eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipnoObsługa ratownicza Krytej Pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lipnie Plac 11 listopada 13A, 87-600 Lipno



Ogłoszenie z dnia 2009-08-17

Lipno: Obsługa ratownicza Krytej Pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lipnie Plac 11 listopada 13A, 87-600 Lipno
Numer ogłoszenia: 280408 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , pl. 11 Listopada 13A, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2883490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirlipno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa ratownicza Krytej Pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lipnie Plac 11 listopada 13A, 87-600 Lipno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kryta Pływalnia w Lipnie posiada dwie niecki basenowe: sportową o wymiarach 25x12.5 m i głębokości w zakresie 1.4 do 1.8 m oraz rekreacyjną o wymiarach 12.5x6.0 m i głębokości w zakresie 0.9 do 1.1 m. Niecki znajdują się w dwóch oddzielnych halach bez możliwości kontaktu wzrokowego między nimi. Usługi w zakresie ratownictwa wodnego muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa osób kapiących się w wodzie oraz bezpieczeństwa pracy z uwzględnieniem podanych niżej warunków: 1. Usługi świadczone będą w okresie od 1 września 2009 r. do 18 lipca 2010 r. z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 2. Usługi świadczone będą w godzinach otwarcia Krytej Pływalni czyli 8.00 - 22.00 z dodatkowym czasem przewidzianym na poranne przygotowanie pływalni do pracy oraz z wykonaniem czynności porządkowych po zakończeniu dnia. 3. W czasie pracy pływalni na jednej zmianie dyżurować będzie od 2 do 3 ratowników - w zależności od potrzeb. 4. Wszyscy ratownicy powinni posiadać wymagane uprawnienia. 5. Zleceniobiorca zapewnia ratownikom niezbędną odzież i niezbędne środki zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 6. Oferent korzystając ze sprzętu ratowniczego znajdującego się na wyposażeniu krytej pływalni i stanowiącego własność MOSiR zapewnia jego właściwe użytkowanie i dbałość o stan techniczny. Jeżeli do świadczenia usługi przez niezbędne będzie wyposażenie nie znajdujące się w chwili zawarcia umowy na wyposażeniu MOSiR oferent wyposażenie to zapewni we własnym zakresie. 7. Zleceniobiorca zapewni prowadzenie niezbędnej dokumentacji pracy ratowników i rejestracji zdarzeń stanowiących zagrożenie zdrowia i życia. 8. W ramach wykonywanych obowiązków ratownicy zapewnią podstawową opiekę medyczną na terenie Krytej Pływalni. 9. W ramach obowiązków ratownicy codziennie: - na bieżąco zapewnią utrzymanie porządku i czystości oraz odpowiedniego stanu otoczenia basenów, pomieszczenia ratowników, punktu ratownictwa medycznego, pomieszczenia mycia sprzętu oraz magazynu sprzętu basenowego - obsługiwać będą magazyn sprzętu basenowego udostępniając znajdujący się w nim sprzęt zainteresowanym. 9. Podczas wykonywania przez personel Krytej Pływalni po godzinie 22.00 do godziny 24.00 na halach basenowych w bezpośrednim sąsiedztwie niecek prac porządkowo-konserwacyjnych zapewniona zostanie ochrona pracowników przez ratownika. 10. Rozliczenie za wykonaną usługę będzie wykonywane w okresach miesięcznych. 11. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi po wystawieniu przez wykonawcę faktury VAT z terminem płatności 14 dniprzepisami BHP..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 95.50.00.00 - 95.50.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655). 2. Złożona przez Wykonawcę oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz specyfikacji. 3. Wykonawca musi posiadać: a) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują należycie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usługę ratownictwa wodnego w rozumieniu rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U. z dnia 7 czerwca 1997 r. nr 57 poz.358) o wartości dostawy, równej co najmniej 40 000,00 PLN. - wykażą, że dysponują minimum 6 osobami posiadającymi aktualne uprawnienia ratownicze WOPR co najmniej w stopniu ratownik wodny, wraz z aktualnym zaświadczeniem lekarskim poświadczającym zdolność do pełnienia funkcji ratownika oraz badaniami epidemiologicznymi i dokumentem poświadczającym opłacenie składek członkowskich WOPR. 4. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych ustawą oraz określonych przez Zamawiającego: 1. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy przedstawiciela formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2. Podpisane przez uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy przedstawiciela Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2) 3. Oryginał lub poświadczona za zgodność oryginałem przez uprawnionego reprezentanta Wykonawcy kopia aktualnego odpisu właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (załącznik nr 3) 4. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy przedstawiciela (załącznik nr 4) wykaz wykonanych lub wykonywanych w zakresie objętym specyfikacją usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców. 5. Oryginał lub poświadczona za zgodność oryginałem przez uprawnionego reprezentanta Wykonawcy kopia dokumentów potwierdzających, że usługi wymienione w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotowej usługi. 8. Podpisaną przez uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy przedstawiciela listę co najmniej 6 osób, posiadających uprawnienia ratownicze WOPR co najmniej w stopniu ratownik wodny wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, które będą z ramienia Wykonawcy wykonywać usługę na Krytej Pływalni w Lipnie (załącznik nr 5) 9. Oryginały lub poświadczone za zgodność oryginałem przez uprawnionego reprezentanta Wykonawcy kopie aktualnych uprawnień ratowniczych WOPR co najmniej w stopniu ratownik wodny wraz z aktualnym zaświadczeniem lekarskim poświadczającym zdolność do pełnienia funkcji ratownika wodnego oraz badania epidemiologiczne i dokument poświadczający opłacenie składek członkowskich WOPR dla osób wymienionych w załączniku nr 5. (załącznik nr 6) 10. Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę. Dokumenty, których mowa w punktach 1 - 10 będą podstawą oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w punkcie 1 będzie podstawą oceny czy oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wszystkie dokumenty lub oświadczenia muszą być złożone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosirlipno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lipnie Plac 11 listopada 13A 87-600 Lipno tel. 542883490.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lipnie Plac 11 listopada 13A 87-600 Lipno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.