Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-26
Poznań: Roboty budowlane polegające na wydzieleniu strefy administracyjnej (stolarka aluminiowa) w budynku siedziby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 36 w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 280687 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny , ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455660, faks 061 8400693.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wydzieleniu strefy administracyjnej (stolarka aluminiowa) w budynku siedziby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 36 w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na wydzieleniu strefy administracyjnej (stolarka aluminiowa) w budynku siedziby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 36 w Poznaniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust. 1 pkt.6 uPzp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane (min.1 inwestycja) o wartości co najmniej 20 000 PLN brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych brutto) w zakresie stolarki aluminiowej oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz że osoba te przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa i posiada zaświadczenie o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy - załącznik nr 7 (oryginał), wypełniony w każdej pozycji kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik nr 1, jeżeli oferta nie została podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do tej czynności dokumentem rejestrowym, do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisywania oferty lub jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo można złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. wykaz robót budowlanych przekazanych podwykonawcy/-om/, jeśli Zamawiający zamierza przekazać im pewien zakres tych robót do realizacji - zgodnie z załącznikiem nr 9
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Termin zakończenia robót może ulec przedłużeniu w następujących przypadkach: c) wystąpienia siły wyższej, d) potrzeby wykonania zamówień dodatkowych lub uzupełniających, e) z innych przyczyn występujących po stronie Zamawiającego, f) z powodu braku na rynku materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy. 2. Przedłużenie terminu zakończenia robót będzie równe liczbie dni roboczych występowania okoliczności, o których mowa w ust. 1, jednak nie dłużej niż do 27.12.2011 r. 3. Podstawą do przedłużenia terminu zakończenia robót będzie protokół sporządzony przez przedstawiciela Wykonawcy oraz Inspektora Nadzoru na podstawie wpisu w Dzienniku Budowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedniego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z niniejszej umowy w następujących przypadkach uzasadnionych interesem Zamawiającego: a) w przypadku poczynienia przez Wykonawcę uzasadnionych oszczędności uzgodnionych z Zamawiającym, b) w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu robót objętych niniejszą umową z uwagi na fakt, iż wykonanie robót w pierwotnie planowanym zakresie przestało leżećc) w interesie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Oddział Regionalny ARiMR w Poznaniu, ul. Strzeszyńska 36, pokój 407.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolski Oddział Regionalny ARiMR w Poznaniu, ul. Strzeszyńska 36, kancelaria-pokój.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa polegająca na załadunku i wywozie wskazanych odpadów (w tym gabarytowych), gruzu wraz z posprzątaniem terenu z nieruchomości będących w dyspozycji ZKZL Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa środków czyszczących, chemii gospodarczej oraz płynów do piecy konwekcyjnych.
- Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb bloku okulistycznego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- "Świadczenie usług transportu ciężarowego narzędzi i sprzętu do sterylizacji dla SZOZnMiD w Poznaniu"
- Naprawa narzędzi artroskopowych
- Świadczenie usługi transportu żywności dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Wykonanie elewacji zewnętrznej na budynku dawnego sklepu wielobranżowego przeznaczonego na świetlicę wiejską w Ludowie Polskim
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz
- Remont dwóch toalet w Komendzie Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie w Warszawie
- Wymiana stolarki okiennej oraz drzwi wejściowych w zasobie AMW Oddział Regionalny w Gdyni
- Budowa przedszkola z oddziałem żłobkowym w m. Rzeczyca
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.