Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-02-20
Og³oszenie nr 28029 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
Dar³owo: Przebudowa drogi gminnej 150026Z w miejscowo¶ci Krupy
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dar³owo, krajowy numer identyfikacyjny
33092091400000, ul.
ul. J.H.D±browskiego
4,
76150
Dar³owo, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
94 344 63 01, e-mail
przetargi@ugdarlowo.pl, faks
94 344 63 09.
Adres strony internetowej (URL): www.gminadarlowo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.gminadarlowo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
1. Sk³adanie ofert odbywa siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Gminy Dar³owo, ul. J. H. D±browskiego 4, 76-150 Dar³owo.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa drogi gminnej 150026Z w miejscowo¶ci Krupy
Numer referencyjny: ZP.271.4.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: Przebudowa drogi gminnej 150026Z w miejscowo¶ci Krupy 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 150026Z w miejscowo¶ci Krupy, dz. nr 250/2 po³o¿ona w obrêbie ewidencyjnym Krupy o d³ugo¶ci ³±cznie 857,96 m. 2.Podstawowe parametry techniczne: 1)Kategoria ruchu - KR2; 2)Prêdko¶æ projektowa - 30 km/h; 3)Maksymalne pochylenie niwelety jezdni - 12%; 4)Dopuszczalny nacisk na o¶ - 100 KN. 3.Na przedmiot zamówienia sk³adaj± siê nastêpuj±ce elementy:: 1)przebudowa nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego poprzez wykonanie nak³adki oraz poszerzeñ; 2)budowa zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kamiennej granitowej kostki brukowej; 3)budowa ci±gów pieszych w postaci chodników o nawierzchni z kamiennej granitowej kostki brukowej; 4)budowa parkingów i zatok autobusowych o nawierzchni z kamiennej granitowej kostki brukowej; 5)budowa wyniesionego przej¶cia dla pieszych o nawierzchni z kamiennej granitowej kostki brukowej; 6)wykonanie umocnienia skarpy przy zatoce autobusowej poprzez ustawienie prefabrykowanych elementów murowych w kszta³cie litery "L"; 7)wykonanie schodów terenowych w celu zapewnienia doj¶cia do nieruchomo¶ci; 8)wymiana istniej±cych przepustów; 9)wykonanie ¶cieków korytkowych pod chodnikami i zjazdami oraz wykonanie ¶cieków skarpowych; 10)wykonanie oczyszczenia oraz odtworzenia istniej±cych rowów; 11)wykonanie umocnienia rowów p³ytami betonowymi typu MEBA, korytkami ¶ciekowymi oraz brukiem kamiennym; 12)wykonanie oznakowania pionowego i poziomego wraz z wykonaniem oznakowania przej¶cia dla pieszych na tle fluorescencyjnym; 13)wycinka drzew i krzewów koliduj±cych z inwestycj±; 4.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SIWZ. 5.Do Wykonawcy nale¿eæ bêdzie pe³na obs³uga geodezyjna wraz z geodezyjn± inwentaryzacj± powykonawcz±. 6.Wykonawca wykonuj±c przedmiot zamówienia zobowi±zany bêdzie zapewniæ dojazd do nieruchomo¶ci przyleg³ych do przebudowywanej drogi. 7.Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ oraz zgodno¶æ robót z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; ca³o¶æ robót nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacj± projektow±. 8.Zamawiaj±cy informuje, ¿e wszystkie wskazane z nazwy wyroby, materia³y i urz±dzenia u¿yte w opisie przedmiotu zamówienia nale¿y rozumieæ jako okre¶lenia wymaganych i oczekiwanych parametrów technicznych i standardów jako¶ciowych, a tak¿e wymaganych prawem polskim certyfikatów, atestów, aprobat itp. dla wyrobów, materia³ów i urz±dzeñ do stosowania. 9.Kod CPV: roboty w zakresie budowy dróg - 45233120 - 6; 10.Zadanie jest dofinansowane z "Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019".
II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 15/09/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga udokumentowane posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy 00/100 z³otych) oraz, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê nie mniejsz± ni¿ 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy 00/100 z³otych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a)Zamawiaj±cy wymaga udokumentowane wykonanie w sposób nale¿yty, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 2 roboty budowlane o warto¶ci minimum 1000000,00 z³ brutto (s³ownie: jeden milion 00/100 z³otych), odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, obejmuj±ce w swoim zakresie budowê/przebudowê drogi o nawierzchni asfaltowej;
b)Zamawiaj±cy wymaga udokumentowane dysponowanie osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z pó¼n. zm.), skierowan± przez Wykonawcê do realizacji zamówienia
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy -dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; O¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu - za³. nr 4 do SIWZ
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1 Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego;
2. Informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1.Wype³niony Formularz Ofertowy stanowi±cy za³±cznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2.Opracowany kosztorys ofertowy. 3.Dowód wniesienia wadium. 4.O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia (za³±cznik nr 2 do SIWZ). 5.O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 3 do SIWZ). 6.W przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osob(ê)y nie wymienion(±)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy - Pe³nomocnictwo. 7.W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie: dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika, upowa¿nienie pe³nomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 30 000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100 groszy).
2.Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)w pieni±dzu,
2)w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3.Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4.Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego: nr rachunku w Ba³tyckim Banku Spó³dzielczym w Dar³owie 80 8566 0003 0100 1326 2000 0001.
W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego. Do oferty nale¿y do³±czyæ dowód wniesienia wadium (kopia).
5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium i kopie potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em.
6.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres obowi±zywania gwarancji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zgodnie z art. 144, ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z pó¼n. zm.) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy. Zmiany mog± wyst±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: 1)zmiana terminu realizacji zamówienia: a)w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej (np. powód¼, wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót); pod pojêciem si³y wy¿szej Zamawiaj±cy rozumieæ bêdzie zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nym od stron, którego strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy i którego nie mo¿na unikn±æ, ani któremu strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, wystêpuj±ce po podpisaniu umowy i powoduj±ce niemo¿no¶æ wywi±zania siê z umowy w jej obecnym brzmieniu, b)opó¼nienie przekazania terenu budowy przez Zamawiaj±cego, c)konieczno¶æ usuniêcia wad dokumentacji projektowej, d)zmiany dokumentacji projektowej, e)konieczno¶æ wprowadzenia zmian do umowy na skutek zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, f)wyst±pienia konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy, g)w powy¿ej wymienionych przypadkach przesuniêcie terminu realizacji zamówienia wynie¶æ powinno minimum tyle dni ile trwa opó¼nienie spowodowane powy¿szymi okoliczno¶ciami. 2)zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie realizacji zamówienia powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, w tym zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug VAT, 3)zmiany umownego wynagrodzenia brutto, a w przypadku zwiêkszenia wynagrodzenia - o nie wiêcej ni¿ 15 % wynagrodzenia umownego okre¶lonego w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, je¿eli bêdzie to wynika³o z wykonania robót dodatkowych, które s± niezbêdne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, których konieczno¶æ wynika w szczególno¶ci z b³êdów dokumentacji projektowej. Wykonanie takich robót musi zostaæ zatwierdzone przez Zamawiaj±cego oraz inspektora nadzoru inwestorskiego. 4)zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których Wykonawca opiera³ siê wskazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, ¿e spe³nione s± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SIWZ, 5)rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ wyja¶nienie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 6)innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, ¿e zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, 7)je¿eli zmiana umowy bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego i w szczególno¶ci dotyczyæ bêdzie: a)zmiany technologii wykonania w stosunku do przewidzianej w projekcie budowlanym, b)zmiany materia³ów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materia³ów przewidzianych w projekcie budowlanym, c)innych niewymienionych zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego. 8)zmiana w przypadku aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp techniczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa. 2.Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê. 3.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 jest z³o¿enie wniosku uzasadniaj±cego konieczno¶æ dokonania zmian w przedmiotowej umowie. 4.Je¿eli Zamawiaj±cy uzna, ¿e zaistnia³e okoliczno¶ci nie stanowi± podstawy do zmiany w umowie, Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej umowie. 5.Zmiany niniejszej umowy mog± nast±piæ w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 07/03/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. ¦w. £ukasza oraz ul. Dolnej w Bia³ymstoku wraz z budow± infrastruktury technicznej"
- Przebudowa i rozbudowa ulicy ¬ródlanej w Koszycach Ma³ych
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ci±gu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Odwodnienie ul. Wierzbie w ¯uradzie - odcinek 1.
- "PRZEBUDOWA WEWNÊTRZNEJ DROGI LE¦NEJ - DOJAZD PO¯AROWY NR 1- odcinek o d³. 950,00m"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L £abuñki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
wiêcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.