Ogłoszenie z dnia 2014-08-22
Józefów nad Wisłą: Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kaliszanach Kolonii
Numer ogłoszenia: 280528 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Józefów nad Wisłą , ul. Opolska 33 F, 24-340 Józefów nad Wisłą, woj. lubelskie, tel. 081 8288320, faks 081 8285070.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminajozefow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kaliszanach Kolonii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe w świetlicy wiejskiej Kaliszanach Kolonii w branży : budowlanej, sanitarnej i elektrycznej - w tym : 1. Wymiana stolarki 2. Wymiana pokrycia dachowego 3 Docieplenie ścian zewnętrznych 4. Wymiana posadzek 5. Wykonanie glazury i malowanie 6. Wykonanie opaski odwadniającej i chodnika 7.Wykonanie instalacji wewnętrznej wod- kan i elektrycznej Szczegółowy zakres zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 20% - możliwość zwiększenia ilości posadzek, pokrycia dachu, powierzchni docieplenia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 3000 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na załączniku Nr 4
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat min,. 3 robót polegających na remoncie budynku o wartości min 100.000 zł każda. Ocena spełnienia warunku na podstawie wykazu wykonanych robót budowlanych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na załączniku Nr 4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na załączniku Nr 4
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na załączniku Nr 4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający wprowadza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty : - ceny w przypadkach: a) konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, b) zmiana wynika z urzędowej zmiany stawki VAT, c) zmiana wynika z możliwości ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), wykonania robót nie ujętych w zamówieniu podstawowym tj. roboty dodatkowe, konieczne do wykonania i oddania do użytkowania przedmiotu niniejszej umowy ( rozszerzenie zakresu), oraz zwiększenie zakresu wynikające z rzeczywistych warunków realizacji przedmiotu umowy, gdy w stanie faktycznym wynikła większa ilość robót niż przyjęto w zamówieniu podstawowym - w przedmiarach robót będących podstawą do opracowania oferty. - terminu w przypadkach: a) wykonania robót określonych w podpunktach a) , c) , punkt 1 niniejszego paragrafu umowy, które rozszerzą zakres przedmiotu zamówienia podstawowego, o okres nie dłużej niż 20 dni; b) na okoliczność wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, okoliczność wystąpienia siły wyższej, które nie pozwolą na prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuka budowlaną, m.in. prowadzenia robót drogowych, nasadzeń drzew, krzewów, itp. w niniejszym postępowaniu, o okres nie dłużej niż 30 dni; c) wynikający ze zmian spowodowanych nieprzewidzianymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, o okres nie dłużej niż 30 dni ; d) konieczności usunięcia braków i błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wstrzymania robót przez Zamawiającego, o okres trwania tych okoliczności; e) niemożliwości niezwłocznego rozpoczęcia robót po podpisaniu umowy i przekazaniu placu budowy ze względu na brak uzyskania wymaganych pozwoleń, zgód , decyzji itp., o faktyczny czas uzyskania wymienionych pozwoleń zgód i decyzji; f) w przypadkach zmian umowy o dofinansowanie projektu, wpływających na przesunięcie terminu. - zmiany osobowe i podmiotowe a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej uprawnieniami i kwalifikacjami określonymi w SIWZ, będzie również wymagała zaakceptowania przez Zamawiającego b) zmiana podwykonawców, zmiana podmiotów trzecich na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału, w okolicznościach gdy, nowy podwykonawca lub podmiot na zasobach którego Wykonawca będzie wykazywał spełnienie warunków udziału, wykaże spełnienie tych warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, dotychczasowy podwykonawca. Inne zmiany a). zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy ( art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane) b). uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie zgłoszonych przez kierownika budowy, lub inspektora nadzoru ( wprowadzona z art. 20 ust. 1 pkt 4 lit a i b ustawy Prawo budowlane) c). zmiany dokonane podczas wykonywania robót nie odstępujące w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego i warunków udzielenia pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust 2 ustawy Prawo budowlane) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugjozefow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=79
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Józefów nad Wisłą, ul. Opolska 33F, 24-340 Józefów nad Wisłą.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Józefów nad Wisłą, ul. Opolska 33F, 24-340 Józefów nad Wisłą.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.10.2014.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń kawiarni
- Wykonanie robót remontowych i wykończeniowych pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby obsługi osób korzystających z budynku przy ulicy Bydgoskiej 52 w Toruniu
- "Przeprowadzenie prac adaptacyjnych pomieszczeń przeznaczonych na mieszkanie treningowe III"
- Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową zbiornika wody czystej w miejscowościach Trąbin i Ugoszcz oraz przebudowa istniejących przepompowni ścieków surowych na terenie gminy Brzuze
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Remont Budynku nadleśniczówki Tereszewo
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.