Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-14
Oleśnica: Budowa sygnalizacji świetlnej na dwóch sąsiadujących ze sobą skrzyżowaniach: ulic 3 Maja - Kilińskiego oraz ulic 3 Maja - Wały Jagiellońskie - Sienkiewicza w Oleśnicy
Numer ogłoszenia: 280072 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sekcja Dróg Miejskich , ul. B. Krzywoustego 31B, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 7889416, faks 071 788 94 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdm.olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sygnalizacji świetlnej na dwóch sąsiadujących ze sobą skrzyżowaniach: ulic 3 Maja - Kilińskiego oraz ulic 3 Maja - Wały Jagiellońskie - Sienkiewicza w Oleśnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sygnalizacji świetlnej na dwóch sąsiadujących ze sobą skrzyżowaniach: ulic 3 Maja - Kilińskiego oraz ulic 3 Maja - Wały Jagiellońskie - Sienkiewicza w Oleśnicy w zakresie: - posadowienie konstrukcji wysięgowych wraz z fundamentami w ilości 6 szt., - posadowienie masztów wsporczych HY w ilości 10 szt., - budowa kanalizacji teletechnicznej o łącznej długości 320 m wraz ze studniami kablowymi typu SK-1 (7 szt.) oraz typu SK-2 (4 szt.), - wykonanie oraz wdrożenie systemu zdalnego monitorowania i nadzoru pracy sygnalizacji, w szczególności montaż urządzeń i oprogramowania użytkowego pracującego na komputerze PC wskazanym przez inwestora umożliwiających objęcie przedmiotowych skrzyżowań systemem (3 stanowiska monitorujące); kartę GPRS do modułu monitoringu na czas gwarancji dostarcza Wykonawca, - montaż oznakowania pionowego w ilości 14 szt. - odnowienie istniejącego oznakowania poziomego w obrębie skrzyżowania w ilości 62 m2. Opis pracy sygnalizacji: Lokalnie na danym skrzyżowaniu wykonana zostanie sygnalizacja akomodowana czterofazowa z przywoływaniem światła zielonego dla grupy kołowej z wlotu podporządkowanego (ul. Sienkiewicza), a także dla przejść dla pieszych przez ul. 3 Maja przy ul. Sienkiewicza od wewnątrz układu skrzyżowań. Dla grup kołowych wykonane zostaną pętle indukcyjne oraz radary, które będą pełniły funkcję wydłużania światła zielonego. Szczegółowy zakres zadania określa projekt budowlany, projekt wykonawczy, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez spółkę: Drogowe Systemy Automatyki sp. z o.o., ul. Bystrzycka 24, Wrocław stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 1. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca we własnym zakresie. 2. Zamawiający zobowiązuje się do wskazania miejsca wywozu materiału z rozbiórek oraz robót ziemnych na wysypisko zlokalizowane w odległości do 10 km od miejsca prowadzenia robót Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, w dniu przekazania placu budowy. Do kalkulacji nie należy doliczać kosztów utylizacji, a jedynie koszty uprzątnięcia terenu wysypiska, tj. ewentualnego rozplantowania gruzu i urobku z robót ziemnych. 3. Obsługa geodezyjna zadania w zakresie wytyczenia tras kabli oraz posadowienia słupów i studzienek kablowych, jak również pomiar powykonawczy zapewnia Wykonawca. 4. Do Wykonawcy należeć będzie również wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z pomiarem geodezyjnym 5. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. 6. Wykonawca zapewnia własnym kosztem i staraniem projekt organizacji ruchu zastępczego na czas budowy. Oznakowanie wykonywanych robót powinno być zgodne z Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym. 7. Za oznakowanie podczas prowadzonych robót odpowiada Wykonawca. 8. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie terenu, na którym wykonywane są roboty, odpowiada Wykonawca..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa oraz poręczenie wymienione w art. 45 ust. 6 pkt 5 Ustawy złożone jako wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 1. Pieniądz - wpłata na konto: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy BS Oleśnica nr 09 9584 0008 2001 0011 6538 0001 - z dopiskiem: wadium - sygnalizacja świetlna. 2. Poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. Gwarancje bankowe 4. Gwarancje ubezpieczeniowe 5. Poręczenie, o którym mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 5 Ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w szczególności: - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca udowodni wykonanie 2 sygnalizacji świetlnych akomodacyjnych, o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto każda); - dysponują odpowiednią kadrą, w tym: - osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, - osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania pracami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, 4. Dokonali wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 Ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: - Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ wraz z oświadczeniem o dokonanej wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia, - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie) - załącznik nr 2 do SIWZ - Kserokopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - dowodu wpłaty wadium. - Kopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, w tym spółki cywilnej oraz osób, których uprawnienia do reprezentowania firmy nie wynikają z dokumentów rejestrowych) - Kalkulację cenową ryczałtu brutto w rozbiciu na poszczególne elementy scalone - załącznik nr 3 do SIWZ, - Podpisany przez Wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie) wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zobowiązany jest złożyć: - Dokumenty potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie, jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć: - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat prac, odpowiadających wymogom określonym w rozdziale VI pkt. 2 tiret pierwszy SIWZ, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego). Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - załącznik nr 4 do SIWZ; - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą kierować pracami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, odpowiadających wymogom określonym w rozdziale VI pkt. 2 tiret drugi SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności poprzez załączenie wymaganych prawem uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5 do SIWZ; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający zobowiązany jest złożyć - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sdm.oleśnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Dróg Miejskich
ul. B. Krzywoustego 31B
56-400 Oleśnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Sekcja Dróg Miejskich ul. B. Krzywoustego 31B 56-400 Oleśnica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Budowa dróg i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Oleśnica
- Organizacja i świadczenie usług ratownictwa wodnego na Basenie Krytym i Aquaparku Letnim Oleśnickiego Kompleksu Rekreacyjnego.
- Remont dachu papowego i remont kominów w Szkole Podstawowej nr 4 w Oleśnicy przy ul. Paderewskiego 2
- Remont wnętrza kaplicy wraz z opracowaniem niezbędnej dokumentacji wykonawczej - branżowe projekty techniczne na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa i modernizacja sygnalizacji świetlnych i urządzeń ITS na terenie miasta Tarnowa
- Modernizacja instalacji przyzywowej wraz z jej rozbudową dla potrzeb osób niepełnosprawnych
- " Budowa przyłącza ciepłowniczego, instalacji zasilającej nn i instalacji wewnętrznych węzła c.o. w budynku Komendy Powiatowej Policji w Polkowicach."
- Zakupy inwestycyjne dla Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych" (rozbudowa budynku poprzez dostawę i montaż zadaszenia nad wejściem do budynku)
- Rozbudowa Przedszkola Nr 2 w Morągu o cztery nowe oddziały z wyposażeniem
- "Rozbudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 20 z drogą gminną ul. Brzozową/Świerkową w m. Glincz w ramach zadania: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK20 w m. Glincz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.