eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GromadkaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem do wykonywania usług komunalnychwóz asenizacyjny, zamiatarka, pług do odśnieżania. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie oraz posiadać wszystkie wymagane prze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-14

Gromadka: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem do wykonywania usług komunalnych: wóz asenizacyjny, zamiatarka, pług do odśnieżania. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie oraz posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty. Oferowany ciągnik musi w pełni współpracować z oferowanym osprzętem.
Numer ogłoszenia: 279794 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczania , ul. Sosnowa 3c, 59-706 Gromadka, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7382322, faks 0-75 7382322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gromadka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem do wykonywania usług komunalnych: wóz asenizacyjny, zamiatarka, pług do odśnieżania. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie oraz posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty. Oferowany ciągnik musi w pełni współpracować z oferowanym osprzętem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych rok produkcji 2008-2009 maszyn: ciągnika rolniczego, wozu asenizacyjnego, zamiatarki oraz pługa do odśnieżania. Parametry i właściwości techniczne: 1. Ciągnik rolniczy Kod CVP 16.70.00.00-2: - Silnik o mocy od 90 do 95 KM, obroty 2200 turbodoładowany; - Intercooler; - Emisja spalin - EURO III; - Jednostkowe zużycie paliwa - g/kWh 218; - System chłodzenia -cieczą; - Skrzynia biegów min 16x16 biegów przód + 2 biegi wsteczne + rewers - Napęd 4x4 koła; - Szybkość 40 km/h; - Podnośnik hydrauliczny z regulacją siłową i pozycyjną; - Udźwig podnośnika 3500 kg; - Przedni TUZ II kat. ISO; - Hydraulika zewnętrzna 2 pary; - Układ kierowniczy - hydrostatyczny; - Rama z zaczepem przednim; - Wałek obrotu mocy 540/1000 niezależny; - Zaczep do przyczep 2-osiowych; - Zaczep rolniczy typu HITCH; - Przednie błotniki; - Kabina kierowcy: standardowa ochronna, z reflektorami pod dachem, ogrzewanie, wentylacja, lusterka wsteczne, wycieraczka; - Siedzenie pasażera; - Homologacja; - Instrukcja obsługi i katalog części w jęz. polskim; 2. Wóz asenizacyjny Kod CPV34.14.45.00-3 - Pojemność 7000 l; - Jednoosiowy, masa własna 2400 kg, ogumienie 550/60-22,5; - Współpraca z ciągnikiem od 80-100 KM, czas napełniania 3,5 minuty; - Wałek przegubowo-teleskopowy; - Otwierana dennica tylna; - Wąż ssawny o średnicy wew. 5; - Hydrauliczne sterowanie zaworem dolnym; - Zasuwy mosiężne; - Kompresor; - Błotniki; 3. Zamiatarka Kod CPV34.92.11.00-0- - Zawieszana na tył; - Napęd hydrauliczny -napęd szczotki walcowej, siłownik mechaniczny wywrotu kosza, pojemność wanny zbierającej 200-250 kg; - Szerokość robocza 2000-2400; - Prędkość zamiatania do 10 km/h; - Urządzenie zraszające + szczotka boczna; 4. Pług do odśnieżania Kod CPV 43.31.31.00-1 - Szerokość robocza max - 2,6 m, min. 2,3 m; - Sterowanie hydrauliczne; - Trójpunktowy układ mocowania; - Współpraca z ciągnikiem 90 KM-95 KM - Ilość pozycji roboczych - 2; - Prędkość max 40 km; - Sposób mocowania na maszynie - TUZ, II i III ISO; - Listwy zgarniające gumowe; Na oferowany sprzęt wymagana jest gwarancja min. 12 miesięcy bez limitu motogodzin. Sprzęt musi posiadać świadectwo posiadania normy ekologicznej Wymagane zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na następujących warunkach: - Odległość do punktu serwisowego - nie więcej niż 100 km od siedziby Zamawiającego - Przybycie ekipy serwisowej - w terminie do 3 dni od momentu zgłoszenia konieczności naprawy i w terminie do 10 dni od momentu zgłoszenia potrzeby przeglądu gwarancyjnego -dni liczone w okresie poniedziałek-piątek za wyjątkiem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy - Przeglądy i naprawy gwarancyjne wykonywane u Zamawiającego, w przypadku konieczności przeglądu - naprawy u Wykonawcy - organizacja i koszty transportu spoczywają po stronie Wykonawcy - Przeglądy gwarancyjne bezpłatne, Zamawiający ponosi koszty materiałów eksploatacyjnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Chojnów: 11 8644 0000 0263 94202 00000 10 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w biurze Zakładu Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczania w Gromadce, ul. Sosnowa 3 c, 59-706 Gromadka. Prosimy nie załączać gwarancji ani poręczenia do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium z tytułu wystąpienia zdarzeń określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w konsorcjum), wadium to winno obejmować zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 20.08.2009 r., do godz. 930. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w pkt 6 terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp., Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz Autoryzowanych Stacji Obsługi ( wg załączonego wzoru -Załącznik nr 6 do SIWZ) 5) Wykaz użytkowników oferowanego ciągnika i maszyn ( wg załączonego wzoru -Załącznik nr 7 do SIWZ) 6) Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. Uwaga: dokumenty wymienione w rozdz. VI ust. 1 pkt. 2,3 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt. 1 w formie oryginału. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2, 3 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) Dokumenty wymienione w rozdz. VI ust. 1 pkt. 1, 2 składa każdy z wykonawców oddzielnie, 2) Do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gromadka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczania w Gromadce ul. Sosnowa 3c 59-706 Gromadka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczania w Gromadce ul. Sosnowa 3c 59-706 Gromadka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.