Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-08
Wieliczka: Dostawa 1 sztuki wiertnicy dostosowanej do pracy w warunkach podziemnych wyrobisk górniczych
Numer ogłoszenia: 279901 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 278711, 012 2787132, faks 012 2787110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalnia-pp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 sztuki wiertnicy dostosowanej do pracy w warunkach podziemnych wyrobisk górniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą 1 sztuki wiertnicy dołowej, o następujących parametrach: 1) minimalna średnica wiercenia - 36 mm, 2) silnik napędowy elektryczny: a) moc znamionowa - 3,5 kW, b) napięcie znamionowe - 500 V, 3) głębokość wiercenia rdzeniowego O 76 mm - 60 m, 4) głębokość wiercenia pełnym przekrojem O 46 mm - 150 m, 5) kierunek obrotów wrzeciona - prawy i lewy, 6) średnica rur płuczkowych - 42 mm, 7) skok wrzeciona - min. 0,5 m, 8) kąt wiercenia - 0-3600, 9) masa wiertnicy dołowej wraz z osprzętem elektrycznym - max. 420 kg., 10) wysokość rozpory minimalna - min. 1900 mm. 2. Wiertnica dołowa winna być dostosowana do pracy w Kopalni soli (obecność solanki). 3. Przedmiot zamówienia winien: 1) mieć zapewnioną możliwość szybkiego montażu i demontażu elementów urządzenia w celach transportowych, 2) być dostosowany do transportu ręcznego w kopalni, 3) być kompletny i gotowy do pracy, po podłączeniu mediów i ustawieniu na stanowisku roboczym. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi wiertnicy dołowej o której mowa pkt 1. Szczególne wymagania dotyczące dostawy wiertnicy dołowej 1. Dostarczona wiertnica dołowa winna: 1) spełniać wymogi dyrektywy 94/9/WE ATEX wdrożonej rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 22 grudnia 2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w przestrzeniach zagrożonych wybuchem (Dz. U. z 2005 r. Nr 263 poz. 2203), 2) należeć do grupy I, i co najmniej kategorii M2 w rozumieniu przepisów rozporządzenia, o którym mowa w pkt 1 (urządzenia i systemy ochronne przeznaczone do użytku w zakładach górniczych, w których występuje zagrożenie metanowe), 3) posiadać dokumentację techniczno - ruchową potwierdzającą spełnienie wymagań określonych w pkt 1, 2. Na dostarczoną wiertnicę dołową zostanie udzielona gwarancja na okres 12 miesięcy. Warunki dostawy wiertnicy dołowej 1. Miejscem dostarczania wiertnicy dołowej jest magazyn Zamawiającego. 2. Godziny dostawy do Zamawiającego ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 - 14.00. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wiertnicy dołowej we własnym zakresie. 4. Z dostawą wiertnicy dołowej, Wykonawca powinien dostarczyć: 1) dokumenty gwarancji, 2) deklarację zgodności z dyrektywą 94/9/WE ATEX, wdrożoną rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 22 grudnia 2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w przestrzeniach zagrożonych wybuchem (Dz. U. z 2005 r. Nr 263 poz. 2203), 3) dowód wydania wyrobu na zewnątrz WZ, 4) dokumentację techniczno - ruchową. 5) certyfikat jakości. Szczegółowe informacje zawarte są w SIWZ i na stronie internetowej Kopalni Soli Wieliczka..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.13.22.00 - Wiertnica .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4000 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw wiertnicy dołowej dostosowanej do pracy w warunkach podziemnych wyrobisk górniczych , o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł (brutto) każdej z dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) pojawienia się na rynku materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych lub technologicznych pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 2) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, 3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 4) działania siły wyższej, 5) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. Zaistnienie, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2 nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT nastąpi zmiana wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia w ten sposób, że do wynagrodzenia netto określonego w § 6 zostanie doliczony podatek od towarów usług VAT obliczony według zmienionej stawki, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie wprowadzającej zmienioną stawkę podatku od towarów i usług VAT. 7. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 9. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 10. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalnia-pp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych pok. A 9. Cena formularza 30 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zarządu - budynek A parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Dostawa silników SN do zespołów pompowych głównego odwadniania Kopalni Soli "Wieliczka".
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
- Dostawa narzędzi - część 2 - narzędzia niskocenne i materiały wymienne.
- "Niwelacja precyzyjna sieci reperów powierzchniowych oraz pomiar wskaźników deformacji na liniach geodezyjnych"
- "Wykonanie remontu kapitalnego agregatu sprężarkowego AST-45G"
- "Przebudowa poprzeczni Rittinger poziom IV od skrzyżowania z podł. Thinfeld do szybu Kościuszko"
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.