eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › Modernizacja kotłowni oraz termomodernizacja części magazynowo - warsztatowej w KP PSP Międzychód

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-26

Międzychód: Modernizacja kotłowni oraz termomodernizacja części magazynowo - warsztatowej w KP PSP Międzychód
Numer ogłoszenia: 280551 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Międzychodzie , ul. Zewnętrzna 4, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7482074, faks 095 7482555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzychod.psp.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni oraz termomodernizacja części magazynowo - warsztatowej w KP PSP Międzychód.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kotłowni oraz wykonanie prac termomodernizacyjnych części magazynowo - warsztatowej. Zamówienie nie przekracza wartości 5 278 000 EURO. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót. Zadanie podzielone jest na 2 części: - część 1 - modernizacja kotłowni - część 2 - termomodernizacja cząści magazynowo - warsztatowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.42.11.00-5, 45.42.11.48-3, 45.32.10.00-3, 45.42.11.60-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzychod.psp.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ul. Zewnętrzna 4 64-400 Międzychód.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ul. Zewnętrzna 4 64-400 Międzychód.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja kotłowni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - odłączenie istniejących kotłów gazowych c.o., - demontaż czopuchów starych kotłów, - przygotowanie konstrukcji (ramki) pod nowe kotły wiszące, - przygotowanie przyłączy do nowych kotłów (gaz, prąd, sieć co, odprowadzenie spalin), - montaż wkładu kominowego ze stali chromoniklowej nierdzewnej o długości około 8 mb, - przygotowanie i montaż nowych czopuchów do nowych kotłów, - posadowienie nowych kotłów gazowych, kaskada dwóch (2 szt.) kotłów kondensacyjnych o zakresie mocy każdy 10 - 50 kW (użyteczna sprawność cieplna przy mocy nominalnej/minimalnej 50/30 kW; 106/106,5 %), wymiennik ciepła ze stali nierdzewnej, - podłączenie kotłów do przygotowanych instalacji, podłączenie zaworów, rozdzielaczy, armatury odcinającej i zabezpieczającej i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania centralnego ogrzewania, - montaż nowych grzejników dwupłytowych, stalowych z termozaworami o wysokości 600-900 mm i długości 1200 mm (ilość grzejników - 18 szt.), - wykonanie wszelkich robót niezbędnych do prawidłowego zamontowania, uruchomienia i pracy kotłów c.o., - przeprowadzenie próby kotłów na gorąco z dokonaniem regulacji centralnego ogrzewania, - przeszkolenie pracownika KP PSP Międzychód w zakresie obsługi zainstalowanych kotłów, - udzielenie 5 lat gwarancji, serwis producenta: czas usunięcia awarii 24 h od zgłoszenia. Oferent przed przygotowaniem i złożeniem oferty winien dokonać wizji lokalnej i uwzględnić w ofercie wszelkie roboty, materiały i sprzęt, jakie uzna za niezbędne do realizacji zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja części magazynowo - warsztatowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana okien i drzwi zewnętrznych Przedmiotem zamówienia jest: - montaż nowych okien o parametrach: - kolor biały PCV, lakiery akrylowe, okna z nawiewnikami, - profil pięciokomorowy (wewnątrz stalowy profil), - szerokość elementu min. 68 mm, - minimum 2 uszczelki EPDM, - szkło - termoizolacyjna szyba zespolona o współczynniku U - 1,1W/(m2*K), - dwie szyby przedzielone ramką dystansową szerokości16 mm - termoramka, - wypełnienie przestrzeni międzyszybowej argonem, - okucie rozwieralno - uchylne (w oknach dwuskrzydłowych okucie w mniejszym skrzydle, drugie skrzydło stałe), - typ okuć Siegenia lub Winkhaus, - dane techniczne okien - Rw - 32 dB, R/a2 25-32 dB, - gwarancja na konstrukcję min. 5 lat, - montaż ram w otworach na kotwy stalowe (min. 6 szt. na okno) i piankę montażową, - wymiary wnęk okiennych i ilość okien do wymiany: 1380 x 1400 mm 21 szt. 1080 x 1400 mm 2 szt. 1380 x 1400 mm 14 szt. 1110 x 1400 mm 1 szt. 500 x 1400 mm 1 szt. (ostatecznego obmiaru okien oferent dokona we własnym zakresie z uwzględnieniem parapetu zewnętrznego i jego wylewki, jeśli zajdzie taka potrzeba, do poziomu parapetów wewnętrznych, w celu wyeliminowania wolnej przestrzeni między parapetem a osadzoną nową ramą okienną) - demontaż starych drzwi, - montaż nowych drzwi zewnętrznych o parametrach: - skrzydło drzwi pełne - bez przeszklenia, - futryna pełna na grubość ściany, - minimum 2 zamki, - zawiasy min. 3 szt. - drzwi zewnętrzne z kształtowników z wysokoudarowego PCW w kolorze białym, - izolacja termiczna max. 2 W/(m2*K) do ocieplenia zastosować piankę poliuretanową, - próg metalowy nierdzewny (aluminium), - minimum 2 uszczelki z EPDM, - montaż przy użyciu min. 8 kotw stalowych i pianki montażowej, - drzwi do pomieszczeń kotłowni wykonane zgodnie z Polska Normą PN-B-02431-1 - wymiary wnęk oraz ilość drzwi: 920 x 2200 mm 1 szt. 920 x 2120 mm 2 szt. 920 x 2050 mm 1 szt. 1520 x 2100 mm 1 szt. (kotłownia; skrzydło główne 900 mm; skrzydło pomocnicze 620 mm zamykane ryglem góra-dół) 920 x 2100 mm 1 szt. 2. Wymiana bram garażowych Przedmiotem zamówienia jest: - montaż nowych bram garażowych (2 szt.) o parametrach: - bramy segmentowe, poziome przetłoczenia, - wymiary: szer. 3600 mm, wys. 4100 mm, - bramy z paneli z przeszkleniem stanowiącym 25 % powierzchni bramy, przeszklenie w 3 i 4 sekcji od dołu oknami (6 szt.) w ramach aluminiowych z wypełnieniem podwójnym akrylem 2,5 mm; typ 90 M 3-15-3 (dwa pasy przeszklone po trzy okna w sekcji, - sekcje wypełnione pianką izolacyjną, wytwarzana metodą bezfreonową o współczynniku przenikania U mniejszy lub równy 1, - sekcje pełne lakierowane od zewnątrz na kolor czerwony RAL 3000, - system wyważenia na sprężynach skrętnych - 20 000 cykli, - rolki nylonowe na łożyskach kulkowych, - połączenia segmentów zawiasowe, - prowadnice konstrukcyjne rolek - stalowe ocynkowane ogniwo, - prowadzenie bramy w strefie podsufitowej, - uszczelnienia dolne, górne i boczne zapewniające przepuszczalność powietrza klasy 2 zgodnie z PN EN 12426, - okucia bram zabezpieczone antykorozyjnie, - urządzenie blokujące bramę w przypadku pęknięcia sprężyny, - zasuwa wewnętrzna - rygiel, - w jednej z bram garażowych drzwi serwisowe umożliwiające wejście i wyjście z pomieszczenia bez konieczności podnoszenia całej bramy, - bramy bez napędu elektrycznego, przystosowane do ewentualnego montażu napędu i automatyki w późniejszym czasie. Przedstawione wymiary są poglądowe, a obmiaru ostatecznego oferent dokona we własnym zakresie z uwzględnieniem szczegółów określonych w SIWZ. 3. Ocieplenie ścian zewnętrznych Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie ocieplenia ścian metodą lekką mokrą z wykorzystaniem styropianu EPS 25 o grubości 15 cm, powierzchnia do ocieplenia: 596 m2 , - przygotowanie ścian poprzez usunięcie odpadającego tynku, uzupełnienie braków tynku, zabezpieczenie szczelin, pęknięć ścian, demontaż orynnowania, instalacji odgromowej i innych elementów, które wymagają demontażu w celu prawidłowego ułożenia styropianu, - ocieplenie ścian styropianem, mocowanie za pomocą kleju i kołków - położenie warstwy zbrojeniowej - siatka z włókna szklanego zatopiona w kleju, - obróbka wnęk okiennych, drzwiowych, kanałów wentylacyjnych i innych elementów elewacji, - nałożenie tynku akrylowego lub inny CERESIT w kolorze DAKOTA DK2, - montaż parapetów zewnętrznych w ilości 39 szt., parapety stalowe malowane proszkowo, kolor zgodny z parapetami w części administracyjno - biurowej (brąz), długość i szerokość parapetów dostosowana do wnęk okiennych i montowanych okien z uwzględnieniem ocieplenia styropianem. Ostatecznego obmiaru wszystkich elementów elewacji budynku objętych zakresem prac oferent dokona we własnym zakresie. 4. Montaż opierzenia, rynien i innych elementów elewacji Przedmiotem zamówienia jest: - montaż nowego orynnowania (rynny długość 230 mb - o 125 mm, rury spustowe dł. 70 mb - o 90 mm, kolanka, haki), instalacji odgromowej, przeróbka pasa nadrynnowego, montaż nowych elementów opierzenia dostosowanego do grubości styropianu, - przeróbka drabin (jeśli zajdzie taka potrzeba), - wymiana skrzynki układu pomiarowego zużycia gazu na nową, - montaż pozostałych elementów elewacji zdemontowanych przez Wykonawcę przed ułożeniem styropianu. 5. Przeróbki wnęk okiennych i drzwiowych Przedmiotem zamówienia jest: - zamurowanie trzech (3 szt.) wnęk bram garażowych i pozostawienie, przygotowanie w ich miejscach otworów na cztery (4 szt.) okna w rozmiarze 1,38 x 1,38 m oraz 2 szt. drzwi zewnętrznych w rozmiarze 0,92 x 2,12 m, - zmniejszenie wnęki drzwi do pomieszczeń warsztatowych do wymiaru 920 x 2120 mm, - przeróbka wnęki okiennej na drzwiową o wymiarach 920 x 2050 mm (wejście do archiwum), - przeróbka wnęki drzwiowej na okienną w wymiarach 500 x 1400 mm (wysokość nowego nadproża zgodna z pozostałymi oknami), - zmniejszenie wnęki drzwiowej do wymiaru 920 x 2100 mm. Ostatecznego obmiaru elementów objętych zakresem prac oferent dokona we własnym zakresie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.42.11.00-5, 45.42.11.48-3, 45.42.11.60-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.