Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-21
Warszawa: Usługa mająca na celu promocję bazy praktyk i staży poprzez zakup i realizację usług promocyjnych w internecie wraz z wydrukowaniem i dystrybucją materiałów graficznych
Numer ogłoszenia: 280318 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna , ul.Tamka 1, 00-349 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 578 47 01/02, faks 22 578 47 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa mająca na celu promocję bazy praktyk i staży poprzez zakup i realizację usług promocyjnych w internecie wraz z wydrukowaniem i dystrybucją materiałów graficznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest usługa mająca na celu promocję bazy praktyk i staży poprzez zakup i realizację usług promocyjnych w internecie wraz z wydrukowaniem i dystrybucją materiałów graficznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, załącznikiem nr 9 do SIWZ oraz załącznikiem nr 1 do OPZ. Zamawiający zastrzega, że treść załącznika nr 9 do SIWZ może ulec zmianie..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.12.00 - Usługi zarządzania reklamą 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 64.21.21.00 - Usługi przesyłania krótkich komunikatów tekstowych (SMS) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, jako zabezpieczenia złożonej Oferty. Wykonawca składający Ofertę wniesie wadium w kwocie odpowiadającej wartości 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące 00/100 złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, co najmniej 2 (dwie) kampanie promocyjne na kwotę każda minimum 100 000,00 złotych brutto porównywalne z przedmiotem zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, który zapewni co najmniej 2 pracowników posiadających doświadczenie w opracowywaniu i realizacji kampanii promocyjnych w tym: a) 1 osobę lidera (tzn. osobą prowadzącą i zarządzającą zamówieniem), posiadającego udokumentowane, co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie planowania, realizacji kampanii promocyjnych obejmujących m.in. zakup reklam w mediach prasowych, telewizyjnych oraz internetowych o zasięgu min. regionalnym; b) 2 osoby z minimum 3 - letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie planowania, realizacji kampanii promocyjnych obejmujących m.in. zakup reklam w mediach prasowych, telewizyjnych oraz internetowych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Termin skrócenia wykonania zamówienia - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota brutto; 2) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia; 3) wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ. 4) zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności zmian dotyczących Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej, adresów korespondencyjnych;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ohp.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 10:00, miejsce: KG OHP, ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC oraz 4 letni nadzór nad certyfikatem"
- Sukcesywna dostawa i montaż komputerowej sieci logicznej (LAN) do budynków Uniwersytetu Warszawskiego
- Sprzątanie pomieszczeń w Centrum Astronomicznym im. M. Kopernika PAN w Warszawie
- Usługa telefonii komórkowej
- Wymiana instalacji c.o. i wodno-kanalizacyjnej oraz przebudowa sanitariatów w budynku dydaktycznym UW przy ul. Żurawiej 4 w Warszawie
- RZP-56/OC/2024 - Wyroby medyczne do operacji ortopedycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę dedykowanego oświetlenia i azylu na przejściach dla pieszych na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 228 z ul. Kaszubską i ul. Szydlicką w miejscowości Sulęczyno
- Utworzenie sal multimedialnych w obiekcie byłego Dworca PKP w Leśnej w ramach projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary-Gmina Leśna"
- Usługa udostępnienia Zamawiającemu przedpłaconych kont reklamowych Google Ads, Meta Ads, X (dawniej Twitter) Ads, TikTok Ads.
- Kampania informacyjno-promocyjna czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" w celu promocji Województwa Lubuskiego polegająca na dystrybucji czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region"
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23 - powtórzenie"
- Realizacja usługi przygotowania i prowadzenia kampanii reklamowych online na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: Usługi przesyłania krótkich komunikatów tekstowych (SMS) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.