Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-24
Koszalin: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 36 mieszkaniami na wynajem i infrastrukturą zewnętrzną w zakresie niezbędnym do funkcjonowania budynku na osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie - budynek nr 11, segment A (działka nr 9/101 obręb 12 m. Koszalina)
Numer ogłoszenia: 28068 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Koszalińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o. , pl. Wolności 2-3, 75-622 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3462030, faks 094 3465781.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbskoszalin.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 36 mieszkaniami na wynajem i infrastrukturą zewnętrzną w zakresie niezbędnym do funkcjonowania budynku na osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie - budynek nr 11, segment A (działka nr 9/101 obręb 12 m. Koszalina).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego, z 36 mieszkaniami na wynajem (zakres obejmuje budowę segmentu A budynku nr 11 zgodnie z oznaczeniem w dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektowo - Consultingowe STRUKTURA Sp. z o.o., 70-560 Szczecin, ul. Heyki 27) oraz infrastrukturą zewnętrzną w zakresie niezbędnym do funkcjonowania budynku na Osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie (działka 9/101 obręb 12 m. Koszalina). Charakterystyka obiektu: 1. Charakterystyka ogólna Budynek nr 11, segment A Metoda realizacji:tradycyjna, częściowo uprzemysłowiona Typ budynku (segmentu): budynek 4- klatkowy Liczba kondygnacji nadziemnych: 4 Podpiwniczenie: 100% Ilość mieszkań: 36 Powierzchnia użytkowa budynku: 1.876,97 m2 Struktura i powierzchnie mieszkań . 1-pokojowe - 4 szt. o powierzchni od 33,04 m2 do 33,45 m2 . 2-pokojowe (małe) - 8 szt. o powierzchni od 46,87 m2 do 48,30 m2 . 2-pokojowe (duże) - 20 szt. o powierzchni od 53,28 m2 do 56,01 m2 . 3-pokojowe - 4 szt. o powierzchni od 66,16 m2 do 66,54 m2 Razem: 36 mieszkań o łącznej powierzchni 1.876,97 m2 2. Wyposażenie budynków w instalacje . Instalacja wody zimnej . Instalacja wody ciepłej i cyrkulacji oraz centralnego ogrzewania . Instalacja kanalizacji sanitarnej . Instalacja elektryczna oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych, w piwnicy inst. oświetlenia 24V . Instalacja wentylacji grawitacyjnej . Instalacja odgromowa . Instalacja telefoniczna . Instalacja telewizyjna - ruraż . Domofon - z instalacją zdalnego otwierania drzwi wejściowych 3. Wyposażenie mieszkań . kuchnia - kuchenki elektryczne (zasilanie trójfazowe), zlewozmywaki emaliowane lub z blachy nierdzewnej dwukomorowe z baterią na ciepłą i zimną wodę . łazienki - wanny stalowe emaliowane z bateriami z natryskiem, umywalki z bateriami . wc - muszle klozetowe typu compakt, umywalki z bateriami 4. Pozostałe elementy wyposażenia budynków . urządzenie dla niepełnosprawnych - schodołaz . numery administracyjne przy wejściu do klatki . numery administracyjne podświetlane nad wejściem do klatki . skrzynki na listy . numery na drzwiach mieszkań . numery piwnic . haczyki do sznurków w pomieszczeniach suszarni (16 szt na 1 suszarnię) . odboje drzwiowe . wycieraczki stalowe przed wejściem do budynku . uchwyty do flag . tablice informacyjne na klatkach schodowych (korkowe) 5. Opisy architektoniczne - budowlane . zgodnie z projektem budowlanym i budowlano - wykonawczym budynku nr 11 6. Sieci i przyłącza . przyłącze wodociągowe dz.9/101 przyłącze PE 90x5,4 od punktu W05 do punktu W22 dł 11,73 m . sieć sanitarna i przykanaliki dz. 9/101 sieć PCV 200 od studni S004 do studni S030 dł. 24,78 m i studnie S026, S027, S029, S030 sieć PCV 160 od studni S030 do studni S039 dł. 106,49 m i studnie S031, S032, S033, S034, S035, S036, S037, S038, S039 przykanaliki PCV 160 . sieć deszczowa i przyłącza dz. 9/101 sieć PCV 200 od studni D007 do studni D099 dł. 116,44 m i studnie D087, D088, D089, D090, D091, D092, D093, D094, D095, D096, D097, D099 sieć PCV 200 od studni D017 do studni D066 dł. 53,03 m i studnie D062, D063, D064, D065, D066 sieć PCV 160 od studni D099 do studni D101 dł. 12,95 m i studnie D100, D101 sieć PCV 160 od studni D066 do studni D068 dł. 20,35 m i studnie D067, D068 sieć PCV 160 od studni D133 do wpustu ulicznego D137 dł. 17,36 m sieć PCV 160 od studni D133 do wpustu ulicznego D138 dł. 4,03 m i wpust uliczny D138 wpust uliczny D135 przyłącza PCV 160 . oświetlenie zewnętrzne dz. 9/101 linia kablowa od punktu E23 (lampy L4/7) do punktu E24 (lampy L4/8) dł. 29 m i 2 słupy oświetleniowe SW-8 z oprawą oświetleniową OUS 150W (stalowe h=8m) 7. Roboty drogowe . ciągi piesze, ciągi piesze wzmocnione na dz. 9/101 (w części przy segmencie A budynku nr 11) . parking z 35 miejscami postojowymi, jezdnią manewrową, wydzielonymi z zaprojektowanego parkingu na dz. 9/101 (wydzielenie zlokalizowane jest w części płn-wsch działki 9/101) 8. Zieleń i mała architektura . zieleń na dz. 9/101 (w części przy segmencie A budynku nr 11) . elementy małej architektury dz.9/101 - 2 kosze na odpadki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w dokumentacji projektowej, rysunkach zamiennych piwnic oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 8 i 9 do SIWZ opracowanej przez: Biuro Projektowo - Consultingowe STRUKTURA Sp. z o.o. 70-560 Szczecin ul. Heyki 27.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 130 000,00 PLN 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, ze zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Koszalińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółki z o.o. nr 46 1020 2791 0000 7002 0077 4216 z dopiskiem: Wadium - budowa mieszkań osiedle Unii Europejskiej w Koszalinie budynek nr 11, segment A 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 7. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w sekretariacie Koszalińskiego TBS Sp. z o.o. pokój nr 109, a kserokopię dołączyć do oferty. 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści gwarancji lub poręczenia musi w szczególności jednoznacznie wynikać termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, a także miejsce i termin zwrotu gwarancji/poręczenia. 10. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta odrzucona. 11. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 1-5 Prawa Zamówień Publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: . posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wybudował w systemie generalnego wykonawstwa przynajmniej 70 mieszkań w budownictwie mieszkaniowym wielorodzinnym (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku mogą wykazać się podmioty wspólnie)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: . dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają niezbędne uprawnienia zgodne z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem dla każdej branży, które będą pełniły funkcje: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - kierownikiem robót w specjalności drogowej. (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku mogą wykazać się podmioty wspólnie)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże: . łącznym przychodem ze sprzedaży i zrównanej z nimi za dwa lata tj. 2011-2012 nie mniejszym niż 12.000.000 zł (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku mogą wykazać się podmioty wspólnie - przychód podlega sumowaniu) . osiągnął na koniec 2012 r. wskaźnik płynności bieżącej (aktywa obrotowe ogółem /zobowiązań krótkoterminowych) nie mniejszy niż 1,1 (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku musi wykazać się każdy z podmiotów) . jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku musi wykazać się każdy z podmiotów)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
. Oświadczenie finansowe zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 7 specyfikacji . Umowa regulująca współpracę podmiotów gospodarczych występujących wspólnie . Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku podmiotów gospodarczych występujących wspólnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tbskoszalin.com.pl/index.php/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Wolności 2-3, 75-622 Koszalin, pokój 03-05.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 08:30, miejsce: Plac Wolności 2-3, 75-622 Koszalin, pokój 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach administracyjnych RDW w Drawsku Pomorskim
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawy jaj dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna mężczyzn
- Obsługa szaletów miejskich
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
- "Remont budynku wielorodzinnego przy ul. Niepodległości 175 Wałbrzychu"
- Przedmiotem zamówienia będzie budowa I etapu osiedla mieszkaniowego przy ul. Wschodniej - Sąsiedzkiej w Szczecinie. Zakres robót zostanie szczegółowo określony w specyfikacji istotnych warunkow zamówienia.
- zespół dwóch budynków wielorodzinnych.
- Zespół mieszkań czynszowych Bacieczki IV - 3 etap.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.