Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-07
Wrocław: WYKONANIE KONTROLI PIĘCIOLETNIEJ BUDOWLANEJ W BUDYNKACH 100% GMINNYCH W REJONACH C I L. WM-NZ/PN/28/2010/B
Numer ogłoszenia: 280670 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE KONTROLI PIĘCIOLETNIEJ BUDOWLANEJ W BUDYNKACH 100% GMINNYCH W REJONACH C I L. WM-NZ/PN/28/2010/B.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie kontroli pięcioletniej budowlanej w budynkach 100% gminnych w rejonach C i L, zwane dalej kontrolą. Przedmiot zamówienia obejmuje kontrole przewidziane w art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) zgodnie, z którym obiekty budowlane powinny być w czasie ich użytkowania poddawane przez właściciela lub zarządcę kontroli okresowej, co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia; kontrolą tą powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Zamówienie podzielone jest na trzy zadania: a) zadanie nr 1 - wykonanie kontroli pięcioletniej budowlanej w budynkach 100% gminnych w rejonach C i L: liczba budynków: 21, całkowita powierzchnia użytkowa budynku 18.462,44 m2, ilość lokali mieszkalnych i użytkowych 378. b) zadanie nr 2 - wykonanie kontroli pięcioletniej budowlanej w budynkach 100% gminnych w rejonach C i L: liczba budynków: 21, całkowita powierzchnia użytkowa budynku 9.196,13 m2, ilość lokali mieszkalnych i użytkowych 214. c) zadanie nr 3 - wykonanie kontroli pięcioletniej budowlanej w budynkach 100% gminnych w rejonach C i L liczba budynków: 18, całkowita powierzchnia użytkowa budynku 15.291,67 m2, ilość lokali mieszkalnych i użytkowych 377. 5. Wykaz adresowy obiektów budowlanych, w których ma być przeprowadzona kontrola zawierają załączniki do specyfikacji wykonania i odbioru robót (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający zastrzega, że wykaz ten może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Zmiana ta nie spowoduje zwiększenia ilości budynków, lokali czy m2 powierzchni użytkowej budynków. 6. Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania całości zamówienia, tj. wyłączenia poszczególnych obiektów budowlanych. 7. Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dnia zawarcia umowy w każdym zadaniu. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 10.Kontrole będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. 11. Usługi należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami. 12.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawca w dniu zawarcia niniejszej umowy przekaże Zamawiającemu kopię dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia o wartości minimum 20.000 zł. W przypadku gdy okres ubezpieczenia, na który zawarta jest umowa ubezpieczenia upływa w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia polisy lub zapłaty raty zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przedłużenie ochrony ubezpieczenia, na co najmniej takich samych warunkach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ).Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ).Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ).Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ).Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ).Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy: 1) kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, 2) zmiany podwykonawców *. Powyższe zmiany mogą być dokonane za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę lub podwykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.WM.WROC.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Mieszkania Sp.z o.o. ul. Reja 53-55, 50-343 Wrocław Sekcja ds. Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Wrocławskie Mieszkania Sp.z o.o. ul. Reja 53-55, 50-343 Wrocław,tel. 71/323 57 00, tel/fax: 71/323 57 50 (KANCELARIA)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Spółka Wrocławskie Mieszkania sp.zo.o. występuje w imieniu Gminy Wrocław na podstawie Pełnomocnictwa nr 10/II/z/08 Prezydenta Miasta Wrocławia z dnia 17.03.2008 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kontroli pięcioletniej budowlanej w budynkach 100% gminnych w rejonach C i L: liczba budynków: 21, całkowita powierzchnia użytkowa budynku 18.462,44 m2, ilość lokali mieszkalnych i użytkowych 378.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kontroli pięcioletniej budowlanej w budynkach 100% gminnych w rejonach C i L: liczba budynków: 21, całkowita powierzchnia użytkowa budynku 9.196,13 m2, ilość lokali mieszkalnych i użytkowych 214..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kontroli pięcioletniej budowlanej w budynkach 100% gminnych w rejonach C i L liczba budynków: 18, całkowita powierzchnia użytkowa budynku 15.291,67 m2, ilość lokali mieszkalnych i użytkowych 377.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
- Wykonywanie napraw i obsług pojazdów pożarniczych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w 2025 r.
- Usługi ratownictwa wodnego na obiekcie Kryta Pływalnia Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy ul. Chełmońskiego 43a
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży ogólnobudowlanej na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław - Rejon D,E,M,N
- 39/AUTAWYN/DCZP/2024/P "Najem długoterminowy 7 samochodów na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. "
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usług kominiarskich stałych i dodatkowych oraz rocznych przeglądów przewodów kominowych w budynkach i lokalach komunalnych położonych w Zielonej Górze - administrowanych przez Zamawiającego
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Wykonanie kontroli okresowej rocznej i 5-letniej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji, w budynkach zasobu mieszkaniowego Dzielnicy Ursynów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.