eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiSPRZĄTANIE BUDYNKU ADMINISTARCYJNO - BIUROWEGO ANR OT I CENTRALNEJ SKŁADNICY AKT W PRUSZCZU GDAŃSKIM



Ogłoszenie z dnia 2009-01-26

Pruszcz Gdański: SPRZĄTANIE BUDYNKU ADMINISTARCYJNO - BIUROWEGO ANR OT I CENTRALNEJ SKŁADNICY AKT W PRUSZCZU GDAŃSKIM
Numer ogłoszenia: 28007 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 385575 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE BUDYNKU ADMINISTARCYJNO - BIUROWEGO ANR OT I CENTRALNEJ SKŁADNICY AKT W PRUSZCZU GDAŃSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie budynku administracyjno - biurowego Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku i Centralnej Składnicy Akt w Pruszczu Gdańskim przy ul. Powstańców Warszawy 28 oraz utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych przynależnych do obiektu, codziennie od poniedziałku do piątku poza godzinami pracy Zamawiającego tj. w godzinach 17.05 - 7.25 w poniedziałek i 15.00 - 7.25 w pozostałe dni tygodnia. W wyznaczonych przez Zamawiającego pomieszczeniach biurowych - sprzątanie odbywać się będzie w godzinach pracy Zamawiającego. Łączna ilość pomieszczeń biurowych - 43, magazynki podręczne - 4 pomieszczenia, łazienki - 12, pomieszczenia kuchenne - 4, sala konferencyjna - 1, pomieszczenia archiwum - 6. W/w 6 pomieszczeniach archiwalne znajdują się regały przejezdne i stacjonarne o łącznej powierzchni regałów 750 m2. Łączna powierzchnia obiektu (bez regałów - 2.201,253 m2). Tereny zewnętrzne: trawniki - 1.450 m2, parkingi - łączna powierzchnia 783,48 m2. Zakres zamówienia obejmuje również zabezpieczenie sprzętu oraz środków czystości w tym specjalistycznych płynów antybakteryjnych do mycia podłóg wyłożonych wykładziną Tatkett Sommer. 2. Wytyczne dla Wykonawcy: 2.1 Czynności sprzątania w pomieszczeniach biurowych powinny obejmować: a) odkurzanie i czyszczenie sprzętu komputerowego (poza monitorami), telefonów, półek krzeseł, luster itp, mycie podłóg. - co drugi dzień; WYJĄTEK - mycie podłogi holu wejściowego codziennie; b) odkurzanie lub mycie i nabłyszczanie (w miarę potrzeb) biurek, stolików, odkurzanie wykładzin i zamiatanie podłóg, opróżnianie niszczarek wraz z wymianą worków na śmieci, opróżnianie i mycie koszy na śmieci wraz z wymianą worków, zamiatanie, zmywanie naczyń w wyznaczonych pomieszczeniach - codziennie,; c) mycie drzwi, odkurzanie gaśnic, gniazd wtykowych, mycie szaf, regałów parapetów, itp. - raz w tygodniu d) mycie okien wraz z ramami od zewnątrz i wewnątrz budynku, mycie drzwi zewnętrznych do budynku - dwa razy w roku, w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 2.2 Czynności sprzątania w łazienkach powinny obejmować: a) mycie podłóg - codziennie b) mycie desek, muszli klozetowych i pisuarów - codziennie c) mycie drzwi kabinowych, armatury i innych urządzeń sanitarnych - co drugi dzień d) mycie umywalek, baterii, itp. - codziennie e) mycie drzwi, opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków wraz z ich opróżnianiem f) uzupełnianie środków higieny tj. ręczników papierowych, mydła w płynie, papieru toaletowego, kostek do WC, odświeżaczy powietrza, odkurzanie i mycie gniazd wtykowych gaśnic, półek itp. - codziennie; g) mycie okien wraz z ramami od wewnątrz i zewnątrz budynku - dwa razy do roku, w terminie ustalonym przez Zamawiającego. W budynku będącym przedmiotem zamówienia z łazienek korzysta ok. 67 osób oraz interesanci. 2.3 Czynności sprzątania w pomieszczeniach kuchennych powinny obejmować: a) mycie podłóg - codziennie b) mycie zlewozmywaków - codziennie c) mycie blatów kuchennych - codziennie d) opróżnianie koszy na śmiecie - codziennie e) mycie kuchenek mikrofalowych i lodówek - w zależności od potrzeb, nie częściej niż 1x na kwartał; 2.4. Czynności sprzątania sal konferencyjnych powinny obejmować: a) mycie podłóg - 1x w tygodniu, b) ścieranie kurzy z mebli i stołów - 1x w tygodniu, c) mycie naczyń, sprzątanie sali po naradach i spotkaniach - w zależności od potrzeb; 2.5. Czynności sprzątania pomieszczeń magazynowych - archiwum a) mycie podłóg, w tym pomiędzy regałami - codziennie, b) opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków - codziennie, c) ścieranie kurzy z regałów - raz w tygodniu; 2.6 Tereny zewnętrzne: a) sprzątanie nieczystości, uprzątanie śniegu i lodu oraz posypywanie piaskiem chodników, placów i parkingów, b) trawniki: - sprzątanie, odchwaszczanie, koszenie i wygrabianie oraz wywóz pokosu, w okresie letnim - podlewanie trawników, drzew i krzewów ozdobnych; c) żywopłoty: - przycinanie, zgrabianie, odchwaszczanie i wywóz odpadów. 2.7 Wykonawca będzie używał własnego sprzętu i własnych środków czystości niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz ze środkami higieny przeznaczonymi do ich uzupełniania (tj. ręczniki papierowe, mydła w płynie, papier toaletowy, kostki do WC, odświeżacze powietrza w sprayu). 2.8 Zamawiający informuje, że może ulec zmianie powierzchnia terenów zewnętrznych max o 10%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będzie przysługiwało wyższe wynagrodzenie niż Wykonawca przedstawił w ofercie stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 72031.45 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma WIKING Agencja Ochrony Mienia i Konwoje, ul. Bolesława Krzywoustego 8, 81-035 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 72031.45
  • Oferta z najniższą ceną: 72031.45 oferta z najwyższą ceną: 102314.76
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.