eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej oraz pomieszczeń Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, modernizacja zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej - etap I oraz montaż stacji dezynfekcji ścieków skażonych przy ul. Toruńskiej 7

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-08

Kalisz: Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej oraz pomieszczeń Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, modernizacja zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej - etap I oraz montaż stacji dezynfekcji ścieków skażonych przy ul. Toruńskiej 7
Numer ogłoszenia: 280506 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej oraz pomieszczeń Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, modernizacja zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej - etap I oraz montaż stacji dezynfekcji ścieków skażonych przy ul. Toruńskiej 7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 3 niepodzielnych zadań: 1) Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej, Ze względu na specyfikę wykonania prac remontowych w funkcjonującym obiekcie służby zdrowia, a co za tym idzie zapewnienie ich płynności niniejsze zamówienie zostało podzielone na dwa etapy: ETAP Nr 1 - Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej - odcinek naczyniowy (kondygnacja 7 segment A) ETAP Nr 2 - Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej - chirurgia ogólna (kondygnacja 7 segment B). Zakres prac obejmuje: roboty rozbiórkowe, tynkowanie, roboty malarskie, instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów, roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, pokrywanie podłóg i ścian, roboty w zakresie instalacji elektrycznych, roboty murowe. 2) Modernizacja pomieszczeń Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Prace objęte niniejszym zamówieniem polegają na wykonaniu robót modernizacyjnych w pomieszczeniach Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii mieszczącego się w segmencie B kondygnacji 6 budynku głównego Szpitala przy ul. Poznańskiej 79 celem utworzenia sali intensywnej opieki medycznej dla dzieci. Zakres prac obejmuje: roboty rozbiórkowe, tynkowanie, roboty malarskie, instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów, roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne,pokrywanie podłóg i ścian, roboty w zakresie instalacji elektrycznych, roboty murowe, roboty w zakresie instalacji sanitarnych (gazy medyczne), różne urządzenia i produkty medyczne. 3) Modernizacja zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej - etap I oraz montaż stacji dezynfekcji ścieków skażonych przy ul. Toruńskiej 7 Zakres prac obejmuje:modernizację zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, adaptację pomieszczenia chlorowni na stację dozowania i sterowania kompaktową stacją dezynfekcji SDS, instalację wod-kan oraz anstalację wentylacji i ogrzewania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy w zakresie Zadania Nr 1 (Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej), stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zakres zamówień uzupełniających: modernizacja sali chorych i sali chorych - izolatka oraz brudownika Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej (wymiana paneli przyłóżkowych wraz z dostosowaniem istniejącej instalacji gazów medycznych, montaż wysięgników do kroplówek, montaż maceratorów

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 45.30.00.00-0, 45.11.12.91-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości w wysokości określonej poniżej dla poszczególnych zadań: Zadanie nr 1: 20 000,00 PLN Zadanie nr 2: 3 000,00 PLN Zadanie nr 3: 7 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia: Zadanie Nr 1 - roboty budowlane o wartości brutto 500 000,00 (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) PLN każda (zakres robót winien obejmować wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji wentylacji mechanicznej, wod-kan i c.o.), Zadanie Nr 2 - roboty budowlane o wartości brutto 100 000,00 PLN (sto tysięcy złotych 00/100) każda ( zakres robót winien obejmować wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji wentylacji mechanicznej, wod-kan i c.o.), Zadanie Nr 3 - roboty budowlane o wartości brutto 300 000,00 PLN (trzysta tysięcy złotych 00/100) każda ( zakres robót winien obejmować wykonanie instalacji wod-kan ). Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia wykazując wykonanie robót o wartości równej sumie wartości jakie przewidziano dla poszczególnych zadań. Celem potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi dostarczyć wykaz robót jak wyżej, sporządzony w układzie tabelarycznym, w kolumnach tabeli należy wyszczególnić następujące informacje: - miejsce wykonania, - nazwa i adres podmiotu na zlecenie którego wykonywane były roboty, - rodzaj wykonywanych robót ( w tym: wykonanie instalacji elektrycznych, instalacji wentylacji mechanicznej, wod-kan i c.o.) - odpowiednio do wymogu określonego przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań, - data rozpoczęcia i zakończenia (data odbioru robót), - wartość robót wyrażoną jako kwota brutto w złotych polskich. Wykonawca do wykazu musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dokumentami takimi mogą być: referencje lub rekomendacje odbiorców robót lub protokoły odbiorów potwierdzające wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną). Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku przez Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, których Zamawiający wymaga. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli załączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ( działalność gospodarcza obejmująca działalność polegającą na wykonywaniu robót budowlanych ) o sumie gwarancyjnej nie niższej niż: Zadanie Nr 1 - 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100), Zadanie Nr 2 - 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), Zadanie Nr 3 - 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca spełni powyższy warunek załączając do oferty polisę/dokument na sumę gwarancyjną równą sumie wartości przewidzianych dla poszczególnych zadań. Polisa/dokument winien być ważny na cały okres trwania realizacji zamówienia, a w przypadku gdy jest to okres krótszy, Zamawiający wymaga by były one ważne przynajmniej na dzień składania ofert. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć zobowiązanie do przedłużenia ważności polisy/dokumentu na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku przez Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumencie, którego Zamawiający wymaga. Z treści załączonego dokumentu jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dokument potwierdzający, że Wykonawca certyfikuje instalacje gazów medycznych zgodnie z Ustawą oWyrobach Medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. z 2010r. Nr 107, poz. 679) oraz Dyrektywą nr 93/42/EEC.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kosztorys Ofertowy, 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w KRS (Dział 2) lub zaświadczeniu o wpisie do działalności gospodarczej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 3. oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt Q SIWZ, 4. dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych (kondygnacja III - pokój nr 16).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje dwa etapy realizacji nieniejszego zamówienia, które nie mogą być wykonywane jednocześnie. Warunkiem rozpoczęcia prac dotyczących etapu nr 2 jest oddanie do użytku pomieszczeń objętych zakresem etapu nr 1: ETAP Nr 1 - kondygnacja 7 segment A Zakres prac obejmuje: roboty rozbiórkowe, tynkowanie, roboty malarskie, instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów, roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, pokrywanie podłóg i ścian, roboty w zakresie instalacji elektrycznych, roboty murowe ETAP Nr 2 - kondygnacja 7 segment B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja pomieszczeń Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace objęte niniejszym zamówieniem polegają na wykonaniu robót modernizacyjnych w pomieszczeniach Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii mieszczącego się w segmencie B kondygnacji 6 budynku głównego Szpitala przy ul. Poznańskiej 79 celem utworzenia sali intensywnej opieki medycznej dla dzieci. Zakres prac obejmuje: roboty rozbiórkowe, tynkowanie, roboty malarskie, instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów, roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne,pokrywanie podłóg i ścian, roboty w zakresie instalacji elektrycznych, roboty murowe, roboty w zakresie instalacji sanitarnych (gazy medyczne), różne urządzenia i produkty medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej - etap I oraz montaż stacji dezynfekcji ścieków skażonych przy ul. Toruńskiej 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: modernizację zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, adaptację pomieszczenia chlorowni na stację dozowania i sterowania kompaktową stacją dezynfekcji SDS, instalację wod-kan oraz anstalację wentylacji i ogrzewania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.