Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Police: sprzątanie taboru autobusowego i obiektów SPPK Sp. z o.o. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szczecińsko-Polickie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o., do kontaktów: Czesław Wojtowicz, ul. Fabryczna 21, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 317 65 65 w. 212, fax 091 317 57-07, e-mail: sppk-police@telvinet.pl, www.telvinet.pl/sppk. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie taboru autobusowego i obiektów SPPK Sp. z o.o. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1) Utrzymanie czystości taboru autobusowego; 2) Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i warsztatowych; 3) Utrzymanie czystości na chodnikach przed wejściem do budynku administracyjnego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Police, ul. Fabryczna 21. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.00.00 - Usługi sprzątania obiektów przemysłowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1) Sprzątanie taboru autobusowego - 48 autobusów na dobę; 2) sprzątanie pomieszczeń biurowych o powirzchni 1 194 m kwadratowe; 3) Sprzątanie chodników. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 1) Sprzątanie autobusów w godzinach 18 - 4: 2) Sprzątanie pomieszczeń warsztatowych i chodników w godzinach 8 - 15; 3) Sprzątanie pomieszczeń biurowych po godzinie 15. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.09.2005; data zakończenia: 31.08.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Kwota wadium 16 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prao zamówień publicznych; 2) Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) Posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9; 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotnelub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Informację z banku o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową; 2) Zdolność kredytowa wykonawcy minimum 500 tysięcy złotych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót podobnych do przedmiotu zamówienia - minimum jedna potwierdzona robota. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 90% Procentowy odpis ulgi we wpłatach na PFRON - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 383-03/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.07.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.08.2005, godzina 13:30, Siedziba zamawiającego: Police ul. Fabryczna 21, sla 101.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzający się co 3 lata, przybliżony termin kolejnego ogłoszenia maj 2008r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.06.2005.
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Świadczenie usług w zakresie ubezpieczeń mienia, odpowiedzialności cywilnej , za szkody w środowisku oraz komunikacyjne pojazdów Spółki-OC i AC
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Policach
- Wykonywanie w 2025 roku usług w zakresie produkcji, dostawy i złomowania tablic rejestracyjnych
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i placów na terenie Gminy Police
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczą przy istniejącej remizie OSP Trzebież
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w siedzibie Oddziału Terenowego KOWR w Rzeszowie i Sekcjach Zamiejscowych w 2025 i 2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin
- Sprzątanie w pomieszczeniach biurowych oraz dbanie o teren wokół budynków
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Kraków5020 sp. z o.o. w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 marca 2025 roku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.