To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-11
Piotrków Trybunalski: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE:
- ODTWORZENIE UTWARDZENIA TERENU WRAZ Z BUDOWĄ MIEJSC POSTOJOWYCH NA PARKINGU WEWNĘTRZNYM WRAZ Z REMONTEM ZJAZDU PUBLICZNEGO;
- OGRODZENIA WEWNĘTRZNEGO;
- ROZBIÓRKI ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU KASY I FRAGMENTU MURU;
- REMONTU ISTNIEJĄCYCH PARKINGÓW W PASIE DROGOWYM
UL. ŻWIRKI W REJONIE STADIONU
W RAMACH ZADANIA: MODERNIZACJA STADIONU CONCORDIA
Numer ogłoszenia: 280289 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239971 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE: - ODTWORZENIE UTWARDZENIA TERENU WRAZ Z BUDOWĄ MIEJSC POSTOJOWYCH NA PARKINGU WEWNĘTRZNYM WRAZ Z REMONTEM ZJAZDU PUBLICZNEGO; - OGRODZENIA WEWNĘTRZNEGO; - ROZBIÓRKI ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU KASY I FRAGMENTU MURU; - REMONTU ISTNIEJĄCYCH PARKINGÓW W PASIE DROGOWYM UL. ŻWIRKI W REJONIE STADIONU W RAMACH ZADANIA: MODERNIZACJA STADIONU CONCORDIA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia wg dokumentacji jest : - odtworzenie utwardzenia terenu wraz z budową miejsc postojowych na parkingu wewnętrznym wraz z remontem zjazdu publicznego, - budowa ogrodzenia wewnętrznego, - rozbiórki istniejącego budynku kasy i fragmentu muru, - remontu istniejących parkingów w pasie drogowym ul. Żwirki w rejonie stadionu. Zakres rzeczowy obejmuje : 1. Odtworzenie utwardzenia terenu wraz z budową miejsc postojowych na parkingu wewnętrznym polegać będzie na rozbiórce istn. nawierzchni betonowej (szczątkowej) wykonaniu koryta pod proj. nawierzchnię. Ze względu na dopuszczenie postoju autobusów przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni. Kategoria ruchu jak dla zatoki autobusowej - patrz rysunek kontr. nr 3 : podbudowa bet. z bet. kl. B-20 grub. 22 cm, podsypka cementowo - piaskowa 1 : 4 grub. 3 cm, kostka bet. grub. 8 cm. Całość opasana krawężnikiem bet. ulicznym o wym. 30x15 cm na ławie bet. z oporem. Całość będzie pełniła funkcję ogólnego placu manewrowego o szerokości od 8,35 do 9,62 m i długości 65,00 m. W środku należy wykonać ciek powierzchniowy o zmiennej głębokości zależny od rzędnych zewnętrznych budynku jak i posadowienia bramy głównej. Minimalny spadek poprzeczny to 0,3 - 0,5 %, podłużny zależny od niwelety -zalecany 0,5%. Dla remontowanego zjazdu publicznego , obowiązuje identyczna konstrukcja, który na włączeniu do ul. Żwirki zaczyna się krawężnikiem najazdowym na ławie bet. z oporem. W celu wyrównania istniejącej niwelety do projektowanego zjazdu proponuje się frezowanie części nawierzchni ulicy i wykonanie nakładki bitumicznej w ilości 100 kg-m2. W celu odtworzenia ciągów pieszych zaprojektowano rozbiórkę istniejącej nawierzchnię bet. i wykonaniu podsypki piaskowej grub. do 15 cm i ułożeniu warstwy tłucznia stabilizowanego mechanicznej grub. 10 cm , następnie zostanie wykonana warstwa z kostki bet. grub. 8 cm. W zakresie robót należy uwzględnić wykonanie cieku umocnionego z terenu parkingu i części chodnika. Ogrodzenie wewnętrzne Ogrodzenie projektuje się o wysokości 2,50 m z rozstawem słupów - przęseł co 2,00 m. Główny element ogrodzenia wykonany zostanie z kątowników zapewniających najwyższe parametry sztywności całej konstrukcji jak i fundamentów. Szkic ogrodzenia załączono w części graficznej dokumentacji. Ponadto zaprojektowano dwie bramy wewnętrzne o szerokości 5,00 m o identycznej konstrukcji co ogrodzenie z podwójnymi wrotami uchylnymi szerokości po 2,50 m. Uwaga bramy muszą posiadać rygle pionowe i poziome co zapewni dodatkowe usztywnienie konstrukcji bram. Proj. wewnętrzne ogrodzenie zostanie włączone w istniejące zewnętrzne o wysokości 2,05 m. Na wjeździe zaprojektowano nową bramę przesuwną szerokości 5,00 m i wysokości ogrodzenia zewnętrznego. Roboty rozbiórkowe W celu umożliwienia wjazdu pojazdom osobowym dla VIP-ów, a przede wszystkim autobusu na teren parkingu wewnętrznego projektuje się rozebranie istniejącego budynku kasy po stronie południowej wraz z fragmentem betonowego parkanu. Roboty ziemne Roboty ziemne ograniczać się będą do min. korytowania zalecanego przez projekt. Urobek pozyskany z korytowania, projektuje się przerzucić na odkład. Całość robót ziemnych należy wykonać zgodnie z Polską Normą PN-S-2205 roboty ziemne, wymagania i badania. Szczegółowy zakres prac zawierają: projekt budowlany, przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne W wycenie należy również uwzględnić: Roboty pomiarowe liniowe. Roboty transportowe nie ujęte w przedmiarze robót. Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi w miejscach budowanych sieci. Doprowadzenie do stanu pierwotnego, uszkodzonego terenu nie objętego niniejszym zakresem robót. Oznakowanie ulicy na czas budowy oraz opracowanie projektu organizacji ruchu i poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego. Koszty związane z wykonaniem niezbędnych badań i prób. Inne roboty objęte wymaganą technologią nie ujęte w niniejszym przedmiarze robót. Przedmiotem zamówienia jest całość robót określonych w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót . Ponadto wykonawca robót wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany jest do: - przedstawienia i uzgodnienia miesięcznego harmonogramu rzeczowo - finansowego robót, - zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę w 4 egz, na koszt własny, - opracowanie dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach dla poszczególnych branż, - uporządkowaniu terenu po zakończeniu prac, - dokonywanie odbiorów częściowych oraz robót zanikających przed ich zakryciem, - prowadzenie książki obmiarów wraz z potwierdzeniem wykonanych robót przez inspektora nadzoru i uprawnionego geodetę (szkice, pomiary geodezyjne), - uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie stosownych opłat, - właściwe oznakowanie robót, zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób trzecich, wykonanie przejść dla pieszych, - dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych, - wykonanie koniecznych badań zagęszczenia gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z wytycznymi i odrębnymi przepisami. Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77-8931-12. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od właścicieli tych urządzeń potwierdzenie informacji otrzymanych od Zamawiającego w zakresie planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru oraz władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie spowodowane działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla prawidłowej realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności (prace) te są odrębnie wymienione w jakimkolwiek załączonym dokumencie. Koszty zabezpieczenia terenu budowy wchodzą w zakres umowy i nie podlegają odrębnej zapłacie. Wymagania ogólne wykonania robót. - przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia, - wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym przez osoby posiadające: uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowy dróg, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót. wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: - Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Deklaracje zgodności lub certyfikaty, odpowiednie świadectwa jakości, atesty i karty gwarancyjne, recepty i ustalenia technologiczne zgodnie z SST, odpowiadające normom UE. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o ww. robotach i czasie ich trwania. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz.401) Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z projektem budowlanym dotyczącym przedmiotowego zamówienia. UWAGI DO UMOWY: Za wykonanie przedmiotu zamówienia przyjęto wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca przez cały czas trwania umowy będzie posiadał ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy oraz złoży zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości. Materiały kwalifikujące się do ponownego wbudowania należy składować w miejscu wskazanym przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Piotrkowie Tryb..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "ALGOS" ANDRZEJ LASEK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "ALGOS" ANDRZEJ LASEK
- Przedsiębiorstwo Budowlane ALGOS, ul. Zalesicka 94, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 430942,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 534675,83
Oferta z najniższą ceną: 534675,83 / Oferta z najwyższą ceną: 534675,83
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa chleba mieszanego pszenno - żytniego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba pszennego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba razowego, krojonego, paczkowanego po 350g, bułki tartej .
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie
- Dostawa mebli na potrzeby Domu Studenta
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 110266E w Proszeniu
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.