Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-08-14
Malbork: Przyłączenie i świadczenie dostępu do Internetu dla 100 gospodarstw domowych z terenu Gminy Miasta Malborka i Gminy Miłoradz
Numer ogłoszenia: 280158 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Malborka , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, faks 055 6473324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyłączenie i świadczenie dostępu do Internetu dla 100 gospodarstw domowych z terenu Gminy Miasta Malborka i Gminy Miłoradz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu sieciowego oraz świadczenie usług stałego dostępu do Internetu w Gminie Miłoradz i Mieście Malborku Specyfikacja dostępu do Internetu. 1. Adresy 100 gospodarstw domowych (jeden komputer w jednym gospodarstwie) - wykaz w załączniku nr 4 2. Prędkość: a. Download - minimum 1 MBs b. Upload - minimum 256 kbs 4. Dodatkowe warunki a. Stały dostęp 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu b. Brak limitów pobierania i wysyłania c. Czas usunięcia usterki- do 48 godzin od zgłoszenia administratorowi sieci. d. Instalacja w miejscu docelowym i uruchomienie połączenia do dnia 31 września 2009 r. e.Bezpłatne przejście na szybsze poziomy transmisji danych w ramach ustalonych opłat abonamentowych w czasie trwania umowy f.Regulamin świadczenia usługi - projekt do konsultacji z Urzędem Miasta Malborka g.Wzór umowy dla abonenta - projekt do konsultacji z Urzędem Miasta Malborka.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 51.30.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, określonych w podrozdziale I niniejszego Rozdziału, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Inne wymagane oświadczenia i dokumenty a) dokument potwierdzający wniesienie wadium; b) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; c) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy; 3)Wpis do rejestru Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Wykonawcy zagraniczni Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.1 niniejszego podrozdziału składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich żądać może zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składanie ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn.zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Malborka, Pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork,Wydział IZP.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Malborka, Pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, pok.115 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu pn. Cyfrowo połączeni - e-Inclusion na terenie Miasta Malborka i Gminy i Miłoradz i jest finansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 8.3.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Mińsk Mazowiecki dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku - II POSTĘPOWANIE
- Zakup zmywarki tunelowo - koszowej do mycia zastawy stołowej dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Dostawa gilotyny, tablic korkowych, sucho ścieralnych, magnetycznych, flipchartów dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
- Remont częściowy chodników w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22. BLT w Malborku - II POSTĘPOWANIE
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację ulicy Tczewskiej i Solskiego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ulicy Solskiego w Malborku.
- Remont częściowy budynku nr 124 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim - II postępowanie
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM "CYBERBEZPIECZNA GMINA GOŚCINO" W RAMACH PROGRAMU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD".
- Dostawa i wdrożenie sprzętu oraz oprogramowania do Urzędu Gminy Kuryłówka część 1 - sprzęt IT dla cyberbezpieczeństwa z wdrożeniem; część 2 - agregat prądotwórczy z montażem i podłączeniem
- Dostawa urządzeń sieciowych związana z modernizacją sieci LAN na potrzeby Urzędu Miejskiego w Błaszkach
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w PSP w Lesznowoli - gmina Grójec.
- "Dostawa i wdrożenie urządzenia brzegowego wraz z 2FA"
- "Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.