Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-09-09
Nowa Ruda: Wymiana pokrycia dachu z dociepleniem sali gimnastycznej Szko³y Podstawowej nr 7 zlokalizowanej w Nowej Rudzie przy ul. Szkolnej 3 (II)
Numer og³oszenia: 280652 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa Nr 7 w Nowej Rudzie , ul. Szkolna 3, 57-402 Nowa Ruda, woj. dolno¶l±skie, tel. 0-74 872 30 27, faks 0-74 872 30 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Szko³a Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana pokrycia dachu z dociepleniem sali gimnastycznej Szko³y Podstawowej nr 7 zlokalizowanej w Nowej Rudzie przy ul. Szkolnej 3 (II).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy oraz § 4 ust. 1 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), Zamawiaj±cy okre¶li³ przedmiot zamówienia za pomoc±: 1.projektu budowlanego, 2.specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3.przedmiaru robót - Zamawiaj±cy w postêpowaniu przetargowym jako formê wynagrodzenia przyj±³ wynagrodzenie rycza³towe. Przedmiary robót, które stanowi± dodatek do SIWZ s³u¿± wy³±cznie celom pogl±dowym i pomocniczym. Za³±czone przedmiary robót s³u¿± tylko do uzupe³nienia opisu przedmiotu zamówienia i nie s± podstaw± do wyliczenia ceny. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachu sali gimnastycznej Szko³y Podstawowej nr 7 w Nowej Rudzie z p³yt onduline na pokrycie z blachy trapezowej, z jednoczesnym dociepleniem stropodachu /pustaki/ we³n± mineraln±. Szczegó³owy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, okre¶la dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Orygina³y w/w dokumentów znajduj± siê w siedzibie zamawiaj±cego do wgl±du od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 08.00 do 13.00. Opis przedmiotu zamówienia, zawieraj±cy wszystkie dokumenty wskazane powy¿ej, stanowi dodatek do niniejszej SIWZ Uwaga: Prace budowlano-monta¿owe musz± przebiegaæ w sposób umo¿liwiaj±cy dzia³alno¶æ szko³y w miesi±cach od wrze¶nia do zakoñczenia realizacji przedsiêwziêcia. G³ówny przedmiot: 45214210-5 Roboty budowlane w zakresie Szkól Podstawowych Przedmiot dodatkowy: 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne Przedmiot dodatkowy: 45321000-3 Izolacja cieplna Wykonawca przed z³o¿eniem oferty powinien dokonaæ wizji lokalnej i zapoznaæ siê z miejscem robót objêtych zamówieniem oraz z ca³± dokumentacj± budowlan±. Powinien we w³asnym zakresie przyj±æ podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewnia³ wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób okre¶lony w dokumentacji projektowej i STWiOR. Uwaga: Je¿eli w dokumentacji budowlanej wskazana zosta³a nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do okre¶lonych materia³ów, urz±dzeñ, itp. Zamawiaj±cy wymaga, aby traktowaæ takie wskazanie jako przyk³adowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materia³ów, urz±dzeñ, itp. równowa¿nych o parametrach nie gorszych ni¿ wskazane. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wskazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y i urz±dzenia spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim wypadku Wykonawca musi za³±czyæ dane techniczne wykazuj±ce ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Materia³y podstawowe powinny byæ sk³adowane zgodnie z wymaganiami wytwórców. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesiêcy od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 2.000,00 z³ (s³ownie:dwa tysi±ce z³otych). 2.Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieni±dzu, 2)porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Nr: 88 1090 2330 0000 0001 0175 7736 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w sekretariacie Szko³y Podstawowej nr 7 w Nowej Rudzie, a kserokopiê dokumentu po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em nale¿y za³±czyæ do oferty. 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wiedzê i do¶wiadczenie, je¿eli wyka¿e, i¿ wykonywa³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, 2 roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia i prawid³owo ukoñczone. Za tak± sam± warto¶æ roboty budowlanej Zamawiaj±cy uznaje robotê budowlan± odpowiadaj±c± warto¶ci równej co najmniej warto¶ci 90.000,00 z³ ka¿da. Za taki sam rodzaj Zamawiaj±cy uzna wykonanie robót dekarskich i ogólnobudowlanych z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
1)tj. dysponuj± osobami, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub pisemnym zobowi±zaniem innych podmiotów do udostêpnienia tych osób, w tym co najmniej: 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w stopniu wystarczaj±cym do kierowania budow± lub innymi robotami budowlanymi lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
o¶wiadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych okre¶la nastêpuj±ce okoliczno¶ci, które mog± powodowaæ konieczno¶æ wprowadzenia zmian w tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty: a)zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, b)wyst±pienie oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy, Powy¿sze zmiany dopuszczone bêd± wy³±cznie pod warunkiem z³o¿enia wniosku przez Wykonawcê i po akceptacji przez Zamawiaj±cego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.nowaruda.bip.info.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: 57-402 Nowa Ruda, ul. Szkolna 3.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 10:00, miejsce: 57-402 Nowa Ruda, ul. Szkolna 3.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
wiêcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekê, Dzia³ Rehabilitacji i Pracowniê Endoskopii"
- Remont ¶wietlicy Szko³y Podstawowej w L±dku-Zdroju zniszczonej w wyniku powodzi 2024
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papie¿a Jana Paw³a II 11 w Kamiennej Górze
- Adaptacja pomieszczeñ magazynowych na szatniê pracownicz±
- Przebudowa z rozbudow± istniej±cej hali magazynowej warsztatów szkolnych Zespo³u Szkó³ Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziêbicach.
- Remont i modernizacja zabytkowych budynków: LO Nr 1 im. mjra H. Sucharskiego w Kêpnie i Oddzia³u Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Grêbaninie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.