Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-21
Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH NA RZECZ POLSKIEJ AGENCJI ŻEGLUGI POWIETRZNEJ
Numer ogłoszenia: 280670 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej , ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 574 62 44, faks 22 574 63 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pansa.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH NA RZECZ POLSKIEJ AGENCJI ŻEGLUGI POWIETRZNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na rzecz Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie); 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie Zamawiającego); 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa - rachunek 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Raszyn, w kancelarii - pokój 004 lub umieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium - postępowanie nr AQW-2227-27/89/2015 dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnego wpisu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z art. 61 i 62 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 136 poz. 914 z późn. zm.), ważnym przez cały okres realizacji umowy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi cateringowe polegające na obsłudze imprezy/spotkań dla co najmniej 200 osób każda
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W związku z określeniem zakresu usług koniecznych do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, Wykonawca obowiązany jest w ww. Wykazie podać informacje o wykonanych co najmniej 2 (dwóch) usługach cateringowych polegających na obsłudze imprezy/spotkań dla co najmniej 200 osób każda;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, w tym: 1.1. ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, wyłącznie w zakresie wynikającym ze zmiany należnego podatku; 1.2. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 4 poz. 1232); 1.3. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W takim wypadku Strony uzgodnią zmiany Umowy wymuszone nowymi przepisami; 2. wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 3. zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pansa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.bip.pansa.pl/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Raszyn, Dział Zamówień Publicznych, pok. 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: sukcesywnie od dnia 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2017 r. lub do wyczerpania maksymalnej wartości umowy określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi pierwsze 2. Zaoferowana przez Wykonawcę cena oferty jest podawana przez Wykonawcę wyłącznie na potrzeby wyboru oferty najkorzystniejszej. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w oparciu o cenę jednostkową zaoferowaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty, na podstawie rzeczywistego wykonania umowy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że kwotę maksymalnej wartości umowy określono w § 4 ust. 1 Istotnych postanowień umowy. 3. W kryterium Doświadczenie Wykonawcy (waga 20%) ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób: Wykonawca na potrzeby przyznania punktów w ramach kryterium Doświadczenie przedstawia dodatkowe usługi (poza usługami wykazywanymi na potrzeby spełniania warunku udziału w postępowaniu) wykonane należycie w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi cateringowe polegające na obsłudze imprezy/spotkań dla co najmniej 200 osób każda (za minimum 20 000,00 PLN). Do każdej z wykazanych usług należy przedstawić dokument potwierdzający ich należyte wykonanie (np. poświadczenia, referencje, protokoły odbioru itp.). Usługi wykazywane na potrzeby przyznania punktów w ramach kryterium Doświadczenie: 1) Nie mogą być usługami wykazywanymi przez Wykonawcę na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wykazanymi w formularzu pt.: Wykaz usług -Załącznik nr 6 do SIWZ). Ponowne wykazanie tych samych usług będzie skutkowało nie uwzględnieniem usług przy punktacji przyznawanej w ramach przedmiotowego kryterium. 2) Wykonawcy nie będą wzywani do uzupełnienia usług wykazywanych na potrzeby przyznania punktów w ramach przedmiotowego kryterium oceny ofert, ponieważ dyspozycja wynikająca z art. 26 ust. 3 ustawy PZP dotyczy tylko i wyłącznie dokumentów składanych w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3) Wykonawca przedstawia ww. usługi w formularzu pn. Wykaz usług na potrzeby kryterium oceny ofert - Załącznik nr 8 do SIWZ. Nie złożenie powyższego dokumentu wraz z ofertą lub uzyskanie (w wyniku oceny ofert) w przedmiotowym kryterium 0 pkt -nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy. Uwaga! Wykonawcy w celu wykazania dodatkowych usług cateringowych na potrzeby kryterium oceny ofert nie mogą polegać na wiedzy i doświadczeniu podmiotu trzeciego w rozumieniu art. 26 ust. 2b ustawy PZP.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej, tj. usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus+ projekt nr 2024-1-PL01-KA121-VET-000200018 oraz projekt nr 2024-1-PL01-KA122-SCH-000238585
- Zapewnienie kompleksowej usługi cateringowej podczas konferencji międzynarodowych i spotkań networkingowych w 2025r. dla CTK AGH dla projektu NAWA UNIVERSEH Plus! - DE-dzp.272-167/25
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- Świadczenie usługi cateringowej podczas realizacji programu BIP Erasmus+
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych podczas XXXVIII Konferencja z cyklu: Zagadnienia Surowców Energetycznych i Energii w Gospodarce Krajowej.
- Kompleksowa organizacja cyklu warsztatów pn. "Lubelskie MŚP na nowych rynkach zagranicznych" dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) z województwa lubelskiego
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.