eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPrzedmiotem zamówienia jest dostawa i montażCzęść Imebli bibliotecznych do filii, Część IIregałów bibliotecznych metalowych do magazynów dla Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-26

Białystok: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż: Część I: mebli bibliotecznych do filii, Część II: regałów bibliotecznych metalowych do magazynów dla Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 280341 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego , ul. Kilińskiego 16, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 6767224, faks 0-85 6767220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorzadowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż: Część I: mebli bibliotecznych do filii, Część II: regałów bibliotecznych metalowych do magazynów dla Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres dostawy określa: załącznik nr 6-opis przedmiotu zamówienia Część I załącznik nr 7- opis przedmiotu zamówienia Cześć II Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek i montaż regałów oraz mebli w pomieszczeniach wskazanym przez Zamawiającego. Oferowane meble winny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń. Materiały użyte do produkcji mebli będących przedmiotem zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie. Wymagania dotyczące gwarancji - minimum 36-miesięczna gwarancja jakości na przedmiot zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 10 % wartości szacowanej wielkości zamówienia podstawoewego dla kazdej z części.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.10.00.00-3, 39.13.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I : 400,00 zł (słownie: czterysta złotych). Część II: 1 000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : BANK PEKAO S.A. 64 1240 5211 1111 0000 4919 5514

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków na podstawie żądanych w pkt 6 niniejszej SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej trzech dostaw, o podobnym charakterze (odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na kwotę minimum 100 % ceny składanej oferty wraz z dokumentami (referencjami, opiniami lub fakturami) potwierdzającymi należyte wykonanie zadania - wg załącznika do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z załącznikiem nr 2 do formularza oferty SIWZ; w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, dokument musi być złożony przez każdego z nich.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dotyczy cz. II Atest higieniczny na wyrób, Klasyfikację ogniową w zakresie reakcji na ogień wg EN 13501-1:2008 Certyfikat -Norma: PN-88 M-78321 Regały magazynowe wolnostojące. Wymagania i badania Ekspertyzę techniczną dot. badań statycznych regałów sporządzoną przez niezależną jednostkę na poszczególne elementy regału

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznicapodlaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ksiażnica Podlaska im. Łuaksza Górnickiego ul. Kilińskiego 16 15-089 Białystok P.I pok. nr 24 - sekretariat , godz. otwarcia pon-pt 7.30-15.30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Ksiażnica Podlaska im. Łuaksza Górnickiego ul. Kilińskiego 16 15-089 Białystok P.I pok. nr 24 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż: Część I: mebli bibliotecznych do filii, dla Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: załącznik nr 6-opis przedmiotu zamówienia Część I Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek i montaż regałów oraz mebli w pomieszczeniach wskazanym przez Zamawiającego. Oferowane meble winny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń. Materiały użyte do produkcji mebli będących przedmiotem zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie. Wymagania dotyczące gwarancji - minimum 36-miesięczna gwarancja jakości na przedmiot zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż: Część II: regałów bibliotecznych metalowych do magazynów dla Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: załącznik nr 7- opis przedmiotu zamówienia Cześć II Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek i montaż regałów oraz mebli w pomieszczeniach wskazanym przez Zamawiającego. Oferowane meble winny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń. Materiały użyte do produkcji mebli będących przedmiotem zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie. Wymagania dotyczące gwarancji - minimum 36-miesięczna gwarancja jakości na przedmiot zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.