Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-26
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa mebli warsztatowych do prac projektowych ,mebli laboratoryjnych wózków warsztatowych i stołów spawalniczych.
Numer ogłoszenia: 280563 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Okręgowe Warsztaty Techniczne , ul. Obwodowa 191, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 686 2283, faks 022 686 2339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.3owt.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli warsztatowych do prac projektowych ,mebli laboratoryjnych wózków warsztatowych i stołów spawalniczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Zadanie nr 1 - Meble warsztatowe do prac projektowych zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ; Zadanie nr 2 - Meble laboratoryjne zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ; Zadanie nr 3 - Wózki warsztatowe zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ; Zadanie nr 4 - stoły spawalnicze zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.18.00.00-7, 34.91.11.00-7, 39.12.12.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: dla zadania nr 1 wynosi - 8 000,00 zł; dla zadania nr 2 wynosi - 600,00 zł. dla zadania nr 4 wynosi - 1800,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3owt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 3. Okręgowe Warsztaty Techniczne 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Obwodowa 191, bud. nr 191, pok. 25 lub pocztą na pisemny wniosek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2011 godzina 12:30, miejsce: 3. Okręgowe Warsztaty Techniczne 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Obwodowa 191, bud. nr 191, pok. 17 kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli warsztatowych do prac projektowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu i wielkości zgodne z załącznikiem Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli laboratoryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu i wielkości zgodne z załącznikiem Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wózków warsztatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu i wielkości zgodne z załącznikiem Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa stołów spawalniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu i wielkości zgodne z załącznikiem Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Nowym Dworze Mazowieckim
- Usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa stacji monitorowania w budynkach Nowodworskiego Ośrodka Kultury w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1a i ul. Ledóchowskiego 160 w 2025 roku
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2025 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Część 1: Sprzedaż i dostawa mebli kuchennych na III piętrze siedziby KOWR w Poznaniu. Część 2: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Malińcu Część 3: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Przygodzicach
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - meble i sprzęt BHP
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- wyposażenie lokali mieszkalnych
więcej: Wózki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.