eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogoźnikUtrzymanie dróg i placów osiedlowych położonych na działakch przejętych na rzecz Skarbu Państwa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Rogoźnik: Utrzymanie dróg i placów osiedlowych położonych na działakch przejętych na rzecz Skarbu Państwa
Numer ogłoszenia: 280401 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku , ul. Węgroda 59, 42-582 Rogoźnik, woj. śląskie, tel. 032 2877519, 2877872, fax. 032 2877885.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg i placów osiedlowych położonych na działakch przejętych na rzecz Skarbu Państwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na zimowym i letnim utrzymaniu dróg i placów osiedlowych położonych na działkach przejętych na rzecz Skarbu Państwa i administrowanych przez Powiat Będziński na terenach Będzina, Będzina-Grodźca, Wojkowic, Czeladzi i Gródkowa. Zakres usług obejmuje: Letnie utrzymanie dróg i placów: 1.1. Remont cząstkowy nawierzchni jezdni polegający na wyczyszczeniu i skropieniu ubytku oraz wypełnienie go asfaltobetonem z odpowiednim zagęszczeniem oraz utylizacja odpadów. 1.2. Remont cząstkowy nawierzchni chodnika polegający na wymontowaniu i utylizacji zniszczonych płytek, krawężników i obrzeży i zastąpienie ich nowymi. 1.3. Koszenie traw - koszenie traw na terenach zielonych i jej utylizacja. 1.4. Sprzątanie - zbieranie śmieci z pasa drogowego, namuleń na chodnikach i jezdni wraz z utylizacją zanieczyszczeń 1.5. Wycinka drzew wraz z ich utylizacją. Należy przyjąć średnią średnicę 60 cm. 1.6. Odmłodzenie drzew - odpowiednie obcięcie gałęzi drzewa wraz z ich utylizacją, zwłaszcza tych, które ograniczają skrajnię i zagrażają bezpieczeństwu ruchu. Należy przyjąć średnią średnicę drzewa 60 cm. 1.7. Wycinka krzaków wraz z ich utylizacją - wycięcie i utylizacja krzaków z całej wyznaczonej przez PZD powierzchni. Zimowe utrzymanie dróg i chodników; 1.8. Ręczne posypywanie chodników piaskiem - posypanie całej powierzchni chodnika piaskiem wykonywane niezwłocznie po uzgodnieniu z dyspozytorem PZD Będzin. Zakończenie posypywania - nie dłużej niż 8 godz. od uzgodnienia z PZD. 1.9. Ręczne odśnieżanie chodników - odśnieżenie całej powierzchni chodnika z ułożeniem śniegu na granicy jezdni i chodnika wykonywane niezwłocznie po uzgodnieniu z dyspozytorem PZD Będzin. Zakończenie odśnieżania - nie dłużej niż 3 godz. od uzgodnienia z PZD. 1.10. Mechaniczne posypywanie jezdni mieszanką soli z piaskiem 1:2 - posypanie całej powierzchni jezdni mieszanką soli z piaskiem 1:2 wykonywane niezwłocznie po uzgodnieniu z dyspozytorem PZD Będzin. Zakończenie posypywania - nie dłużej niż 8 godz. od uzgodnienia z PZD. 1.11. Mechaniczne odśnieżanie jezdni - odśnieżenie całej powierzchni jezdni z ułożeniem śniegu na granicy jezdni i chodnika wykonywane niezwłocznie po uzgodnieniu z dyspozytorem PZD Będzin. Zakończenie odśnieżania - nie dłużej niż 3 godz. od uzgodnienia z PZD..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2500 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.1. Spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy. 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. a) Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za wykonanie porównywalnych usług uważa się wykonanie usług w zakresie: - letniego (tj. remonty cząstkowe, sprzątanie, koszenie) i - zimowego utrzymania (odśnieżanie, posypywanie) placów o pow. 20 000 m2, dróg o długości niemniejszej niż 10 km i powierzchni chodnika nie mniejszej niż 5 000 m2. b) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 2 osobami posiadającymi doświadczenie (wymagane jest pełnienie funkcji dyspozytora w okresie co najmniej 1 sezonu letniego i zimowego) oraz kierowcami i operatorami urządzeń posiadającymi uprawnienia zapewniające obsługę wymaganego w niniejszej specyfikacji sprzętu. c) Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym (sprzętem i urządzeniami) niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej: - pługo-piaskarka o poj. min. 4,5 m3 - 2 szt., - ładowarka - 1szt, - samochód patrolowy - 1 szt., - koparko-ładowarka o poj. łyżki min. 1m3 - 1 szt, - walec 0,5 t - 1szt, zagęszczarka - 1szt, - piła do cięcia asfaltobetonu - 1 szt, - samochód samowyładowczy min. 6 t - 1 szt, - ciągnik z przyczepą - 1 szt, - kosy spalinowe - 2 szt., - piła do cięcia drewna - 2szt, d) Wymagane do zimowego utrzymania jednostki sprzętowe muszą być wyposażone w środki łączności. e) Wykonawca zapewni bazę materiałowo-sprzętową usytuowaną w odległości od miejsca wykonywania usługi zapewniającej realizację zadania. 1.4. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 200 000 zł. b) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. 2. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonywana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia; nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 i art. 44 Ustawy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, powyższe informacje winny dotyczyć urzędujących członków władz. Informacja winna być wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, jeżeli wykonawcą jest podmiot zbiorowy. Informacje winny być wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia uznaje się za aktualne, jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiotem niniejszego zamówienia. 8. Dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 7 zostały wykonane należycie. 9. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat kwalifikacji i doświadczenia. 10. Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń do realizacji zamówienia. 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument aktualny na dzień składania ofert potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę niemniejszą niż 200 000,00 zł. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 13. Zaakceptowany wzór umowy. 14. Wycenę wartości usługi. 15. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 16. Zaleca się dołączyć dowód wniesienia wadium: kopia przelewu lub kserokopia wniesionego poręczenia lub gwarancji bankowej, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej gwarancji ubezpieczeniowej czy też poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Odstępstwo co do niektórych dokumentów, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 17. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych: w pkt 3 niniejszego rozdziału - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 18. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt 17 niniejszego rozdziału, odnoszący się do aktualności dokumentów stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.bedzin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku, ul. Węgroda 59, 42-582 Rogoźnik (cena: 50 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku, ul. Węgroda 59, 42-582 Rogoźnik.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.