Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: dostawa leków Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, do kontaktów: Agnieszka Lis, ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, fax 089 5322979, e-mail: alis@pulmonologia.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pulmonologia.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa produktów farmaceutycznych i leków przez okres około 9 miesięcy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: ZGODNIE Z ROZPORZĄDZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW Z DNIA 19 MAJA 2006 ROKU W SPRAWIE RODZAJÓW DOKUMETÓW DOKUMENTÓW, JAKICH MOŻE ŻĄDAĆ ZAMAWIAJĄCY OD WYKONAWCY ORAZ FORM, W JAKICH TE DOKUMENTY MOGĄ BYĆ SKŁADANE (DZ. U. NR 87, POZ. 605) ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA OD WYKONAWCÓW ZŁOŻENIA MIN. : 1. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 6. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (Koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydana przez ministra właściwego do spraw zdrowia bądź Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej). 7. Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzona za zgodność z oryginałem. 8. INFORMACJA BANKU, W KTÓRYM WYKONAWCA POSIADA PODSTAWOWY RACHUNEK BANKOWY, POTWIERDZAJĄCA WYSOKOŚĆ POSIADANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH, ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ WYKONAWCY, WYSTAWIONĄ NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED TERMINIEM SKŁADANIA OFERT 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowity zakres zamówienia obejmuje dostawę produktów farmaceutycznych i leków dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie przez okres około 9 miesięcy (do dnia 7.02.2008) od dnia podpisania umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 07.02.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie Nr 1 - produkty farmaceutyczne, podzielne: Poz. 1 - 20,50zł Poz. 2 - 6,70zł Poz. 3 - 62,60zł Poz. 4 - 147,70zł Poz. 5 - 331,80zł Poz. 6 - 154,50zł Poz. 7 - 725,50zł Poz. 8 - 3,00zł Poz. 9 - 3,60zł Poz. 10 - 876,33zł Poz. 11 - 96,30zł Poz. 12 - 5,10zł Poz. 13 - 6,80zł Poz. 14 - 2,50zł Poz. 15 - 6,40zł Poz. 16 - 3,30zł Poz. 17 - 9,40zł Zadanie Nr 2 - filgrastim - 1167,57zł Zadanie Nr 3 - hycamtin - 1863,00zł Zadanie Nr 4 - vinorelbina - 931,00zł Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku, Nr 42 poz. 275). - wadium wnoszone w formie pieniężnej - należy dokonać przelewu na konto Bank Milenium Nr 77 1160 2202 0000 0000 6193 7410. Na przelewie należy umieścić informację: "Wadium - przetarg "Dostawa leków" (dołączyć kopię do oferty ) - wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowj, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć odrębnie w siedzibie SPZGiChP w Olsztynie, ul. Jagiellońska 78 w terminie do dnia 28.05.2007r. do godz. 11:00 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą. Jeżeli termin ważności (skutecznej realizacji) wadium ujawniony na powyższych dokumentach będzie krótszy to taka oferta będzie odrzucona ze względu na nieskutecznie wniesione wadium. Poręczenie wystawione przez bank zagraniczny musi być potwierdzone przez bank krajowy. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o zamówieniach publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zmianami). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną zgodnie z SIWZ ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a) spełniają wymagania art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 w/w ustawy, b) zapoznają się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami oraz złożą stosowne oświadczenie, że przyjęli je bez zastrzeżeń, c) posiadają zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego, uznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego zezwolenia na wytwarzanie produktu leczniczego wydane przez uprawniony organ innego państwa bądź koncesję lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, d) przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcę spełnia wszystkie wymogi określone poniższymi przepisami: - ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne ( tekst jednolity Dz. U. z 2004 roku, Nr 53, poz. 533 z póź. zm.), - ustawą z 27 lipca 2001 roku o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. Nr 126, poz. 1379 z późn. zm.), e) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności, f) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, g) przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone w Rozdziale III SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższym wymagań na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawców do złożonej oferty na podstawie zapisów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia według formuły spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1, pkt. 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 6. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (Koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydana przez ministra właściwego do spraw zdrowia bądź Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej). 7. Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzona za zgodność z oryginałem. 8. INFORMACJA BANKU, W KTÓRYM WYKONAWCA POSIADA PODSTAWOWY RACHUNEK BANKOWY, POTWIERDZAJĄCA WYSOKOŚĆ POSIADANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH, ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ WYKONAWCY, WYSTAWIONĄ NIE WCZEŚCNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED TERMINIEM SKŁADANIA OFERT
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulmonologia.olsztyn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: W siedzibie Samodzielnego Publicznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie, ul. Jagiellońska 78, pok. 4. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 11:30, Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, pok. nr 4.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: PRODUKTY FARMACEUTYCZNE - ZADANIE PODZIELNE. 1) Krótki opis: W zakres tego pakietu wchodzi 17 pozycji : Euphyllin long, Histamina śródskórny test, Testy prowokacji donosowej, Testy punktowe 3 ml, Etionamid 250 mg, Cykloseryna 250 mg, Sodowy fosforan I zasadowy 1wodny cz.d.a subst. 100,0 g, Atropina 1mg/1ml, Erytropoetyna beta 60 000j., Zestaw do Venomenhal a' 4,5 ml, Płyn Ringera 30 ml i inne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje okres około 9 miesięcy dostaw. W zakres tego zadania wchodzą między innymi takie produkty jak: Euphyllin long, Histamina śródskórny test, Testy prowokacji donosowej, Testy punktowe 3 ml, Etionamid 250 mg, Cykloseryna 250 mg, Sodowy fosforan I zasadowy 1wodny cz.d.a subst. 100,0 g, Atropina 1mg/1ml, Erytropoetyna beta 60 000j., Zestaw do Venomenhal a' 4,5ml, Płyn Ringera 30 ml i inne. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: FILGRASTIM. 1) Krótki opis: W zakres tego zadania wchodzi lek filgrastim w dawce 30 mln j.m./0,5ml, 48 ml j.m./0,5 ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje okres około 9 miesięcy dostaw. W zakres tego zadania wchodzi lek filgrastim w dawce 30 mln j.m./0,5m, 48 ml j.m./0,5 ml. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: HYCAMTIN. 1) Krótki opis: W zakres tego zadania wchodzi lek Hycamtin w dawce 1mg, 4mg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje okres około 9 miesięcy dostaw. W zakres tego zadania wchodzi lekHycamtin w dawce 1mg, 4mg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: VINORELBINA. 1) Krótki opis: W zakres tego zadania wchodzi lek vinorelbina w dawce 20mg, 30mg w postaci tabletek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje okres około 9 miesięcy dostaw. W zakres tego zadania wchodzi lekvinorelbina w dawce 20mg, 30mg w postaci tabletek. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Garwolinie
- Dostawa Enoxyparyny i kontrastu do TK
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.