Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-14
Goleszów: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Goleszów w sezonie 2009-2010.
Numer ogłoszenia: 280180 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Goleszów , ul. 1 Maja 5, 43-440 Goleszów, woj. śląskie, tel. (033) 479 05 10, faks (033) 479 05 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Goleszów w sezonie 2009-2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Goleszów w sezonie 2009- 2010 od podpisania umowy do 30 kwietnia 2010 w poniższych rejonach-sołectwach 1.Goleszów Równia 10,4 km 2.Goleszów Dolny 17,921 km, 3.Kisielów 6,2 km 4.Godziszów 10,0 km, 5.Kozakowice 8,0 km , 6.Puńców 14,470 km, 7.Dzięgielów14,050 km , 8.Bażanowice 14,320 km , 9.Leszna Górna 7,7 km , 10.Cisownica I 19 920 km , 11.Cisownica II 7,0 km . 1.1.Do odśnieżania dróg, w zależności od grubości zalegającego śniegu należy używać: a) ciągnika z napędem na obie osie o mocy minimum 80 KM w sołectwach Goleszów Dolny, Goleszów Równia, Kisielów, Godziszów, Kozakowice, Puńców, Dzięgielów, Bażanowice. b) ciągnika z napędem na obie osie o mocy minimum 200 KM należy użyć do odśnieżania w sołectwach Leszna Górna, Cisownica I i Cisownicę II. 1.2. Do odśnieżania sołectwa Cisownica II w razie potrzeby użyć należy pługu wirnikowego z własnym napędem. 1.3.W przypadku intensywnych opadów Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia w razie potrzeby odpowiedniego sprzętu we własnym zakresie : pług wirnikowy, koparka, przyjmując prędkość roboczą dla pługa wirnikowego 3 km/godz. , a dla koparki 0,4 km/godz. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zwalczanie śliskości zimowej poprzez : 2.1. odśnieżanie dwukrotne nawierzchni dróg gminnych, (przykładowy sposób obliczania ilości godzin w sołectwie Goleszów Równia: ilość km 10,4 x 2 (dwukrotny przejazd) = 20,8 km : 10 km/h = 2,01 h ) 2.2. usuwanie śliskości nawierzchni dróg gminnych przez posypywanie materiałem Zamawiającego. 3.Wykonawca zobowiązuje się do: 3.1. rozpoczęcia robót objętych umową każdorazowo na telefoniczne polecenie Zamawiającego ; 3.2. realizowania robót w oparciu o wskazania Zamawiającego z należytą starannością, zapewniając przejezdność dróg ; 3.3. rozliczania faktycznego czasu pracy w raportach pracy sprzętu - potwierdzonych przez sołtysa wsi, w których prace będą prowadzone ; 4. Ogólne wymagania dotyczące sprzętu : 4.1. Wykonawca musi posiadać ciągnik z napędem na obie osie o mocy minimum : 80 KM dla sołectw : Goleszów Dolny, Goleszów Równia, Kisielów, Godziszów, Kozakowice, Puńców, Dzięgielów, Bażanowice. oraz 200 KM dla sołectw :Leszna Górna, Cisownica I, Cisownica II. 4.2. Wykonawca odśnieżający Cisownicę II musi posiadać pług wirnikowy z własnym napędem. 4.3. Wykonawca winien posiadać urządzenie do posypywania dróg. 4.4. Kierowca odśnieżający musi posiadać telefon komórkowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub - przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę : 1.1. Formularz ofertowy Wykonawcy - załącznik nr 1 do SIWZ , 1.2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia -art. 22 ust.1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp. - załącznik nr 2 do SIWZ , 1.3. Wykaz posiadanego sprzętu - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie - załącznik nr 4 do SIWZ, 1.5. Wykaz i zakres robót Wykonawcy i podwykonawcy- załącznik nr 5 do SIWZ , 1.6.Akceptacja warunków umownych w projekcie umowy - załącznik nr 6 do SIWZ, 1.7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.8.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.9.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione - jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub, jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii. Dokument złożony w formie kserokopii musi być opatrzony klauzulą Za zgodność z oryginałem i poświadczony przez oferenta. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w dziale VI pkt. 1.2, 1.7, 1.8 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione. Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem, przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: zamiast dokumentów, o których mowa w dziale VI, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3.2 .nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ; 3.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleszow.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Goleszów , ul.1 Maja 5 , 43-440 Goleszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Goleszów ul. 1 Maja 5 43-440 Goleszów , I piętro pokój nr 16 Sekretariat Urzędu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zimowe utrzymanie dróg w Sołectwie Goleszów Dolny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Goleszów Dolny o długości 17,921 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zimowe utrzymanie dróg w Sołectwie Goleszów Równia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Sołectwie Goleszów Równia o długości 10,4 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zimowe utrzymanie dróg w Sołectwie Kozakowice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Sołectwie Kozakowice o długości 8 ,0 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zimowe utrzymanie dróg w Sołectwie Kisielów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Sołectwie Kisielów o długości 6,2 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w Sołectwie Godziszów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Sołectwie Godziszów o długości 10,0 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w Sołectwie Bażanowice..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Sołectwie Bażanowice o długości 14,320 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w Sołectwie Dzięgielów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Sołectwie Dzięgielów o długości 14,050 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w Sołectwie Puńców..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Sołectwie Puńców o długości 14,470 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zimowe utrzymanie dróg w Sołectwie Leszna Górna..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Sołectwie Leszna Górna o długości 7,7 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w Sołectwie Cisownica I..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Sołectwie Cisownica I o długości 19 920 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zimowe utrzymanie dróg w Sołectwie Cisownica II..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Sołectwie Cisownica II o długości 7,0km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.