eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice ŚląskiePrzetarg nieograniczony na zorganizowanie na rzecz Zamawiającego szkoleń grupowych w ramach realizacji projektu Droga do sukcesu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy o

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-11

Ząbkowice Śląskie: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie na rzecz Zamawiającego szkoleń grupowych w ramach realizacji projektu Droga do sukcesu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
Numer ogłoszenia: 28037 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Powstańców Warszawy 7, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8157840, 8157841, fax 074 8157842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.zabkowice.slaskie.sisco.info/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie na rzecz Zamawiającego szkoleń grupowych w ramach realizacji projektu Droga do sukcesu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Specjalista ds. promocji i sprzedaży + prawo jazdy kat. B + AFPP Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych B.Prawo jazdy kat. C + AFPP Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych C. Kurs stylizacji paznokci najnowszymi metodami (żel, akryl, technika łączenia żelu akrylem, porcelana, zdobnictwo) + AFPP Szkolenie planowane jest dla grupy 15 osób bezrobotnych D. Kurs spawania metodami: 111 - elektroda otulona, 135 - MAG, 311 - spawanie gazowe+AFPP Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych E. Nowoczesny magazynier z obsługą wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych, kas fiskalnych z terminalem kart płatniczych i minimum sanitarne oraz obsługą komputera w zakresie programów magazynowo -księgowych i Internetu + AFPP Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych F. Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III + AFPP Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych G. Operator koparki jednonaczyniowej kl. III + AFPP Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych H. Roboty wykończeniowe w budownictwie (malowanie, szpachlowanie, glazura, terakota, regipsy) + AFPP Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych I. Profesjonalna obsługa sekretariatu + AFPP Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych J. Podstawy księgowości i rachunkowości + AFPP Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą podpisane oświadczenie: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania oraz dostarczą stosowne dokumenty zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie: a.oferty szkoleniowej według załączonego wzoru (załącznik nr 1) b.preliminarza szkolenia osoby bezrobotnej obejmującego min.: - uprzednio uzgodnioną należność przysługującą jednostce szkoleniowej, - koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, - koszty zakwaterowania i wyżywienia (jeżeli występują), - koszty badań lekarskich i psychologicznych wymaganych w przepisach odrębnych, - koszty egzaminów umożliwiających uzyskanie świadectw, dyplomów, zaświadczeń, określonych uprawnień zawodowych lub tytułów zawodowych oraz koszty uzyskania licencji niezbędnych do wykonywania danego zawodu. c.programu szkolenia obejmującego: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - cele szkolenia, - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby części teoretycznej i części praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - sposób sprawdzania efektów szkolenia, sporządzonego w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra. d.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e.podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). f.zaświadczenia o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy. g.zaświadczenia z Głównego Urzędu Statystycznego - Krajowego Rejestru Urzędowego Podmiotów Gospodarki Narodowej o numerze identyfikacyjnym REGON. h.zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 3). i.wykazu kadry dydaktycznej. j.wzoru dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 25
  • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 25
  • 3. liczba godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika - 22
  • 4. program szkolenia - 10
  • 5. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 5
  • 6. informacja o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 4
  • 7. informacja dotyczącą bazy lokalowej (ilość pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne z uwzględnieniem bezpiecznych i higieniczny - 3
  • 8. informacja o sposobie prowadzenia przez jednostkę szkolącą nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 3
  • 9. informacja o sposobie sprawdzania efektów szkolenia - 3

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.zabkowice.slaskie.sisco.info/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Powstańców Warszawy 7, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Powstańców Warszawy 7, 57-200 Ząbkowice Śląskie pokój nr 10 - Kancelaria Ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finasowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Kapitał Ludzki w ramach projektu Droga do sukcesu, Działanie : 6.1 Poprawa dostępu do zatrudniania oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie - 85%; Fundusz Pracy - 15%

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Specjalista ds. promocji i sprzedaży + prawo jazdy kat. B + AFPP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych Miejsce szkolenia - Ząbkowice Śl. Planowany termin realizacji: kwiecień - czerwiec 2008 r. Zajęcia z AFPP min. 8 godzin. Zajęcia z zakresu psychologii min. 10 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 25
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 25
    • 3. liczba godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika - 22
    • 4. program szkolenia - 10
    • 5. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 5
    • 6. informacja o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 4
    • 7. informacja dotyczącą bazy lokalowej (ilość pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne z uwzględnieniem bezpiecznych i higieniczny - 3
    • 8. informacja o sposobie prowadzenia przez jednostkę szkolącą nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 3
    • 9. informacja o sposobie sprawdzania efektów szkolenia - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prawo jazdy kat. C + AFPP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych Miejsce szkolenia - Ząbkowice Śl. Planowany termin realizacji: kwiecień - maj 2008 r. Zajęcia z AFPP min. 8 godzin. Zajęcia z zakresu psychologii min. 10 godzin. Zajęcia z zakresu psychologii min. 10 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 25
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 25
    • 3. liczba godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika - 22
    • 4. program szkolenia - 10
    • 5. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 5
    • 6. informacja o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 4
    • 7. informacja dotyczącą bazy lokalowej (ilość pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne z uwzględnieniem bezpiecznych i higieniczny - 3
    • 8. informacja o sposobie prowadzenia przez jednostkę szkolącą nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 3
    • 9. informacja o sposobie sprawdzania efektów szkolenia - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs stylizacji paznokci najnowszymi metodami (żel, akryl, technika łączenia żelu z akrylem, porcelana, zdobnictwo) + AFPP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie planowane jest dla grupy 15 osób bezrobotnych Miejsce szkolenia - Ząbkowice Śl. Planowany termin realizacji: maj 2008 r. Zajęcia z AFPP min. 8 godzin. Zajęcia z zakresu psychologii min. 10 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 25
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 25
    • 3. liczba godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika - 22
    • 4. program szkolenia - 10
    • 5. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 5
    • 6. informacja o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 4
    • 7. informacja dotyczącą bazy lokalowej (ilość pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne z uwzględnieniem bezpiecznych i higienic - 3
    • 8. informacja o sposobie prowadzenia przez jednostkę szkolącą nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 3
    • 9. informacja o sposobie sprawdzania efektów szkolenia - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs spawania metodami: 111 - elektroda otulona, 135 - MAG, 311 - spawanie gazowe + AFPP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych Miejsce szkolenia - Ząbkowice Śl. Planowany termin realizacji: maj - lipiec 2008 r. Zajęcia z AFPP min. 8 godzin. Zajęcia z zakresu psychologii min. 10 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 25
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 25
    • 3. liczba godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika - 22
    • 4. program szkolenia - 10
    • 5. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 5
    • 6. informacja o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 4
    • 7. informacja dotyczącą bazy lokalowej (ilość pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne z uwzględnieniem bezpiecznych i higieniczny - 3
    • 8. informacja o sposobie prowadzenia przez jednostkę szkolącą nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 3
    • 9. informacja o sposobie sprawdzania efektów szkolenia - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nowoczesny magazynier z obsługą wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych, kas fiskalnych z terminalem kart płatniczych i minimum sanitarne oraz obsługą komputera w zakresie programów magazynowo - księgowych i Internetu + AFPP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych Miejsce szkolenia - Ząbkowice Śl. Planowany termin realizacji: wrzesień - październik 2008 r. Zajęcia z AFPP min. 8 godzin. Zajęcia z zakresu psychologii min. 10 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 25
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 25
    • 3. liczba godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika - 22
    • 4. program szkolenia - 10
    • 5. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 5
    • 6. informacja o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 4
    • 7. informacja dotyczącą bazy lokalowej (ilość pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne z uwzględnieniem bezpiecznych i higieniczny - 3
    • 8. informacja o sposobie prowadzenia przez jednostkę szkolącą nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 3
    • 9. informacja o sposobie sprawdzania efektów szkolenia - 3

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III + AFPP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych Miejsce szkolenia - wskazane przez wykonawcę Planowany termin realizacji: czerwiec - lipiec 2008 r. Zajęcia z AFPP min. 8 godzin. Zajęcia z zakresu psychologii min. 10 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 25
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - - 25
    • 3. liczba godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika - 22
    • 4. program szkolenia - 10
    • 5. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 5
    • 6. informacja o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 4
    • 7. informacja dotyczącą bazy lokalowej (ilość pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne z uwzględnieniem bezpiecznych i higieniczny - 3
    • 8. informacja o sposobie prowadzenia przez jednostkę szkolącą nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 3
    • 9. informacja o sposobie sprawdzania efektów szkolenia - 3

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Operator koparki jednonaczyniowej kl. III + AFPP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych Miejsce szkolenia - wskazane przez wykonawcę Planowany termin realizacji: czerwiec - lipiec 2008 r. Zajęcia z AFPP min. 8 godzin. Zajęcia z zakresu psychologii min. 10 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 25
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 25
    • 3. liczba godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika - 22
    • 4. program szkolenia - 10
    • 5. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 5
    • 6. informacja o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 4
    • 7. informacja dotyczącą bazy lokalowej (ilość pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne z uwzględnieniem bezpiecznych i higieniczny - 3
    • 8. informacja o sposobie prowadzenia przez jednostkę szkolącą nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 3
    • 9. informacja o sposobie sprawdzania efektów szkolenia - 3

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Roboty wykończeniowe w budownictwie (malowanie, szpachlowanie, glazura, terakota, regipsy) + AFPP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych Miejsce szkolenia - Ząbkowice Śl. Planowany termin realizacji: czerwiec - lipiec 2008 r. Zajęcia z AFPP min. 8 godzin. Zajęcia z zakresu psychologii min. 10 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 25
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 25
    • 3. liczba godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika - 22
    • 4. program szkolenia - 10
    • 5. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 5
    • 6. informacja o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 4
    • 7. informacja dotyczącą bazy lokalowej (ilość pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne z uwzględnieniem bezpiecznych i higieniczny - 3
    • 8. informacja o sposobie prowadzenia przez jednostkę szkolącą nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 3
    • 9. informacja o sposobie sprawdzania efektów szkolenia - 3

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Profesjonalna obsługa sekretariatu + AFPP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych Miejsce szkolenia - Ząbkowice Śl. Planowany termin realizacji: sierpień 2008 r. Zajęcia z AFPP min. 8 godzin. Zajęcia z zakresu psychologii min. 10 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 25
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 25
    • 3. liczba godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika - 22
    • 4. program szkolenia - 10
    • 5. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 5
    • 6. informacja o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 4
    • 7. informacja dotyczącą bazy lokalowej (ilość pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne z uwzględnieniem bezpiecznych i higienic - 3
    • 8. informacja o sposobie prowadzenia przez jednostkę szkolącą nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 3
    • 9. informacja o sposobie sprawdzania efektów szkolenia - 3

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Podstawy księgowości i rachunkowości + AFPP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych Miejsce szkolenia - Ząbkowice Śl. Planowany termin realizacji: wrzesień - październik 2008 r. Zajęcia z AFPP min. 8 godzin. Zajęcia z zakresu psychologii min. 10 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 25
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 25
    • 3. liczba godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika - 22
    • 4. program szkolenia - 10
    • 5. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 5
    • 6. informacja o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 4
    • 7. informacja dotyczącą bazy lokalowej (ilość pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne z uwzględnieniem bezpiecznych i higieniczny - 3
    • 8. informacja o sposobie prowadzenia przez jednostkę szkolącą nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 3
    • 9. informacja o sposobie sprawdzania efektów szkolenia - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.