Ogłoszenie z dnia 2011-10-25
Łódź: Dostawa artykułów promocyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 279949 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2725937, faks 42 2725947.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa artykułów promocyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi opisanych szczegółowo w - załączniku nr 2 SIWZ. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, w ramach której dostarczane będą akcesoria: Pakiet I - długopisy i pen-drive, Pakiet II - teczki, notatniki i naklejki, Pakiet III - tabliczki, Pakiet IV - torby do laptopów, zwane dalej produktami. 2. Dostawa artykułów promocyjnych realizowana jest dla potrzeb projektu: Zawodowe Studia Podyplomowe w zakresie Analityki Medycznej dla pracujących kadr przedsiębiorstw - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3. Materiały do wykonania zamówienia tj. logo oraz inne oznaczenia wymagane dla danego produktu, przekazane będą przez Zamawiającego w postaci elektronicznej niezwłocznie po podpisaniu umowy. 4. Wykonanie graficznych wzorów, czyli projekt umieszczenia wymaganych oznaczeń na artykułach promocyjnych musi nastąpić w ciągu 2 dni od momentu przekazania Wykonawcy materiałów (pkt. 3) przez Zamawiającego. 5. Będzie ono podlegało konsultacji i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 6. Zaakceptowany przez Zamawiającego wzór stanowi podstawę do realizacji danego zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zawodowe Studia Podyplomowe w zakresie Analityki Medycznej dla pracujących kadr przedsiębiorstw - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: artykuły promocyjne umowa dotyczy Pakietów I, II, IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRETIUM S.C. DARIA MŁOCEK, PAWEŁ MŁOCEK
jakie przetargi wygrała firma
PRETIUM S.C. DARIA MŁOCEK, PAWEŁ MŁOCEK
- Pretium s.c. Daria Młocek, Paweł Młocek, Górnicza 30/36, 91-765 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16650,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11306,90
Oferta z najniższą ceną: 11306,90 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: artykuły promocyjne Umowa dotyczy Pakietu nr III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ads Support, Siewna 15, 94-250 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 605,05
Oferta z najniższą ceną: 605,05 / Oferta z najwyższą ceną: 1132,83
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z zapisami art. 69-73 ustawy, artykuły promocyjne można zakwalifikować do grupy produktów powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych. Zapytanie o cenę wysłane do min. 5 firm cieszących się zaufaniem i odpowiednią, sprawdzoną przez lata jakością dostarczanych produktów, umożliwia zamawiającemu wybór najkorzystniejszej oferty z najniższą zaoferowaną ceną. Dzięki wybranemu trybowi istnieje możliwość zapewnienia zainteresowanym jednostkom organizacyjnym uczelni odpowiedniej jakości materiałów promocyjnych, które są, w pewnym sensie, wizytówką uczelni oraz niezawodnego dostawcy. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert zaś wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza , niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych z logo Urzędu PKDP
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.