eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Budowa kanalizacji sanitarenej we wsi Klaudyn - etap I i II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-26

Stare Babice: Budowa kanalizacji sanitarenej we wsi Klaudyn - etap I i II
Numer ogłoszenia: 27985 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. , ul. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 022 7229008, 7529253, faks 022 7229008, 7529253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-babice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarenej we wsi Klaudyn - etap I i II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu kanalizacyjnego w miejscowości Klaudyn etap I i II gmina Stare Babice. System kanalizacji składa się z: 1. Rurociągów kanalizacji grawitacyjnej o długości około 387m z rur litych PVC-U jednorodnych UD klasy S DN315X9,2 firmy Wavin lub równoważne i studni kanalizacyjnych pośrednich, węzłowych i końcowych, 2. Rurociągów kanalizacji grawitacyjnej o długości około 3405 m z rur PVC-U jednorodnych UD klasy S DN200X5,9 firmy Wavin lub równoważne i studni kanalizacyjnych pośrednich, węzłowych i końcowych, 3. Rurociągów kanalizacji grawitacyjnej o długości około 211 m z rur PVC-U jednorodnych UD klasy S DN160X4,7 firmy Wavin lub równoważne i studni kanalizacyjnych pośrednich, węzłowych i końcowych, 4. Rurociągu kanalizacji ciśnieniowej o długości około 84 m z rur PE100 PN10 SDR 17 63x3,8 firmy Wavin lub równoważne wraz z studnią rozprężną SR1, 5. Odrzutów kanalizacji zewnętrznej od kolektora głównego do granicy posesji z rur PVC-U jednorodnych UD klasy S DN160X4,7 firmy Wavin lub równoważne o sumarycznej długości około 580 m, 6. Odrzutów kanalizacji ciśnieniowej od kolektora głównego do granicy posesji z rur PE100 PN10 SDR 17 63x3,8 firmy Wavin lub równoważne o sumarycznej długości około 25m, 0,5m od granicy posesji należy zamontować zasuwę odcinającą kołnierzową firmy Hawle lub równoważną, 7. Pompowni ścieków /Czajkowskiego/ wraz z studnią zasuw SZ, studnią rozprężną SR2 i przewodem tłocznym PE100 PN6,3 SDR 26 160X6,2 o długości około 123m, 8. Betonowych studni przepadowych firmy Sienkiewicz lub równoważone o średnicy 1200 -S10 i S51, 9. Betonowych studni węzłowych firmy Sienkiewicz lub równoważne o średnicy wewnętrznej 1200 - S1, S7, S8, S9, S12, S67, S70, S73, S74,S84 i S48, 10. Studni węzłowych o średnicy 600 w systemie Tegra firmy Wavin lub równoważne - S2, S3, S4, S9(prim),S21, S27, S33, S43, S47, S49, S52, S55, S58, S66, S68, S71, S72, S83, S94, S99, S100, S106, 11. Studni inspekcyjnych 425 firmy Wavin lub równoważnych. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do: 1. Wykonanie studni S99 z możliwością włączenia rurociągu Dz315 od strony ul. Szymanowskiego. 2. Wykonanie studni S9(prim) z odrzutem do granicy nieruchomości gruntowej drogi w kierunku ul. Wagnera. 3. Przeprowadzenia rozruchu przepompowni ścieków. 4. Odtworzenia nawierzchni dróg do stanu istniejącego przed rozpoczęciem prowadzenia robót i terenów na których prowadzone będą roboty ze szczególnym uwzględnieniem terenów właścicieli prywatnych. 5. Przed każdorazowym rozpoczęciem prowadzenia robót na terenie prywatnym wykonawca sporządzi protokół wejścia na działkę prywatą przy udziale inspektora nadzoru i właściciela posesji. Protokół powinien zawierać wszystkie elementy opisujące stan istniejący niezbędne do odebrania odtworzenia terenu po przeprowadzeniu robót budowlanych wraz z dokumentacją fotograficzną. Odbiór odtworzenia terenu następuje protokólarnie przy udziale inspektora nadzoru i właściciela posesji. Wzór protokołu wejścia Wykonawcy na teren prywatny oraz protokołu odtworzenia terenu prywatnego stanowią załączniki do wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Kompleksowej obsługi geodezyjnej przedmiotu zamówienia. 7. Wykonania teleinspekcji kamerą przemysłową samobieżną wybudowanych kanałów sanitarnych i przedstawienie raportu w formie papierowej i na płycie CD, zgodnie z specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwagi: - Znajdujące się w dokumentacji projektowej rurociągi w ul. Bacha i ul. Wiłkomirskiego nie są wykonywane w tym zamówieniu, należy pozostawić odrzuty do granicy nieruchomości gruntowej drogi. - Szczegółowy szkic wykonania pompowni ścieków znajduje się w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany jest w, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. - Zamówienie musi być wykonane zgodnie z niniejszą SIWZ, umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją projektową, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. - Zamawiający przewidział wykonanie przedmiotu zamówienia w dwóch etapach: I etap - w terminie 2 miesięcy od podpisania umowy obejmujący wykonanie odcinka kanalizacji pomiędzy studniami S1 i S16 w ul. Lutosławskiego. II etap - w terminie 12 miesięcy od podpisania umowy obejmujący wszystkie prace określone w zamówieniu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 44.13.00.00 - Studzienki kanalizacyjne 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 50 000,00 zł 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji / poręczenia, d) termin ważności gwarancji / poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do: /zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie./ 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska II Oddział Warszawa 95 1540 1157 2001 6680 8633 0003 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. 21. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty, których przedmiotem było: - wykonanie kanalizacji grawitacyjnej o długości co najmniej 1 km, - wykonanie przepompowni ścieków. Zamawiający dopuszcza aby wykonanie kanalizacji grawitacyjnej i przepompowni ścieków zostało wykonane w jednym zadaniu. b. wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności tj. kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, i być wpisany do właściwiej izby samorządu zawodowego, - musi wykazać się co najmniej 1 budową kanalizacji grawitacyjnej, na której pełnił stanowisko kierownika budowy. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a. Wykonawca osiągnął roczny obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres działalności był krótszy, to w tym okresie, nie mniejszy niż 1 000 000,00 zł., w każdym roku obrotowym. b. posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł. c. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł. 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności lub niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24u.p.z.p. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 6. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a. wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego formularz nr 3 SIWZ oraz dokumenty (np. listy referencyjnej) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b. wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego formularz nr 4 do SIWZ lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia kierownika budowy oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień i zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 7. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: a. część sprawozdania finansowego w postaci rachunku zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanej części sprawozdania, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej wysokości. 8. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt. III.2).1.a., III.2).1.b. i III.2).1.d., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) pkt III.2).1.c. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 9. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt III.2).8.1).a) i c) oraz III.2).8.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt III.2).8.b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.2).8., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt III.2).9. znajdują odpowiednie zastosowanie. 11. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono powyżej Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 12. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 14. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi powyżej. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 15. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-babice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Sp. z o.o. ul. Gen. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice koszt zakupu specyfikacji wynosi 100 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Sp. z o.o. ul. Gen. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest jednym z zadań projektu pn. Uprządkowanie gospodarki wodno ściekowej w Gminie Stare Babice.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.