eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławOpracowanie projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji Stadionu Szkolnego przy ul. Piekarskiej w Jarosławiu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Jarosław: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji Stadionu Szkolnego przy ul. Piekarskiej w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 280715 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 0-16 621 56 58, fax. 0-16 621 56 58 wew. 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.jaroslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji Stadionu Szkolnego przy ul. Piekarskiej w Jarosławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem planowanej inwestycji, jest stworzenie obiektu sportowego o wysokim standardzie i kameralnym charakterze, łączącego funkcje sportowe i rekreacyjne. Obiekt służyć ma zarówno jako obiekt treningowy jak i miejsce organizacji różnych imprez sportowych i kulturalnych. Zastosowanie nowoczesnych nawierzchni na boiskach, wzbogacenie oferty urządzeń sportowych oraz mała architektura, ma nadać inwestycji nowoczesny charakter i stworzyć miejsce służące nie tylko osiąganiu wspaniałych wyników sportowych, ale też umożliwiające aktywny wypoczynek mieszkańcom Jarosławia i przybywającym tu gościom. Zakres prac projektowych obejmuje: - przebudowę istniejącej areny sportowej ( bieżnia lekkoatletyczna tartanowa (6 torowa, 1 bieżnia 100m wraz z niezbędną infrastrukturą lekkoatletyczna + boisko piłkarskie trawa syntetyczna); - przebudowę istniejących trybun ziemnych zapewnienie od 1500 miejsc siedzących; - budowę ogrodzonej trybuny dla kibiców drużyny przeciwnej; - budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej; - budowę pełnowymiarowego kortu tenisowego; - budowę zaplecza szatniowo - sanitarnego (sześcioszatniowego w tym dwie szatnie z pełnym węzłem sanitarnym) - kompleksowy remont istniejącego budynku trybuny wraz z pomieszczeniami z zachowaniem historycznych walorów istniejącego obiektu. - budowę budynku sanitariatów ogólnodostępnych; - budowę wejść na teren obiektu (bramki wejściowe, brama wjazdowa, ogrodzenie); - urządzenie terenu elementami małej architektury oraz zielenią (ogrodzenia, ławki, kosze); - rozbudowę dróg komunikacji wewnętrznej; - budowę parkingu wewnętrznego; - budowę uzbrojenia terenu (kanalizacja deszczowa, drenaż, wodociąg, oświetlenie terenu); - budowa oświetlenia (sportowego min. 200 luxów i oświetlenia dozorowego);.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz niniejszej specyfikacji, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia. 2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi udowodnić, że posiada potencjał kadrowy odpowiedni pod względem kwalifikacji (z uprawnieniami). Zamawiający uzna, że ten wymóg został spełniony przez Wykonawcę jeżeli projektanci posiadają min. 3 letnie doświadczenie, w wykonywaniu projektów w poszczególnych branżach zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ, porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień projektowych o odpowiedniej specjalności. Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień i przynależności do PIB. Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych prac projektowych (min. 1 praca projektowa) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. Nr 2 do SIWZ). Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jedno zamówienia na prace projektowe o wartości nie niższej od 50 000 zł. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone: referencjami inwestorów, protokołami końcowego odbioru, itp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wraz z oświadczeniem, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaroslaw.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI IM. BURMISTRZA ADOLFA DIETZIUSA W JAROSŁAWIU, 37-500 JAROSŁAW, UL. GEN. WŁ. SIKORSKIEGO 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:00, miejsce: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI IM. BURMISTRZA ADOLFA DIETZIUSA W JAROSŁAWIU, 37-500 JAROSŁAW, UL. GEN. WŁ. SIKORSKIEGO 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.