eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaUsługi z zakresu ochrony mienia, obsługi kotłowni i sprzątania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-14

Legnica: Usługi z zakresu ochrony mienia, obsługi kotłowni i sprzątania
Numer ogłoszenia: 279886 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8566350 w. 103, faks 076 7233763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu ochrony mienia, obsługi kotłowni i sprzątania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi z zakresu ochrony mienia, obsługi kotłowni i sprzątania w zakresie : 1. kompleksowej ochrony osób i mienia, 2. obsługi kotłowni przy ul. Nowodworskiej 48 i kotłowni przy ul. Nowodworskiej 60 w sezonie grzewczym, 3. sprzątania i utrzymania w należytym stanie wskazanych obiektów Spółki. Miejsce wykonania usługi ochrony mienia : a) Zakład Oczyszczania Miasta ul. Nowodworska 48, b) Zakład Inżynierii Miejskiej ul. Nowodworska 60, c) Składowisko Odpadów Komunalnych dla m. Legnica ul. Rzeszotarskiej d) Schronisko dla Zwierząt ul. Ceglana e) Cmentarz Komunalny ul. Wrocławska 124, f) Zakład Zieleni Miejskiej i Palmiarnia ul. Orła Białego 8. g) Baza materiałowa ul. Ceglana Miejsce wykonania usługi sprzątania : a) Składowisko Odpadów Komunalnych przy ul. Rzeszotarskiej b) Budynek biurowy przy ul. Nowodworskiej 60. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1, 2, 3 do umowy. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie wykonywania usługi oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 18000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy ubiegają się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki : 1) Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami ), Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg dodatku nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te muszą spełniać osobno. 2) Prowadzić działalność w zakresie wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 02 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2004r., nr 173, poz. 1807 z późn. zmianami ), Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.4) niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te muszą spełniać osobno. 3) Posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, wydaną na podstawie art. 16 i art. 3 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 1997 r., nr 114, poz. 740 z póź. zmianami) przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu potwierdzającego jej posiadanie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. 4) Posiadać doświadczenie w realizacji podobnych zamówień, to znaczy: Przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 zrealizowane usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia. Przedstawione przez wykonawcę doświadczenie zawodowe musi polegać na ochronie obiektów użyteczności publicznej w systemie ciągłym (świadczone przez okres co najmniej 1 roku), obsługi kotłowni oraz sprzątania w obiektach użyteczności publicznej. Przedstawione przez Wykonawcę doświadczenie zawodowe może obejmować łącznie wszystkie rodzaje przedmiotowej usługi, bądź mogą być przedstawione osobno. W załączeniu dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu będącego dodatkiem nr 5 do SIWZ określonego w pkt. I.6.13) niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. 5) Wypełnić druk FORMULARZ OFERTOWY, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg podanych informacji w dokumencie będącym dodatkiem nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. 6) Wypełnić FORMULARZ CENOWY ( będący dodatkiem nr 2 do SIWZ ), który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. Złożenie formularza cenowego w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu będącego dodatkiem nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. 7) Wypełnić druk POTENCJAŁ KADROWY, tj. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie osób nadzorujących i kontrolujących pracę pracowników ochrony fizycznej posiadających licencję II stopnia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia. Pracownicy kierowani do służby ochrony muszą posiadać licencje i muszą jednolitego stroju stosownego do wykonywanej pracy wraz z identyfikatorami podmiotu zatrudniającego oraz nazwiskiem pracownika w pełnym czasie wykonywania usługi być umundurowani. Pracownicy kierowani do obsługi kotłowni muszą być przeszkoleni w zakresie wykonywania usługi, posiadać wymaganą odzież ochronną i roboczą oraz identyfikatory ( z podaniem firmy wykonawcy oraz nazwiska pracownika ). Pracownicy kierowani do usługi sprzątania muszą być przeszkoleni w zakresie wykonywania usługi posiadać wymaganą odzież ochronną i roboczą oraz identyfikatory ( z podaniem firmy wykonawcy oraz nazwiska pracownika ). Uwaga : stroje, odzież ochronna i robocza jak również obuwie robocze stosowane przez wykonawcę muszą spełniać wymagania określone przepisami BHP. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień ważne na dzień składania ofert. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.11 będącego dodatkiem nr 6 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 8) Złożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Pracownicy przewidziani do wykonania usługi powinni posiadać co najmniej 3 - letnie doświadczenie (dot. ochrony mienia i obsługi kotłowni) w tym zakresie, potwierdzone stosownym oświadczeniem wykonawcy. Wykonawca powinien zatrudniać łącznie co najmniej 25 osób na stanowisku pracownika ochrony fizycznej, 2 osoby na stanowisku palacza, 2 osoby na stanowisku sprzątających. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.12) będącego dodatkiem nr 7 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 9) Złożyć oświadczenie, że wykonanie zamówienia będzie powierzone osobom zatrudnionym u wykonawcy, posiadającym poświadczenie możliwości sprawowania ochrony bezpieczeństwa osobowego i mienia ( licencji w sferze usług ochrony i przeszkolenia w zakresie obsługi kotłowni ). Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego oświadczenia będącego dodatkiem nr 8 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty muszą spełniać osobno. 10) złożyć oświadczenie, o posiadaniu funkcjonującego całodobowo centrum operacyjnego zapewniającego stałą łączność z chronionymi obiektami i zapewniający możliwość reakcji załóg patrolowo - interwencyjnych w warunkach szczególnego zagrożenia ochranianych obiektów. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego oświadczenia będącego dodatkiem nr 8 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty muszą spełniać osobno. 11) Wypełnić druk POTENCJAŁ TECHNICZNY, tj. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.14) dodatkiem nr 9 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 12) Złożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności wykonawca może złożyć na druku załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, do których musi załączyć odpowiednie dokumenty finansowe. Wykonawca musi potwierdzić, ze posiada średnioroczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych 2006, 2007, 2008 w wysokości min. 1.000.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.16) będącego dodatkiem nr 10 lub 11 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagany warunek podmioty mogą spełniać łącznie. 13) Złożyć informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.15. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagany warunek podmioty mogą spełniać łącznie. 14) Złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 % kwoty brutto wynikającej ze złożonej oferty, dotyczącej świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.17. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagany warunek podmioty mogą spełniać łącznie. 15) posiadać status firmy ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego oświadczenia będącego dodatkiem nr 8 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagany warunek podmioty muszą spełniać osobno. 16) dołączyć wypełniony i zaparafowany projekt umowy. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu będącego dodatkiem nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. 17) wpłacić wadium w wysokości 18.000,00 zł 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty : 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY według dodatku 1 do SIWZ, 2) wypełniony FORMULARZ CENOWY według dodatku nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami ), według dodatku nr 3 do SIWZ, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5) koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem ), wydaną na podstawie art. 16 i art. 3 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 1997r., nr 114, poz. 740 z późn. zmianami ) przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane dokumenty podmioty mogą złożyć łącznie. 7)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 10) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 11) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie : Wypełnić druk Potencjał kadrowy według dodatku nr 6 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane dokumenty podmioty mogą złożyć łącznie. 12) Złożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie według dodatku nr 7 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane dokumenty podmioty mogą złożyć łącznie. 13) Przedstawić wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie według dodatku nr 5 do siwz. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 zrealizowane usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia. Przedstawione przez wykonawcę doświadczenie zawodowe musi polegać na ochronie obiektów użyteczności publicznej w systemie ciągłym ( świadczone przez okres co najmniej 1 roku ), obsługi kotłowni oraz sprzątania w obiektach użyteczności publicznej. Przedstawione przez wykonawcę doświadczenie zawodowe może obejmować łącznie wszystkie rodzaje przedmiotowej usługi, bądź mogą być przedstawione osobno. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane dokumenty podmioty mogą złożyć łącznie. 14) potencjał techniczny jakim dysponuje wykonawca w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia według dodatku nr 9 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane dokumenty podmioty mogą złożyć łącznie. 15) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy ( co najmniej 50 % wycenionego przez wykonawcę przedmiotu zamówienia ), W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane dokumenty podmioty mogą złożyć łącznie. 16) wypełniony załącznik finansowy - wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat obrotowych ( 2006 - 2008 ) uzyskali wartość ze sprzedaży z działalności podstawowej w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,0 PLN za każdy rok, według dodatku nr 10 lub dodatku nr 11 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane dokumenty podmioty mogą złożyć łącznie. 17) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia stanowiącą co najmniej 50 % wartości przedmiotu zamówienia, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane dokumenty podmioty mogą złożyć łącznie. 18) wypełniona i zaparafowana umowa - według dodatku nr 4 do siwz, 19) dowód wpłaty wadium. 20) złożyć oświadczenia według dodatku nr 8 do siwz. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : zamawiający oceni spełnianie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Doświadczenie - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpgk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Spółki, ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Spółki ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, Sekretariat, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.