eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinBudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 36 mieszkaniami na wynajem i infrastrukturą zewnętrzną w zakresie niezbędnym do funkcjonowania budynku na osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie - budynek nr 11, segment A (działka nr 9/101 obręb 12 m. Koszalina)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-24

Koszalin: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 36 mieszkaniami na wynajem i infrastrukturą zewnętrzną w zakresie niezbędnym do funkcjonowania budynku na osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie - budynek nr 11, segment A (działka nr 9/101 obręb 12 m. Koszalina)
Numer ogłoszenia: 28068 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Koszalińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o. , pl. Wolności 2-3, 75-622 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3462030, faks 094 3465781.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbskoszalin.com.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 36 mieszkaniami na wynajem i infrastrukturą zewnętrzną w zakresie niezbędnym do funkcjonowania budynku na osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie - budynek nr 11, segment A (działka nr 9/101 obręb 12 m. Koszalina).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego, z 36 mieszkaniami na wynajem (zakres obejmuje budowę segmentu A budynku nr 11 zgodnie z oznaczeniem w dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektowo - Consultingowe STRUKTURA Sp. z o.o., 70-560 Szczecin, ul. Heyki 27) oraz infrastrukturą zewnętrzną w zakresie niezbędnym do funkcjonowania budynku na Osiedlu Unii Europejskiej w Koszalinie (działka 9/101 obręb 12 m. Koszalina). Charakterystyka obiektu: 1. Charakterystyka ogólna Budynek nr 11, segment A Metoda realizacji:tradycyjna, częściowo uprzemysłowiona Typ budynku (segmentu): budynek 4- klatkowy Liczba kondygnacji nadziemnych: 4 Podpiwniczenie: 100% Ilość mieszkań: 36 Powierzchnia użytkowa budynku: 1.876,97 m2 Struktura i powierzchnie mieszkań . 1-pokojowe - 4 szt. o powierzchni od 33,04 m2 do 33,45 m2 . 2-pokojowe (małe) - 8 szt. o powierzchni od 46,87 m2 do 48,30 m2 . 2-pokojowe (duże) - 20 szt. o powierzchni od 53,28 m2 do 56,01 m2 . 3-pokojowe - 4 szt. o powierzchni od 66,16 m2 do 66,54 m2 Razem: 36 mieszkań o łącznej powierzchni 1.876,97 m2 2. Wyposażenie budynków w instalacje . Instalacja wody zimnej . Instalacja wody ciepłej i cyrkulacji oraz centralnego ogrzewania . Instalacja kanalizacji sanitarnej . Instalacja elektryczna oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych, w piwnicy inst. oświetlenia 24V . Instalacja wentylacji grawitacyjnej . Instalacja odgromowa . Instalacja telefoniczna . Instalacja telewizyjna - ruraż . Domofon - z instalacją zdalnego otwierania drzwi wejściowych 3. Wyposażenie mieszkań . kuchnia - kuchenki elektryczne (zasilanie trójfazowe), zlewozmywaki emaliowane lub z blachy nierdzewnej dwukomorowe z baterią na ciepłą i zimną wodę . łazienki - wanny stalowe emaliowane z bateriami z natryskiem, umywalki z bateriami . wc - muszle klozetowe typu compakt, umywalki z bateriami 4. Pozostałe elementy wyposażenia budynków . urządzenie dla niepełnosprawnych - schodołaz . numery administracyjne przy wejściu do klatki . numery administracyjne podświetlane nad wejściem do klatki . skrzynki na listy . numery na drzwiach mieszkań . numery piwnic . haczyki do sznurków w pomieszczeniach suszarni (16 szt na 1 suszarnię) . odboje drzwiowe . wycieraczki stalowe przed wejściem do budynku . uchwyty do flag . tablice informacyjne na klatkach schodowych (korkowe) 5. Opisy architektoniczne - budowlane . zgodnie z projektem budowlanym i budowlano - wykonawczym budynku nr 11 6. Sieci i przyłącza . przyłącze wodociągowe dz.9/101 przyłącze PE 90x5,4 od punktu W05 do punktu W22 dł 11,73 m . sieć sanitarna i przykanaliki dz. 9/101 sieć PCV 200 od studni S004 do studni S030 dł. 24,78 m i studnie S026, S027, S029, S030 sieć PCV 160 od studni S030 do studni S039 dł. 106,49 m i studnie S031, S032, S033, S034, S035, S036, S037, S038, S039 przykanaliki PCV 160 . sieć deszczowa i przyłącza dz. 9/101 sieć PCV 200 od studni D007 do studni D099 dł. 116,44 m i studnie D087, D088, D089, D090, D091, D092, D093, D094, D095, D096, D097, D099 sieć PCV 200 od studni D017 do studni D066 dł. 53,03 m i studnie D062, D063, D064, D065, D066 sieć PCV 160 od studni D099 do studni D101 dł. 12,95 m i studnie D100, D101 sieć PCV 160 od studni D066 do studni D068 dł. 20,35 m i studnie D067, D068 sieć PCV 160 od studni D133 do wpustu ulicznego D137 dł. 17,36 m sieć PCV 160 od studni D133 do wpustu ulicznego D138 dł. 4,03 m i wpust uliczny D138 wpust uliczny D135 przyłącza PCV 160 . oświetlenie zewnętrzne dz. 9/101 linia kablowa od punktu E23 (lampy L4/7) do punktu E24 (lampy L4/8) dł. 29 m i 2 słupy oświetleniowe SW-8 z oprawą oświetleniową OUS 150W (stalowe h=8m) 7. Roboty drogowe . ciągi piesze, ciągi piesze wzmocnione na dz. 9/101 (w części przy segmencie A budynku nr 11) . parking z 35 miejscami postojowymi, jezdnią manewrową, wydzielonymi z zaprojektowanego parkingu na dz. 9/101 (wydzielenie zlokalizowane jest w części płn-wsch działki 9/101) 8. Zieleń i mała architektura . zieleń na dz. 9/101 (w części przy segmencie A budynku nr 11) . elementy małej architektury dz.9/101 - 2 kosze na odpadki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w dokumentacji projektowej, rysunkach zamiennych piwnic oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 8 i 9 do SIWZ opracowanej przez: Biuro Projektowo - Consultingowe STRUKTURA Sp. z o.o. 70-560 Szczecin ul. Heyki 27.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 130 000,00 PLN 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, ze zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Koszalińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółki z o.o. nr 46 1020 2791 0000 7002 0077 4216 z dopiskiem: Wadium - budowa mieszkań osiedle Unii Europejskiej w Koszalinie budynek nr 11, segment A 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 7. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w sekretariacie Koszalińskiego TBS Sp. z o.o. pokój nr 109, a kserokopię dołączyć do oferty. 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści gwarancji lub poręczenia musi w szczególności jednoznacznie wynikać termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, a także miejsce i termin zwrotu gwarancji/poręczenia. 10. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta odrzucona. 11. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 1-5 Prawa Zamówień Publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: . posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wybudował w systemie generalnego wykonawstwa przynajmniej 70 mieszkań w budownictwie mieszkaniowym wielorodzinnym (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku mogą wykazać się podmioty wspólnie)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: . dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają niezbędne uprawnienia zgodne z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem dla każdej branży, które będą pełniły funkcje: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - kierownikiem robót w specjalności drogowej. (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku mogą wykazać się podmioty wspólnie)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże: . łącznym przychodem ze sprzedaży i zrównanej z nimi za dwa lata tj. 2011-2012 nie mniejszym niż 12.000.000 zł (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku mogą wykazać się podmioty wspólnie - przychód podlega sumowaniu) . osiągnął na koniec 2012 r. wskaźnik płynności bieżącej (aktywa obrotowe ogółem /zobowiązań krótkoterminowych) nie mniejszy niż 1,1 (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku musi wykazać się każdy z podmiotów) . jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł (w przypadku konsorcjum spełnieniem warunku musi wykazać się każdy z podmiotów)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

. Oświadczenie finansowe zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 7 specyfikacji . Umowa regulująca współpracę podmiotów gospodarczych występujących wspólnie . Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku podmiotów gospodarczych występujących wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tbskoszalin.com.pl/index.php/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Wolności 2-3, 75-622 Koszalin, pokój 03-05.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 08:30, miejsce: Plac Wolności 2-3, 75-622 Koszalin, pokój 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.