To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-27
Gdynia: świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę pośrednictwa
w sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania
Numer ogłoszenia: 27995 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4729 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę pośrednictwa w sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę pośrednictwa w sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania, według poniższej specyfikacji: Gdynia, Pustki Cisowskie - w odległości nie większej niż 200 metrów od przystanku ZKM Bławatna na ul. Chabrowej - 1 terminal, godz. otwarcia: poniedziałek-piątek: siedem godzin w przedziale czasowym od 8:00 do 18:00, Gdynia Plac Górnośląski - w odległości nie większej niż 100 metrów od przystanku ZKM Plac Górnośląski na ul. Wielkopolskiej - 1 terminal, godz. otwarcia: poniedziałek-piątek: siedem godzin w przedziale czasowym od 8:00 do 18:00, Gdynia Dąbrowa - w odległości nie większej niż 400 metrów od przystanku ZKM Dąbrowa Centrum na ul. Wiczlińskiej - 1 terminal, godz. otwarcia: poniedziałek-piątek: siedem godzin w przedziale czasowym od 8:00 do 18:00, Gdynia Chwarzno - w odległości nie większej niż 400 metrów od przystanku ZKM Chwarzno Apollina na ul. Chwarznieńskiej - 1 terminal, godz. otwarcia: poniedziałek-piątek: siedem godzin w przedziale czasowym od 8:00 do 18:00, Gdynia Obłuże - w odległości nie większej niż 100 metrów od przystanku ZKM Kuśnierska w kierunku centrum Gdyni - 1 terminal, godz. otwarcia: poniedziałek-piątek: siedem godzin w przedziale czasowym od 8:00 do 20:00, Witomino - w odległości nie większej niż 600 metrów od przystanku ZKM Witomino Centrum w kierunku centrum Gdyni - 1 terminal, godz. otwarcia: poniedziałek-piątek: siedem godzin w przedziale czasowym od 8:00 do 20:00. Klient, podczas obsługi, musi się znajdować w zamykanym pomieszczeniu (punkcie sprzedaży). 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w czystym pomieszczeniu znajdującym się w kondygnacji parterowej (zwanym także dalej: punktem sprzedaży lub punktem); b) Wymagane godziny otwarcia (kolumna: 4, tabeli wskazanej w pkt. 1) oznaczają, że punkt musi być czynny przynajmniej w tych godzinach, lub dłużej; c) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji punktów sprzedaży wskazanych w ofercie Wykonawcy po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod warunkiem spełnienia wymagań lokalizacyjnych określonych przez Zamawiającego w kolumnie 3 tabeli wskazanej w pkt.1. 3. Informacje dotyczące taryf i godzin otwarcia punktów sprzedaży: a) Zamawiający zobowiązany będzie do dostarczania Wykonawcy, nieodpłatnie, aktualnych informacji dotyczących taryf opłat za usługi komunikacji miejskiej oraz przepisów porządkowych w formie wyklejek przeznaczonych do wywieszenia w widocznym miejscu w punkcie sprzedaży (łącznie do 7 (słownie: siedmiu) wyklejek w formacie A-4). Wykonawca zobowiązany będzie do ich wywieszania w widocznym miejscu w punkcie sprzedaży w terminie 1 (słownie: jednego) dnia od daty ich dostarczenia przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku wykonania tego obowiązku - Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) za każdy stwierdzony, przez Zamawiającego, przypadek braku wykonania tego obowiązku; b) Wykonawca zobowiązany będzie do wywieszenia, we własnym zakresie i na własny koszt, aktualnych informacji dotyczących sprzedaży biletów zawierających: dni i godziny otwarcia punktu sprzedaży. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego (w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych przed datą wprowadzenia zmian) powiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach w tym zakresie-w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku wykonania tego obowiązku - Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 50 PLN (słownie: pięćdziesiąt złotych) za każdy stwierdzony, przez Zamawiającego, przypadek braku wykonania tego obowiązku. 4. Informacje dotyczące TSB (Terminal Sprzedaży Biletów): a) Zamawiający zobowiązany będzie do przekazania Wykonawcy protokolarnie w nieodpłatne użyczenie TSB (Terminal Sprzedaży Biletów); b) TSB (zwany w dalszej treści SIWZ także: zestawem TSB, zestawem) składać się będzie z następujących elementów: - terminala o wymiarach zewnętrznych w milimetrach: głębokość x wysokość x szerokość 250 x 200 x 270, - drukarki niefiskalnej o wymiarach zewnętrznych: głębokość x wysokość x szerokość 230 x 155 x 180, - urządzenia służącego do zapisywania danych na ekranie o przybliżonych wymiarach długość x szerokość x wysokość w milimetrach 150 x 120 x 28. TSB powinien być ustawiony na stabilnym podłożu np. blacie biurka, stole, w sposób umożliwiający wygodny dostęp sprzedawcy do TSB. Zamawiający zobowiązuje się do zainstalowania i ustawienia TSB w miejscach wskazanych przez Wykonawcę, zgodnie z umową, w terminie nie dłuższym niż 14 (słownie: czternaście) dni roboczych od daty podpisania umowy. c) Zamawiający podaje informacyjnie koszt materiałów eksploatacyjnych (obciążający Wykonawcę) dotyczących wyłącznie rolek do drukarek działających w trybie niefiskalnym - ok. 0,95 PLN netto za rolkę (parametry rolki: papier termiczny, średnica wewnętrzna 12 mm, średnica zewnętrzna ok. 50 mm, szerokość rolki 56 +/-0,5 mm, gramatura 60 g / m2 +/-4 %, użytkowa długość papieru ok.. 30 metrów, do drukarki innova Profit). Zużycie rolek zależne jest od intensywności sprzedaży (średnio około sześciu rolek tygodniowo); d) Naprawy TSB Wykonawca będzie dokonywał na własny koszt wyłącznie w przypadku, gdy uszkodzenie/awaria będzie wynikała z winy użytkownika. W przypadku uszkodzenia/awarii któregokolwiek z elementów TSB, Zamawiający na czas naprawy uszkodzenia/awarii zapewni urządzenie zastępcze. W sytuacji, gdy przerwa w sprzedaży biletów spowodowana będzie brakiem dostarczenia przez Zamawiającego zestawu zastępczego - za czas nieprowadzenia sprzedaży nie zostaną naliczone Wykonawcy kary umowne. Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego poinformowania (telefonicznie lub faksem) Zamawiającego o uszkodzeniu/awarii TSB; e) W terminie do 7 (słownie: siedmiu) od daty podpisania umowy, przed przekazaniem TSB Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do: - ubezpieczenia zestawu TSB na kwotę nie niższą od 10 000 PLN (słownie: dziesięciu tysięcy złotych) za każdy zestaw TSB i ustanowienia cesji polisy ubezpieczeniowej na rzecz Zamawiającego, lub - do wniesienia kaucji w kwocie 10 000 PLN (słownie: dziesięciu tysięcy złotych) za każdy zestaw TSB na rachunek bankowy wskazany przez Zmawiającego. Uwaga: Ubezpieczenie i ustanowienie cesji musi być ważne przez cały okres, na który zostanie zawarta umowa. f) Ubezpieczenie TSB musi obejmować przypadek kradzieży lub zniszczenia całości TSB lub poszczególnych jego elementów. Ubezpieczenie musi gwarantować wypłatę kwoty ubezpieczenia również w przypadku kradzieży lub zniszczenia poszczególnych elementów TSB, ponieważ brak któregokolwiek z elementów TSB uniemożliwia prowadzenie sprzedaży biletów elektronicznych; g) W przypadku wpłaty kaucji w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) za każdy zestaw, jej zwrot nastąpi w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od daty zakończenia umowy z Zamawiającym - na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Kaucja nie będzie podlegać zwrotowi w przypadku, gdy przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego zestaw (TSB) lub element TSB zostanie Wykonawcy skradziony lub zniszczony; h) Wraz z terminem protokolarnego przekazania TSB Wykonawcy- Wykonawca ponosić będzie za nie pełną odpowiedzialność materialną; utrata i uszkodzenie TSB obciążą materialnie Wykonawcę; i) Wszelkie koszty dodatkowe (np. czas i koszty dojazdu pracowników Wykonawcy) związane ze szkoleniem obciążą Wykonawcę; j) Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany terminali TSB wraz z drukarką i urządzeniem służącym do zapisywania danych na karcie elektronicznej na nowsze o niegorszych parametrach techniczno - użytkowych od zestawu dotychczasowego. Wymiary nowych zestawów TSB nie będą przekraczały wymiarów wskazanych w lit.b), a zasada ich działania nie będzie odbiegać w sposób istotny dla ich obsługi od zasady działania dotychczasowych zestawów TSB. 5. Informacje dotyczące obsługi TSB (Terminal Sprzedaży Biletów): a) Sprzedaż biletów elektronicznych musi odbywać się w sposób wykluczający dostęp do TSB i ingerencję osób postronnych w funkcjonowanie TSB; b) TSB musi być zabezpieczony przed kradzieżą zarówno w czasie jego pracy, jak i w czasie przechowywania; c) Dostęp do TSB mogą mieć wyłącznie upoważnieni pracownicy Wykonawcy, którzy zostaną wcześniej przeszkoleni przez Zamawiającego w zakresie obsługi TSB oraz taryfy; d) Do obsługi TSB muszą być przeznaczone: co najmniej 2 (słownie: dwie) osoby wskazane przez Wykonawcę; e) Wykonawca zobowiązany będzie do oddelegowania wyznaczonych osób na szkolenie z zakresu obsługi TSB i prowadzenia sprzedaży biletów elektronicznych. Szkolenie będzie trwać 2 dni x 2 godziny dziennie (łącznie 4 (słownie: cztery) godziny). Szkolenie musi się odbyć w terminie nie dłuższym niż 7 (słownie: siedmiu) dni od daty podpisania umowy; f) Wyznaczone przez Wykonawcę i przeszkolone przez pracowników Zamawiającego osoby otrzymają elektroniczne karty dostępu do TSB. W celu otrzymania karty dostępu do TSB wyznaczone przez Wykonawcę osoby będą zobowiązane do udostępnienia swoich danych personalnych (imię i nazwisko oraz PESEL) i wyrażenia zgody (w formie pisemnej) na wprowadzenie ich do elektronicznej bazy danych Zamawiającego. Osoby te podpiszą oświadczenie o następującej treści: W związku z art. 23 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.8.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj.Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni w celu wydania elektronicznej karty dostępu do TSB. W przypadku, gdy Wykonawca zechce dokonać zmiany i dopuścić nową osobę do sprzedaży biletów elektronicznych, będzie zobowiązany do zwrotu karty pracownika opuszczającego stanowisko przy TSB; g) Powyższe szkolenia ( lit. f) nie dotyczą osób wskazanych przez Wykonawcę, które już posiadają co najmniej półroczną praktykę w zakresie sprzedaży biletów elektronicznych lub gdy Wykonawca oświadczy, ze przeszkolenia dokona we własnym zakresie. 6. Informacje dotyczące dystrybucji biletów papierowych: a) Bilety metropolitalne papierowe dystrybuowane przez Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej Wykonawca będzie pobierał z kasy w siedzibie Zamawiającego na podstawie dokumentów magazynowych. Rozliczanie biletów metropolitalnych papierowych będzie ujmowane w sprawozdaniu ze sprzedaży biletów elektronicznych metropolitalnych na koniec każdego miesiąca. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu sprzedaży biletów metropolitalnych papierowych będzie liczone łącznie z wynagrodzeniem z tytułu sprzedaży biletów okresowych; b) W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi już dystrybucję biletów metropolitalnych papierowych na rzecz innego podmiotu niż Zamawiający - zaopatrywanie się w te bilety u Zamawiającego nie będzie wymagane. 7. Karta (elektroniczna) na okaziciela to karta bez naniesionych danych personalnych osoby, która się nią posługuje. Za wydanie karty na okaziciela pobierana będzie kaucja w wysokości 10 PLN (słownie: dziesięć złotych). W przypadku, gdy klient zdecyduje się zwrócić kartę, otrzyma zwrot kaucji. Wykonawca będzie pobierał karty na okaziciela na podstawie dokumentów magazynowych z magazynu Zamawiającego. Rozliczanie ilości wydanych pasażerom kart na okaziciela będzie następowało w oparciu o raport systemowy z programu WINADO dla wszystkich terminali Wykonawcy łącznie, dostarczany Wykonawcy drogą elektroniczną (email) po zakończeniu miesiąca rozliczeniowego. Kwota pobranych kaucji za wydanie kart na okaziciela będzie wpłacana przez Wykonawcę na wskazany rachunek bankowy. Kwoty pochodzące z wpłat kaucji nie zostaną wliczone do wynagrodzenia Wykonawcy; 8. Wielkość zamówienia: Wielkość zamówienia: 6 192 000 zł (słownie: sześć milionów sto dziewięćdziesiąt dwa tysiące złotych) - średni przychód netto ze sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w skali 24 (słownie: dwudziestu czterech) miesięcy poprzedzających wszczęcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Uwaga: Zamawiający nie gwarantuje wskazanej wysokości sprzedaży, gdyż zależy ona tylko i wyłącznie od popytu na bilety w punkcie sprzedaży oraz sposobu sprzedaży biletów przez Wykonawcę. Zamawiający podaje w/w dane - informacyjnie (szacunkowo), jedynie dla potrzeb obliczenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia publicznego. 9. Wielkość zamówienia wskazana w pkt. 8 została określona szacunkowo i może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości wskazanej w pkt.8 - w zależności od wielkości sprzedaży biletów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul.Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 216720,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 234057,60
Oferta z najniższą ceną: 234057,60 / Oferta z najwyższą ceną: 234057,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
- Unieszkodliwianie lub odzysk w I półroczu 2025 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- ZAKUP APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO DO ELASTOGRAFII WĄTROBY
- Wymiana olinowania stałego - sztagów wraz z dostawą materiałów na Dar Młodzieży
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji i Centrum Offshore Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych na potrzeby Zamawiającego 2025
- Świadczenie usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych oraz polis ubezpieczeniowych dla podróżnych na potrzeby Narodowego Centrum Nauki w Krakowie
- Usługa rezerwacji, sprzedaży oraz dostarczania biletów na krajowe i międzynarodowe przewozy lotnicze dla Akademii Pożarniczej
- Usługi rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych oraz kolejowych, rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych, ubezpieczenia oraz pośredniczenia w procesie uzyskiwania wiz na potrzeby GIS
- Usługa kompleksowej obsługi krajowych i zagranicznych podróży służbowych w zakresie rezerwacji, zakupu i dostaw biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych na rzecz Ensemble3 Sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.