Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-07
Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla
Muzeum Architektury we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 280740 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Architektury we Wrocławiu , ul. Bernardyńska 5, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3433675, faks 071 3446577.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ma.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Muzeum Architektury we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Drukarki laserowe kolorowe - szt. 2; 2) Serwery szt. 2; 3) Powierzchnia dyskowa zewnętrzna - szt. 2; 4) Dysk twardy SATA II przeznaczony do pracy z macierzami RAID - szt. 24; 5) Klawiatura i monitor do szaf krosowniczych - szt. 2; 6) Elementy ochronne serwera oraz wymagane elementy sieciowe; a) szafa krosownicza 42U głębokość 1000mm z możliwością zamknięcia na klucz szt. 1 b) zasilacz awaryjny do szafy krosowniczej, szt. 2: - szerokość i głębokość kompatybilna z wcześniej wybraną szafą krosowniczą - wysokość maksymalnie 4U - min. 4 wejścia ochronne - moc minimalna: 1000W - porty komunikacji USB (2 minimum) z oprogramowaniem awaryjnym kompatybilnym z systemem Linux - jeden z w/w portów musi być kompatybilny z wcześniej zaproponowaną macierzą dyskową i umożliwiać przeprowadzenie bezpiecznego wyłączenia macierzy zdalnie c) listwa zasilająca z ochroną antyprzepięciową z min. 5 gniazdami do szafy krosowniczej szt. 2 d) panel krosowniczy (patch panel) 48 gniazd szt. 2 e) kabel sieciowy UTP 5e (50m) f) kable krosownicze (patch cord) szt. 100 g) złącza RJ45 szt. 500 h) sieciowy sprzętowy firewall do szafy krosowniczej max 2U z ochroną przed atakami m.in. DoS z maksymalną wydajnością przy sieci o maksymalnej ilości użytkowników 50, z obsługą tuneli VPN szt. 2 i) organizer kablowy do szafy krosowej szt. 5 j) panel wentylacyjny podłogowy do szafy krosowej z min. 4 wentylatorami i termostatem szt. 2 k) panel wentylacyjny sufitowy do szafy krosowej z min. 4 wentylatorami i termostatem szt. 1 l) półka do szafy krosowej z otworami szt. 2 m) zestaw kanałów kablowych do szafy krosowej 42U szt. 2 7) Stacje graficzne - szt. 2; 8) Komputery MAC - szt. 2. Szczegółowy opis i zakres dostawy zamieszczono w załączniku nr.2 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Stosownie do treści art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści, lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron; b) zmian redakcyjnych Umowy, lub zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy; c) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszty ponoszone przez Zamawiającego; d) konieczności zmiany sposobu wzajemnych rozliczeń i numerów rachunków bankowych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ma.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Architektury we Wrocławiu, ul. Bernardyńska 5, 50-156
Wrocław, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Muzeum Architektury we Wrocławiu, pok. nr 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest częścią projektu pt. Digitalizacja i upowszechnianie zasobów Archiwum Budowlanego w Muzeum Architektury we Wrocławiu - etap I, który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, działanie 6.4 Turystyka Kulturowa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
- "Dostawa podstawowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby wyposażenia Pracowni Kultur Tkankowych Ogrodu Botanicznego ".
- Modernizacja pomieszczeń Żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
- "Rozbiórka i wykonanie nowych stropów w pomieszczeniach sanitarnych w budynku UWr przy ul. Skłodowskiej-Curie 83-85 we Wrocławiu."
- Wymiana dylatacji bitumicznych na elastyczne urządzenia poliuretanowe, na wiadukcie wschodnim w ciągu ulicy Armii Krajowej we Wrocławiu.
- Wykonanie robót budowlanych - budowa nowej siedziby PP w Krośnicach - zakończenie robót budowlanych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Zakup wyposażenia do Gminnego Ośrodka Zdrowia w Stawigudzie
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa sprzętu sieciowego i innego sprzętu informatycznego - 3 części zamówienia
- Dostawa wyposażenia pracowni językowej i sprzętu komputerowego w Szkole Podstawowej w Żernikach Wrocławskich
- Dostawy w ramach projektów mających na celu Wsparcie dzieci z Przedszkola w Świbiu i Wielowsi
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.