To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-12
Konstancin-Jeziorna: Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych oraz Wydziału Planowania w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2016-2018
Numer ogłoszenia: 2797 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349654 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych oraz Wydziału Planowania w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2016-2018.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I : Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2016-2018. Wykonywanie zastępstwa procesowego, reprezentowania Gminy Konstancin-Jeziorna wobec kontrahentów lub pracowników przed urzędami i innymi instytucjami w sprawach powierzonych, również pozasądowych. Obsługa prawna ma zapewnić prawidłową ochronę interesów Gminy Konstancin-Jeziorna. Obsługa prawna, polegać będzie w szczególności na: 1) sporządzaniu opinii prawnych oraz analiz prawnych i udzielaniu porad prawnych, konsultacji lub informacji prawnych dotyczących spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego 2) sporządzaniu opinii prawnych i udzielaniu porad prawnych dotyczących zawieranych umów, porozumień, aneksów itp. 3) opracowywaniu lub sporządzaniu projektów aktów prawnych (np.: umów, jednostronnych oświadczeń woli, regulaminów, uchwał, zarządzeń), 4) sporządzaniu poświadczeń odpisów dokumentów za zgodność z okazanym oryginałem w zakresie określonym odrębnymi przepisami; 5) zastępstwie prawnym i procesowym przed sądami, urzędami, organami władzy publicznej i innymi podmiotami, np.: Krajową Izbą Odwoławczą; 6) pomoc w przygotowaniu dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach dyżurów, a w szczególności Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami; 7) udzielaniu porad i konsultacji prawnych innym pracownikom Zamawiającego w sprawach z zakresu zamówień publicznych Zamawiającego, 8) ocenie skutków prawnych zamierzonych lub dokonanych przez Zamawiającego czynności prawnych, 9) udzielaniu porad prawnych w zakresie toczących się postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, 10) prowadzenie postępowań (w oparciu o art. 15 ustawy pzp) na wyraźne zlecenie Zamawiającego (Zamawiający przekaże Wykonawcy opis przedmiotu zamówienia oraz propozycję warunków udziału w postępowaniu oraz propozycję kryterium oceny ofert. Ewentualne koszty Wykonawcy związane z reprezentacją Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławcza ponosi Wykonawca. Koszty postępowania odwoławczego leżą po stronie Zamawiającego tj. wpis oraz zastępstwo procesowe strony przeciwnej. a) przewidywana ilość prowadzonych postępowań w ciągu trwania umowy - 10; b) wynagrodzenie za prowadzenie postępowania nie może być wyższe niż 1 wynagrodzenie miesięczne, z zastrzeżeniem odrzucenia oferty w przypadku niezgodności z tym wymogiem. 11) opiniowaniu możliwości wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie innym niż podstawowe, 12) udziale na pisemny wniosek Zamawiającego w negocjacjach prowadzonych w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, 13) parafowaniu wzorów lub projektów umów załączanych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umów przedkładanych do podpisu Burmistrzowi po rozstrzygnięciu postępowań. 14) przeprowadzeniu 3 szkoleń maksymalnie 2 dniowych- łącznie maksymalnie 14 godzin każde szkolenie ( 1 szkolenie w 2016 roku, 1 szkolenie w 2017 roku, 1 szkolenie w 2018 roku), nie mniej niż 20 pracowników Urzędu Miasta i Gminy Konstancin- Jeziorna, w siedzibie Zamawiającego (salę, sprzęt audiowizualny, catering zapewnia Zamawiający). UWAGA: Wszystkie ww. czynności będą wykonywane w ramach stałego , ryczałtowego wynagrodzenia ( z wyłączeniem zapisu ust. 10 niniejszego rozdziału). Część II: Obsługa prawna Wydziału Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna 1) sporządzanie opinii oraz analiz prawnych i udzielaniu porad, konsultacji lub informacji prawnych dotyczących spraw związanych z prowadzonymi przez Wydział postępowaniami indywidualnymi, w szczególności: a) o ustalenie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, b) o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, c) o ustalenie decyzji o warunkach zabudowy, d) a także innych postępowań administracyjnych i sądowych przed sądami administracyjnymi i sądami powszechnymi w sprawach indywidualnych; 2) sporządzaniu opinii prawnych i udzielaniu porad prawnych dotyczących procedur sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, a także ich zmian, w trybie określonym ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz.199 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. Nr 15, poz. 139 z późn. zm.), 3) opiniowaniu projektów uchwał, przygotowywanych przez Wydział, kierowanych na posiedzenia Rady Miejskiej, 4) uczestnictwie w posiedzeniach Rady Miejskiej Konstancin-Jeziorna oraz wyjątkowo w uzasadnionych przypadkach w posiedzeniach komisjach Rady Miejskiej na których będą omawiane lub przyjmowane sprawy prowadzone przez Wydział, 5) sporządzaniu opinii prawnych i udzielaniu porad prawnych dotyczących zawieranych umów, porozumień, aneksów itp. 6) opracowywaniu lub sporządzaniu projektów aktów prawnych (np.: umów, jednostronnych oświadczeń woli, regulaminów, uchwał, zarządzeń), 7) sporządzaniu poświadczeń odpisów dokumentów za zgodność z okazanym oryginałem w zakresie określonym odrębnymi przepisami; 8) zastępstwie prawnym i procesowym przed sądami, urzędami, organami władzy publicznej i innymi podmiotami w zakresie spraw związanych z roszczeniami z zakresu ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu przestrzennym. UWAGA: Wszystkie ww. czynności będą wykonywane w ramach stałego, ryczałtowego wynagrodzenia Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia w części I i w części II.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2016-2018
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ĆWIK I PARTNERZY. RADCOWIE PRAWNI I ADWOKACI
jakie przetargi wygrała firma
ĆWIK I PARTNERZY. RADCOWIE PRAWNI I ADWOKACI
- Kancelaria Radców Prawnych Ćwik i Partnerzy Spółka Partnerska, Al. Szucha 8, 00-582 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197561,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 200145,60
Oferta z najniższą ceną: 200145,60 / Oferta z najwyższą ceną: 200145,60
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie punktu interwencji kryzysowej na rzecz Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica"
- Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja dziedzińców Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie
- Obsługa prawna Biura Planowania Budżetowego w okresie 2 lat
- Usługa doradztwa prawnego w zakresie opodatkowania nieruchomości i obiektów budowlanych podatkiem od nieruchomości w oparciu o obowiązujące przepisy prawa
- Obsługa prawna Oddziału Regionalnego AMW w Olsztynie.
- Obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2025-2027
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.