To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-14
Warszawa: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych
Numer ogłoszenia: 279778 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166558 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, faks 022 8104688.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w podległych Oddziałowi Regionalnemu Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie, Placówkach Terenowych w Garwolinie, Żyrardowie, Siedlcach, Płocku, Sierpcu, Wyszogrodzie oraz tylko usług sprzątania pomieszczeń biurowych w Gostyninie i Sochaczewie ( wykaz jednostek objętych przedmiotem zamówienia wraz z danymi adresowymi stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ ). 2.Zakres usług i czynności dotyczących utrzymania czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych w podległych Placówkach Terenowych oraz bezpośrednim otoczeniu zewnętrznym siedzib podległych Placówek Terenowych obejmuje w szczególności: a)codzienne odkurzanie wykładzin, podłóg, dywanów i tapicerek; b)codzienne odkurzanie i czyszczenie biurek, szafek, półek i innych mebli, parapetów, opróżnianie koszy na śmieci i niszczarek w poszczególnych pomieszczeniach ; c)codzienne zamiatanie, mycie podłóg i klatek schodowych; d)codzienne mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych środkami chemicznymi i bakteriobójczymi ( muszle klozetowe, umywalki, baterie umywalkowe); e)co najmniej 1 x w tygodniu mycie gablot i drzwi przeszklonych, drzwi i framug; f)co najmniej 1 x w tygodniu mycie glazury i luster w pomieszczeniach sanitarnych; g)co najmniej 1 x na 10 dni pastowanie i froterowanie podłóg i schodów; h)bieżące czyszczenie mebli i konserwacja pomieszczeń socjalnych; i)codzienne zamiatanie tarasów, schodów zewnętrznych i co najmniej 1 x w tygodniu ich mycie; j)co najmniej 1 x w miesiącu mycie i czyszczenie żyrandoli i kloszy w pomieszczeniach podległych PT; k)co najmniej 1 x w miesiącu w godzinach pracy od godziny 8.00 do godziny 15.00 sprzątanie pomieszczeń magazynowych; l)co najmniej 1 x w miesiącu czyszczenie lub mycie rolet, żaluzji w pomieszczeniach podległych PT; m)bieżące usuwanie zabrudzeń ze ścian i sufitów n)co najmniej 1 x w roku mycie okien ( szyby, ramy i parapety ) o)bieżące utrzymanie czystości i porządku w nie zagospodarowanej części piwnic i strychu, szczególnie z uwzględnieniem wymagań p.poż. dla tych pomieszczeń; p)utrzymywanie porządku w czasie ewentualnych remontów i większych napraw; q)stałe utrzymanie w należytym stanie dojścia do budynków, parkingów i chodników (zamiatanie), a w okresie jesienno - zimowym na bieżąco usuwanie opadłych liści, odśnieżanie , utrzymywanie w czystości wejścia ( schody ); r)w razie potrzeby w okresie od listopada odśnieżanie dachu i usuwanie sopli; s)należy zabezpieczyć wszelkie niezbędne środki higieny: papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, środki zapachowe, środki dezynfekcyjne, worki na śmieci, zapewnienie soli i piasku niezbędnych do zimowego utrzymania terenów zewnętrznych i inne konieczne do funkcjonowania jednostki; 3.Pozostałe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: a)Zamawiający zastrzega sobie stabilność 2 pracowników Wykonawcy obsługujących obiekt w Placówkach Terenowych w Siedlcach, Płocku i Żyrardowie, a w Placówkach Terenowych w Garwolinie, Gostyninie, Sierpcu, Wyszogrodzie i Sochaczewie 1 pracownika. 4.Zestawienie powierzchni, które objęte są zakresem zamówienia: PT GARWOLIN: 1.Powierzchnia ogólna budynku - 892m2 2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 1200m2 PT ŻYRARDÓW: 1.Powierzchnia ogólna budynku - 1135m2 2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 2473m2 PT SOCHACZEW: 1. Powierzchnia ogólna budynku - 281m2 PT SIEDLCE: 3.Powierzchnia ogólna budynku - 1854m2 4.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 3118m2 PT PŁOCK: 1.Powierzchnia ogólna budynku - 1463,2m2 2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 1211m2 PT SIERPC: 1.Powierzchnia ogólna budynku - 355,20m2 2. Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 115,31m2 PT GOSTYNIN: 1. Powierzchnia ogólna budynku - 370,40m2 PT WYSZOGRÓD: 1. Powierzchnia ogólna budynku - 170,80m2 2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 96m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 53495.55 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Placówka Terenowa W Garwolinie
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Inwemer System Sp. z o.o., ul. Sulejowska 45, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9120,00
- Oferta z najniższą ceną: 9120,00 oferta z najwyższą ceną: 24734,40
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Placówki Terenowe w Żyrardowie i Sochaczewie
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polclean, ul. Witebska 113, 15-388 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 18075,00
- Oferta z najniższą ceną: 18075,00 oferta z najwyższą ceną: 29595,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Placówka Terenowa w Siedlcach
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Solve System ZPHU, ul. Kruczkowskiego 12, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8400
- Oferta z najniższą ceną: 8400 oferta z najwyższą ceną: 23031,60
- Waluta: EUR.
Część NR: 4
Nazwa: Placówki Terenowe w Płocku, Sierpcu, Wyszogrodzie i Gostyninie
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Admar Grupa Polska Sp. z o.o., ul. Sportowa 6, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 17864,55
- Oferta z najniższą ceną: 17864,55 oferta z najwyższą ceną: 29029,20
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Utrzymanie urządzeń odwadniających na drogach powiatowych na terenie powiatu legionowskiego
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Polskiego Centrum Akredytacji przy ul. Szczotkarskiej 42 w Warszawie
- Wykoszenie chwastowisk i utrzymanie porządku na terenie zieleni nieurządzonej.
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.