregowane będą wystawiane w pojemnikach. Odbiór odpadów będzie odbywał się jeden raz w miesiącu lub na zgłoszenie zamawiającego, według harmonogramu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca będzie odbierał te odpady z miejsc położonych najbliżej posesji właścicieli nieruchomości niezamieszkałych. 7) Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny będą gromadzone w pojemnikach lub workach w następujący sposób; a) odpady z tworzyw sztucznych (pojemnik lub worek oznaczony napisem : PLASTIK LUB TWORZYWA SZTUCZNE ) b) odpady z papieru, tektury, opakowania wielomateriałowe: (pojemnik lub worek oznaczony z napisem; PAPIER) c) odpady ze szkła kolorowego i białego:(pojemnik lub worek oznaczony napisem: SZKŁO) d) odpady ulegające biodegradacji (worek oznaczony napisem: BIOODPADY) e) odpady metalowe w workach z napisem METAL 8) Odpady wielkogabarytowe oraz odpady budowlane i rozbiórkowe, będą odbierane przez Wykonawcę dwa razy w roku (wiosna, jesień) na zasadzie tzw. WYSTAWKI z pobocza dróg osiedlowych, gminnych, powiatowych na terenie gminy Niedźwiedź . 9) Przeterminowane leki zbierane będą do pojemników odpowiednio zabezpieczonych ustawionych w aptekach. Pojemniki te dostarczy Wykonawca w ilości i wielkości ustalonej z Zamawiającym oraz oznaczy je: nazwa, adres, tel. wykonawcy, z napisem ZUŻYTE LEKI. Odpady te będą odbierane przez Wykonawcę na zgłoszenie Zamawiającego. 10) Zużyte baterie zbierane będą do pojemników odpowiednio zabezpieczonych ustawionych w Szkołach oraz budynku Urzędu Gminy Niedźwiedź. Pojemniki te dostarczy Wykonawca w ilości i wielkości ustalonej z Zamawiającym oraz oznaczy je: nazwa, adres, tel. Wykonawcy, z napisem ZUŻYTE BATERIE. Odpady te będą odbierane przez Wykonawcę na zgłoszenie Zamawiającego. 11) Dodatkowy odbiór odpadów niesegregowanych, segregowanych, budowlanych, rozbiórkowych i wielkogabarytowych poza terminami wyznaczonymi w harmonogramie w danym sołectwie zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Niedźwiedź. Nr V/30/15 z dnia 22.04.2015. Wszelkie usługi dodatkowe mogą być wykonane tylko w dniach ujętych w harmonogramie. Zamawiający zobowiązany jest na min. 5 dni przed planowanym dniem odbioru powiadomić Wykonawcę o zleconej usłudze dodatkowej. Przewiduje się że w roku ilość usług dodatkowych nie powinna przekroczyć 15. 12) Charakterystyka Gminy Niedźwiedź: a) Powierzchnia Gminy Niedźwiedź 74,4 km2 b) Liczba mieszkańców w Gminie Niedźwiedź wynosi 7300 osób w zabudowie jednorodzinnej - szacunkowa liczba nieruchomości około 2000 (łącznie nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych). Szacunkowo zakłada się, że w roku 2016 przybędzie około 20 nowych nieruchomości do wykonania usług. c) Obecnie segregację prowadzi około 85% mieszkańców. d) W roku 2014 z terenu Gminy Niedźwiedź, odebrano 514,8 MG odpadów niesegregowanych, 214,4 MG odpadów segregowanych, 4,2 MG odpadów budowlanych oraz 31,2 MG odpadów wielkogabarytowych. 3.2 Wykonawca jest zobowiązany do: 1) zapoznania się z warunkami terenowymi związanymi z realizacja zamówienia, tak aby na drogach z utrudnionym dojazdem był użyty właściwy tabor transportowy, umożliwiający sprawny odbiór odpadów i nie powodujący niszczenia dróg 2) dokonywania odbioru i transportu odpadów bez względu na warunki atmosferyczne. W utrudnionych przypadkach Wykonawca powinien odebrać odpady w inny sposób i nie przysługują mu roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. W sytuacjach szczególnie utrudnionych warunków dopuszcza się wydłużenie czasu odbioru odpadów o 24 godz. W stosunku do daty podanej na harmonogramie 3) ważenia wszystkich odebranych frakcji odpadów komunalnych w punktach wagowych zlokalizowanych na terenie własnej bazy oraz w miejscu przekazywania odpadów do składowania 4) wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką odpadów w worki niezbędne do gromadzenia bioodpadów przed pierwszym dniem obowiązywania umowy. Kolejne partie worków na bioodpady będą dostarczane właścicielom nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych gromadzących odpady w sposób selektywny na wniosek zleceniodawcy. Wykonawca winien posiadać potwierdzenie odbioru worków przez właściciela nieruchomości. 5) do odbioru w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów z selektywnej zbiórki wystawionych do odbioru. Odbiór będzie dokonywany w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00 6) jest do odbioru w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Natomiast przeterminowane leki i zużytych baterie będą odbierane przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego nie później niż 2 dni przed odbiorem. 7) do kontroli zawartości pojemników i worków bezpośrednio przed ich odbiorem z terenu przed nieruchomością w celu określenie prawidłowości posegregowania odpadów- zgodnie z obowiązującym regulaminem utrzymania czystości i porządku w Gminie Niedźwiedź. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji fotograficznej i notatki służbowej oraz do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego oraz właściciela nieruchomości. Dokumentację należy dostarczyć w terminie 7 dni do zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest realizować odbiór odpadów komunalnych zgodnie z uchwałą nr XXVIII/209/12 Rady Gminy Niedźwiedź z dnia 17 grudzień 2012 roku w sprawie zmiany regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Niedźwiedź oraz Uchwały rady Gminy Niedźwiedź Nr XXIX/217/12 z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczeń usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych w zamian za uiszczona opłatę od właścicieli nieruchomości . 9) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich do Urzędu Gminy Niedźwiedź w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale. Sprawozdania należy wykonywać zgodnie z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 10) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów ponosi Wykonawca. 11) Bieżącego przekazywania adresów nieruchomości na których powstały odpady komunalne, a nie są ujęte w bazie danych prowadzonych przez Zamawiającego. 3.3 Wykonawca będzie świadczył obsługi zgodnie z harmonogramem: 1) Odpady zmieszane - w miesiącach : styczeń, luty marzec, kwiecień maj, wrzesień, październik, listopad, grudzień 1 raz na miesiąc, natomiast w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień 2 razy w miesiącu. 2) Odpady segregowane- 1 raz na miesiąc 3) Odpady ulegające biodegradacji - 1 raz na miesiąc 4) Odpady wielkogabarytowe oraz budowlane - 2 razy w roku 5) Przeterminowane leki - na wniosek zamawiającego 6) Zużyte baterie- na wniosek zamawiającego 3.4. Wykonawca musi dysponować w trakcie wykonywania zamówienia samochodami specjalistycznymi i innymi spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami szczególnymi w liczbie: 1) minimum dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 2) minimum trzy pojazdy przystosowane do odbierania odpadów komunalnych zebranych selektywnie, 3) minimum dwa małogabarytowe pojazdy przystosowane do odbioru zmieszanych i zebranych selektywnie odpadów komunalnych na terenach trudno dostępnych jak przysiółki, wąskie dojazdy, uliczki, nieruchomości położone na wzniesieniu. 3.5. Wykonawca zapewni mieszkańcom Gminy Niedźwiedź możliwość dostarczania odpadów na teren bazy Wykonawcy lub instalacji zagospodarowania odpadów, w ramach Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Wykonawca będzie prowadził szczegółową ewidencję ilości i jakości odpadów dostarczonych z terenu Gminy Niedźwiedź bezpośrednio z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Wykonawca do końca następnego miesiąca zobowiązany jest przekazać informację Zamawiającemu ile odpadów było przekazane do PSZOK..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada : a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Niedźwiedź, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz.U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm. oraz rozporządzeń wydanych na podstawie tejże ustawy, b) zezwolenie na zbieranie lub transport odpadów zgodnie z art. 28 ust.1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm. oraz rozporządzeń wydanych na podstawie tejże ustawy, c) zezwolenie na transport odpadów zgodnie z art. 233 ust.1 i 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz.U. z 2013 r. poz.21.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( wzór zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, b) trzema pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zebranych selektywnie, c) dwoma małogabarytowymi pojazdami przystosowanymi do odbioru zmieszanych i zebranych selektywnie odpadów komunalnych na terenach trudnodostępnych jak przysiółki, wąskie dojazdy, uliczki, nieruchomości położone na wzniesieniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( wzór zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( wzór zał. nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - dostawa pojemników - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) wystąpienia w trakcie realizacji niniejszej umowy siły wyższej w postaci w szczególności: powodzi, huraganu, śnieżyc lub podobnych zjawisk atmosferycznych, a także innych zjawisk obiektywnie niedających się przewidzieć w dniu zawarcia umowy uniemożliwiających utrzymanie terminów umowy. b) w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT (wartość netto pozostaje bez zmian). 2.Dopuszcza się zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach możliwe jest powierzenie podwykonawcom innej części robót, niż określone w formularzu oferty. 3. Dopuszcza się zmiany na skutek zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niedzwiedz.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego pokój nr 9 ( sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Niedźwiedziu, 34-735 Niedźwiedź 233.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie (niesegregowanych i segregowanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i domków letniskowych, położonych na terenie Gminy Perlejewo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola za rok 2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.