Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-01
Gdynia: Pełnienie nadzoru autorskiego nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym (ZSI) Unisoft eksploatowanym w Urzędzie Morskim w Gdyni
Numer ogłoszenia: 280598 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (58) 355 33 33, faks (58) 620 67 43 , strona internetowa www.umgdy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru autorskiego nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym (ZSI) Unisoft eksploatowanym w Urzędzie Morskim w Gdyni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest pełnienie nadzoru autorskiego nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym (ZSI) Unisoft eksploatowanym w Urzędzie Morskim w Gdyni przez 48 m-cy. Nadzór obejmuje takie moduły jak: 1) Baza Klienta 2) F-K a) Księga Główna b) VAT c) Przeksięgowania d) Registratura e) Łącznik F-K 3) Obrót Towarowo Materiałowy a) Asortyment b) Magazyn c) Sprzedaż 4) Należności i zobowiązania a) Kasa - Bank b) Rozrachunki c) Przelewy 5) Analizy 6) Gospodarka Zasobami Mieszkaniowymi: a) Naliczenia b) Media 7) Zarządzanie Infrastrukturą a) Infrastruktura b) Gospodarka Licznikami c) Cenniki 8) Czynsze i Media (DOS), jako archiwum Urząd Morski w Gdyni nie posiada praw autorskich do w/w modułów. W zakres przedmiotu zamówienia, tj.: usługa pełnienia nadzoru nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym (ZSI) UNISOFT eksploatowanym w Urzędzie Morskim wchodzą: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dokonywanie raz w miesiącu przeglądu, konserwacji i sprawdzania poprawności działania całości oprogramowania autorstwa firmy Unisoft oraz całego systemu komputerowego i serwera/ów z zainstalowanym/mi systemem/ami Windows Server 2003, 2. Gwarancję na oprogramowanie autorstwa firmy Unisoft na cały okres trwania umowy, 3. Wymianę wersji programów na najnowsze wersje w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany przepisów, ilości wprowadzonych zmian oraz uwzględniających potrzeby i wymagania Zamawiającego, 4. Usunięcie zgłoszonych przez Zamawiającego usterek w działaniu ZSI UNISOFT w terminie nie dłuższym niż następny dzień roboczy po terminie ich zgłoszenia, a w przypadku błędów krytycznych uniemożliwiających pracę w systemie - w ciągu 1 godziny od zgłoszenia w dni robocze, 5. Kontrolę procedury backupów danych i systemu na istniejącym systemie backupu oraz przeglądu jakości tworzonych kopii, 6. Utrzymanie maksymalnej sprawności systemów a w przypadku koniecznym (poważna awaria systemów lub fizyczne uszkodzenia serwera) do przeinstalowania całości oprogramowania i przywrócenia poprzedniego stanu systemu oraz do zapewnienia cztero - godzinnej reakcji na zgłoszone usterki i awarie. Czas usunięcia zgłoszonych usterek lub awarii nie może być dłuższy niż 24 godziny, 7. Pomoc w ustaleniu procedur archiwizacji danych z ZSI UNISOFT oraz przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego (max. 3 osoby) do dokonywania i sprawdzania poprawności wykonanych kopii, 8. Konsultacje w zakresie działania ZSI UNISOFT i wprowadzanych zmian (telefoniczne, zdalne, osobiste), 9. Minimum 20 godzin w miesiącu prac na rzecz Zamawiającego dotyczących pomocy merytorycznej (dostosowywanie parametrów systemu, modyfikacje raportów, zestawień, sprawozdań, konsultacje, szkolenia uzupełniające i bieżąca pomoc w pracy w ZSI UNISOFT)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym (ZSI) Unisoft w rozumieniu art. 16 ust. 5 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 2006.90.631 ze zm.) tj. nadzór nad sposobem korzystania z utworu. Wykonawca zaproszony do negocjacji firma Unisoft Sp. z o.o. jest autorem tego systemu wykonanego w technologii Oracle, w którego skład wchodzą takie moduły jak: Baza Klienta.F-K, Obrót Towarowo Materiałowy, Należności i Zobowiązania, Analizy, Gospodarka Zasobami Mieszkaniowymi, Zarządzanie Infrastrukturą oraz Czynsze i Media. Nadzór autorski sprawowany jest od 2003r. Ze względu na jego kluczowe znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego, konieczna jest jego konserwacja oraz asysta techniczna polegająca między innymi na udostępnianiu nowych wersji oprogramowania, rozszerzających lub poprawiających istniejącą funkcjonalność. Zamawiający nie posiada uprawnień prawno - autorskich do modyfikacji, opracowania, adaptowania, czy rozwijania (samodzielnie lub poprzez inne podmioty) Zintegrowanego Systemu Informatycznego, uprawnienia takie posiada wyłącznie firma Unisoft Sp. z o.o., tj. właściciel praw autorskich, który złożył stosowne oświadczenie. Dodatkowo wykonawca Unisoft Sp. z o.o. oświadczył, że jest jedynym właścicielem kodów źródłowych systemu oraz że nigdy nie udostępnił ich osobom (firmom) trzecim. Tym samym spełnione zostały przesłanki udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 1 b) ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
UNISOFT Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 8, 81-368 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY OSOBISTEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł i foteli
- Usługa cateringowa podczas Dnia Nawigatora
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami łazienek na parterze budynku C-1 przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- Zakup mebli na potrzeby Studenckiego Domu Marynarza - powtórne
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie wsparcia technicznego producenta i świadczenia wsparcia technicznego przez Wykonawcę dla urządzeń sieciowych Cisco
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Cyberbezpieczne Jonkowo
- "Świadczenie usługi wsparcia technicznego systemów informatycznych produkcji Pixel Technology"
- usługa systemu Dyster - podsystem Scada i EMS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.