To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-20
Ogłoszenie nr 27986 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
Dobrzejewice: Zakup paliw na potrzeby Nadleśnictwa Dobrzejewice w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 16816-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Dobrzejewice, krajowy numer identyfikacyjny
87053000000000, ul.
Zawały
101,
87123
Dobrzejewice, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
566 742 500, faks
566 742 501, e-mail
dobrzejewice@torun.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_dobrzejewice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organzacyjna nie psiadająca osobowości prawnej - PGL Lasy Państwowe
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliw na potrzeby Nadleśnictwa Dobrzejewice w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa: - Zakup i dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Dobrzejewice w roku 2017, w tym: benzyna bezołowiowa, olej napędowy, olej opałowy oraz gaz propan. 1. Paliwa: olej napędowy i benzyna będą tankowane przez Zamawiającego bezpośrednio do pojazdów na stacjach benzynowych Wykonawcy. 2. Olej opałowy ma być dostarczony przez Wykonawcę do siedziby biura Nadleśnictwa w Zawałach, adres: Zawały 101, 87-123 Dobrzejewice. 3. Gaz propan do celów grzewczych ma być dostarczany przez Wykonawcę do Szkółki Leśnej Bielawy, adres: ul. Leśny Trakt 5, 87-100 Toruń. Gaz będzie służył do ogrzewania tunelu foliowego. 4. Zamówienie jest podzielone na cztery części: Cześć nr 1. Dostawa oleju opałowego do budynku biura Nadleśnictwa Dobrzejewice w Zawałach. Przewidywana ilość oleju opałowego - 4 000 litrów. Część nr 2. Bezgotówkowy zakup paliw /olej napędowy i benzyna bezołowiowa E 95/, ze stacji znajdujących w promieniu do 10 km od siedziby Nadleśnictwa. Przewidywana ilość: olej napędowy - 25 000 litrów, benzyna 1 500 litrów. Część nr 3. Bezgotówkowy zakup paliw /olej napędowy i benzyna bezołowiowa E 95/, ze stacji znajdujących się w promieniu do 15 km od siedziby leśnictwa Komorowo /adres leśnictwa: Komorowo, 87-600 Lipno. Przewidywana ilość: olej napędowy - 16.000 litrów, benzyna - 1 000 litrów. Część nr 4. Dostawa gazu propan na szkółkę leśną Bielawy. Przewidywalna ilość gazu: 8 000 litrów. 5. Zamawiający zastrzega, że wyszczególnione w pkt. 2,4 paliwa powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe ( Dz. U. 2014 poz. 1547 z późn. zm.) a także spełniać normy: - PN EN 228:2009 lub równoważne - dla benzyny bezołowiowej - PN EN 590+A1:2011 lub równoważne - dla oleju napędowego - PN-C 96024+A1:2011 lub równoważne- dla oleju opałowego - PN-C-96008-1998 lub równoważne- dla gazu propan Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych z zastrzeżeniem, że będą one odpowiadać parametrom jakościowym opisywanym powyżej. 6. Zakup paliw płynnych będzie realizowany sukcesywnie. Podane ilości w okresie realizacji umowy mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 7. Wielkość zapotrzebowania na paliwa należy przyjąć jako szacunkową. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 9. Maksymalny termin płatności wynosi 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
09100000-0
Dodatkowe kody CPV:
09132100-4,
09134100-8,
09135100-5,
09122100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa oleju opałowego do budynku biura Nadleśnictwa Dobrzejewice w Zawałach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11620 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 11560 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Bezgotówkowy zakup paliw /olej napędowy i benzyna bezołowiowa E 95/, ze stacji znajdujących w promieniu do 10 km od siedziby Nadleśnictwa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT118460 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 123935 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Bezgotówkowy zakup paliw /olej napędowy i benzyna bezołowiowa E 95/, ze stacji znajdujących się w promieniu do 15 km od siedziby leśnictwa Komorowo /adres leśnictwa: Komorowo, 87-600 Lipno |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT76000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 79970 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa gazu propan na szkółkę leśną Bielawy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14520 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17680 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.