eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZakup, dostawa i najem sprzętu do obsługi zawodów sportowych oraz usługi zarządzania sprzętem i systemem (4 zadania)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-17

Wrocław: Zakup, dostawa i najem sprzętu do obsługi zawodów sportowych oraz usługi zarządzania sprzętem i systemem (4 zadania)
Numer ogłoszenia: 28015 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Komitet Organizacyjny - Światowe Igrzyska Sportowe 2017 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Rynek 13, 50-101 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 777 94 45, faks 71 777 94 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.theworldgames2017.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i najem sprzętu do obsługi zawodów sportowych oraz usługi zarządzania sprzętem i systemem (4 zadania).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz usługa zarządzania systemem kontroli do obsługi zawodów sportowych- I Rundy Pucharu Świata w biegu na orientację - dla Wrocławskiego Komitetu Organizacyjnego - Światowe Igrzyska Sportowe 2017 Sp. z o.o. - 4 zadania Szczegóły zamówienia, w tym zakres, sposób wykonania, terminy i obowiązki Wykonawcy określa szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 34970000-7 Urządzenia monitorowania ruchu 35125100-7 Czujniki 51220000-0 Usługi instalowania urządzeń kontrolnych 39151100-6 Stojaki 34928470-3 Elementy oznakowania 72322000-8 Usługi zarządzania danymi 51220000-0 Usługi instalowania urządzeń kontrolnych 51211000-4 Usługi instalowania urządzeń do pomiaru czasu 31711310-9 System do rejestrowania obecności 48421000-5 Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami 32320000-2- Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 32324600-6- Telewizory cyfrowe 38653400-1- Ekrany projekcyjne Wykonawca zapewnia, że posiada wszelkie niezbędne środki do wykonania przedmiotu niniejszego postępowania w sposób gwarantujący jego wykonanie z należytą starannością..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.97.00.00-7, 35.12.51.00-7, 51.22.00.00-0, 39.15.11.00-6, 34.92.84.70-3, 72.32.20.00-8, 51.22.00.00-0, 51.21.10.00-4, 31.71.13.10-9, 48.42.10.00-5, 32.32.00.00-2, 32.32.46.00-6, 36.65.34.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 08.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców) oraz: - na podstawie wykazu zrealizowanych min. 3 usług obsługi systemu kontroli zawodów w orientacji sportowej, imprez o zasięgu międzynarodowym, np.: Puchar Świata lub/ i Mistrzostw Świata - do zadania nr 2, - na podstawie wykazu zrealizowanych min. 3 usług obsługi systemu kontroli zawodów w orientacji sportowej, w tym co najmniej jednej o zasięgu ogólnopolskim - do zadania nr 3 Uwaga: Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie może sporządzić jeden Wykaz zrealizowanych usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminów realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) działania siły wyższej rozumianej jako wystąpienie: - klęsk żywiołowych utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy lub - warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy lub - zdarzeń jak: strajki, rozruchy, akty wandalizmu, kradzieże, napady rabunkowe - których zaistnienie powinno zostać udokumentowane np. protokołem policyjnym z kraju w którym nastąpiło zdarzenie; b) wstrzymania wykonania przedmiotu umowy przez Zamawiającego - z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; c) wystąpienia innych okoliczności, pod warunkiem, że nie można ich było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i zaistniały z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2) zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; 3) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - na skutek zmian przepisów prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.theworldgames2017.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławski Komitet Organizacyjny - Światowe Igrzyska Sportowe Sp. z o.o. Siedziba: ul. Rynek 13, 50-101 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2016 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć na adres: Wrocławski Komitet Organizacyjny - Światowe Igrzyska Sportowe Sp. z o.o. Siedziba: ul. Rynek 13, 50-101 Wrocław ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, dostawa i najem elementów do systemu kontroli zawodów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i najem elementów do systemu kontroli zawodów - impreza testowa pn. I Runda Pucharu Świata w biegu na orientację tj. - Stacja kontrolna (zakup, 50 sztuk) o parametrach technicznych nie gorszych niż stacja SPORTIDENT BSF8-DT/DB lub równoważny - Stacja master (zakup, 1 sztuka) o parametrach technicznych nie gorszych niż stacja SPORTIDENT BS8-DT blue - SI-Master lub równoważny - Stacja główna (zakup, 1 sztuka) o parametrach technicznych nie gorszych niż stacja SPORTIDENT BSM8-D-USB lub równoważny - Stojak pod punkt kontrolny (zakup, 50 sztuk) - Koziołek pod punkt kontrolny (zakup, 20 sztuk) - Lampion (zakup, 70 sztuk) - Karty kontrolne (wynajem, 200 sztuk) o parametrach technicznych nie gorszych niż stacja SPORTident ActiveCard - SIAC lub równoważny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.97.00.00-7, 35.12.51.00-7, 51.22.00.00-0, 39.15.11.00-6, 34.92.84.70-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji elementów systemu kontroli zawodów orientacji spotowej - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa zarządzania systemem kontroli zawodów wymienionym w Zadaniu 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania systemem kontroli zawodów wymienionym w Zadaniu 1, na imprezie testowej pn. I Runda Pucharu Świata w biegu na orientację..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.20.00-8, 51.22.00.00-0, 51.21.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa najmu systemu do śledzenia lokalizacji zawodników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu systemu do śledzenia lokalizacji zawodników na żywo, podczas imprezy testowej pn. I Runda Pucharu Świata w biegu na orientację, bazującego na satelitarnym systemie GPS..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.13.10-9, 48.42.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa najmu oraz obsługi mobilnego ekranu LED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu oraz obsługi mobilnego ekranu LED na imprezę testową pn. I Runda Pucharu Świata w biegu na orientację..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 32.32.46.00-6, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.