To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-26
Prudnik: Nadzór inwestorski wielobranżowy nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Stworzenie Regionalnego Inkubatora Przedsiębiorczości w Prudniku - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku byłego kina na Inkubator Przedsiębiorczości w Prudniku przy ul. Plac Wolności 6
Numer ogłoszenia: 280221 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250897 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prudnik, ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4066200, faks 077 4066228.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski wielobranżowy nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Stworzenie Regionalnego Inkubatora Przedsiębiorczości w Prudniku - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku byłego kina na Inkubator Przedsiębiorczości w Prudniku przy ul. Plac Wolności 6.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Stworzenie Regionalnego Inkubatora Przedsiębiorczości w Prudniku - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku byłego kina na Inkubator Przedsiębiorczości w Prudniku przy ul. Plac Wolności 6, obejmującego branże: konstrukcyjno-budowlaną, elektryczną, sanitarną i drogową. Do szczegółowych obowiązków Inspektora nadzoru należy: 1) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy, uczestnictwo w radach budowy nie mniej niż jeden raz w miesiącu oraz przybycie na każde uzasadnione wezwanie Inwestora i Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem, udzielanie na żądanie Inwestora informacji o stanie realizacji robót, 2) sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623). W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: 1/reprezentowania Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli wykonywania robót zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i pozwoleniem na budowę, (pobyt Inspektora Koordynującego co najmniej 1 raz w tygodniu na budowie) 2/ sprawdzania jakości wykonywanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności do zapobiegania stosowania materiałów niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3/sprawdzenia i dokonywania odbiorów robót: ulegających zakryciu i zanikających, 4/przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbiorów częściowych i odbioru końcowego zgodnie z umową na wykonanie robót oraz udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbiorze końcowym zadania, 5/potwierdzania zakresu faktycznie wykonanych robót zgodnie z zapisami umowy o wykonanie robót budowlanych. Sposób wynagrodzenia w umowie na wykonanie robót budowlanych określony jest jako ryczałtowy, 6/potwierdzania usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze częściowych robót i odbiorze końcowym zadania, 7/ sporządzanie protokołów konieczności robót dodatkowych na wniosek wykonawcy robót wraz z określeniem szacunkowej wartości robót dodatkowych dla ostatecznego zatwierdzania przez Inwestora, 8/kontrola rozliczeń finansowych Wykonawcy robót budowlanych - sprawdzenie zakresu faktycznie wykonanych poszczególnych etapów robót oraz robót dodatkowych i potwierdzenia należnych im kwot, 9/ rozliczenia końcowego zadania, 10) uczestnictwo, na wezwanie Zamawiającego, w ewentualnych przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych wykonanych robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Projektowe Budownictwa inż. Jan Mokrzycki, Projektowanie, Nadzory, Kosztorysowanie, ul. Głuchołaska 30, Łąka Prudnicka, 48-200 Prudnik, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64664,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17500,00
Oferta z najniższą ceną: 17500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 212790,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Prudniku
- Budowa drogi wraz z infrastrukturą techniczną na terenach inwestycyjnych - ul. Meblarska w Prudniku (Etap III)
- Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego w ramach zadania "NieSamiDzielni - rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne - III edycja"
- Remont drogi powiatowej nr 1252 O, relacji Biała - Grabina, w miejscowości Grabina" na odcinku 819,40 m.
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1613 O Prudnik - Czyżowice - Granica Gminy Prudnik - na odc. 3100 m.
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - kontrola realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z instalacjami wewnętrznymi i instalacją fotowoltaiczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dynowie"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Granowie w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn: "Przebudowa ul. Szkolnej w Sarnowie".
- "Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe" - II postępowanie
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa żłobka w mieście Sierpc w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.