To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-09
Słupsk: Odnawianie oznakowania poziomego, bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i sygnalizacji świetlnej w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 28046 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 415608 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 848 37 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnawianie oznakowania poziomego, bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i sygnalizacji świetlnej w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest odnawianie oznakowania poziomego, bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i sygnalizacji świetlnej w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku. 2.Przedmiotem zamówienia w zakresie oznakowania poziomego jest wykonywanie oznakowania pasów drogowych ulic, obejmującego znaki drogowe poziome umieszczone na nawierzchni w postaci: 1)linii segregacyjnych lub krawędziowych, ciągłych lub przerywanych, pojedynczych lub podwójnych; 2)strzałek kierunkowych, naprowadzających i innych; 3)znaków poprzecznych wyznaczających miejsca do ruchu pieszych i rowerzystów w poprzek jezdni oraz miejsca zatrzymania pojazdów; 4)znaków uzupełniających w postaci napisów, symboli oraz innych linii związanych z oznakowaniem określonych miejsc na powierzchni. 3.Zakres oznakowania poziomego obejmuje: 1)odnowienie istniejącego oznakowania poziomego, w tym: a)przejścia dla pieszych o powierzchni szacunkowej - 6.630 m2 - metoda grubowarstwowa, b)linie segregacyjne ciągłe o powierzchni szacunkowej - 4.720 m2- metoda cienkowarstwowa, c) linie segregacyjne przerywane o powierzchni szacunkowej - 3.435 m2 - metoda cienkowarstwowa, d)inne symbole o powierzchni szacunkowej - 7.330 m2- metoda cienkowarstwowa, e) malowanie przejazdów rowerowych w kolorze czerwonym o powierzchni szacunkowej - 500 m2; 2) trwałe i całkowite usunięcie śladów dotychczasowego nieaktualnego oznakowania poziomego oraz oznakowania niewłaściwie wykonanego o powierzchni szacunkowej - 500 m2. 4.Przedmiotem zamówienia w ramach ryczałtu w zakresie bieżącego utrzymania i konserwacji oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i sygnalizacji świetlnej jest: 1)zapewnienie utrzymania w pełnej sprawności elektrycznej, technicznej, estetycznej urządzeń, 2)prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej utrzymywanych urządzeń sygnalizacji świetlnych, Zamawiającego, interwencji lub awarii. 5.W ramach bieżącego utrzymania oznakowania pionowego i urządzeń BRD należy wykonać zabiegi polegające na naprawie lub wymianie elementów w celu przywrócenia pełnych funkcji pełnionych przez te urządzenia. 6.W wypadku awarii urządzeń stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ruchu, dotyczących przedmiotu zamówienia, Wykonawca usunie je najpóźniej: 1)na drogach krajowych w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia, 2)na drogach pozostałej kategorii w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia. 7.Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie (nie później niż w ciągu 1 godziny) po otrzymaniu informacji (telefon, fax od Straży Miejskiej, Policji, Zamawiającego lub firm zajmujących się bieżącym utrzymaniem pasów drogowych, na podstawie innych umów zawartych z Zamawiającym) zabezpieczyć i oznakować miejsca stwarzające zagrożenie bezpieczeństwa ruchu, do czasu usunięcia zagrożenia przez odpowiedzialne firmy. 8.W przypadku wystąpienia konieczności zmiany organizacji ruchu na skutek zamknięcia odcinka drogi, do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i oznakowanie tymczasowej organizacji ruchu drogowego oraz po usunięciu awarii stwarzającej zagrożenie bezpieczeństwa ruchu, przywrócenie oznakowania do stanu pierwotnego.Szczegółowy zakres robót został określony w rozdz.III SIWZ i wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG INŻYNIERSKICH "TRAFIC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG INŻYNIERSKICH "TRAFIC" SP. Z O.O.
- Zakład Usług Inżynierskich TRAFIC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Szymanowskiego 15, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6220203,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5152679,10
Oferta z najniższą ceną: 5152679,10 / Oferta z najwyższą ceną: 5152679,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Obsługa serwisowa dla systemu laboratoryjnego wykorzystywanego w Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, Pracowni Mikrobiologii, Banku Krwi wraz z dostawą kodów kreskowych - nr 25/TP/2025
- Dostawa odczynników i akcesoriów niezbędnych do diagnostyki pacjentów Oddziału Hematologicznego i Onkologicznego w zakresie terapii celowanej z wykorzystaniem technik biologii molekularnej (qPCR)
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku -23/TP/2025
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- Dostawy ciasta i wyrobów ciastkarskich.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- Budowa dróg na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 254 do miejscowości Olimpin wraz z infrastrukturą techniczną - etap 1
- Budowa 8-oddziałowego Przedszkola nr 148 przy ul. Rogowskiej 18A we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- "Przebudowa drogi gminnej na działce nr 354 w miejscowości Malinowo, Gmina Działdowo"
- Budowa parkingu wraz z kanalizacją deszczową przy ul. Podbórzańskiej w Szczecinie - etap II
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Dębe Małe odcinek 512mb, na dz. nr ew. 22/1, 22/2, 259/1
więcej: Instalowanie znaków drogowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.