eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRealizacja kompleksowej usługi promocyjno - marketingowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-09

Poznań: Realizacja kompleksowej usługi promocyjno - marketingowej
Numer ogłoszenia: 280806 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257974 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kompleksowej usługi promocyjno - marketingowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizacja kompleksowej usługi promocyjno - marketingowej: 1.Podwójny moduł reklamowy E o wymiarach 177x233 mm (reklama lustrzana - 2 stronicowa), wg projektu zaakceptowanego przez Biuro Informacji i Promocji, zamieszczony w Informatorze Studia Magisterskie (II stopnia), edycja 2011 r. i 2012 2.20 wpisów rozszerzonych, zawierających szczegółowe charakterystyki studiów doktoranckich UAM w suplemencie Studia III stopnia Doktoranckie dołączonym do Informatora Studia Magisterskie (II stopnia), edycja 2011 r. i 2012 3.97 not z wpisami zawierających szczegółowe charakterystyki studiów podyplomowych UAM w Informatorze Studia podyplomowe i MBA, edycja 2011 r. i 2012 4.Prezentacja redakcyjna UAM w Informatorze Maturzystów 2011/12 i na portalu Perspektywy.pl w ramach oferty Super Uczelnia, składająca się z 4 elementów: a)całostronicowa prezentacja Uczelni w formule Super Uczelnia w druku b)rotacyjny banner Uczelni w MegaBazie c)zakładka Super Uczelnia w ramach wizytówki UAM +wizytówka medium na 12 miesięcy od daty przyjęcia zlecenia d)mailing do bazy maturzystów pozyskanych podczas Salonu Maturzystów 2011, w ilości od 3,5 do 4 tysięcy rekordów, z treścią promującą ofertę UAM. 5.12-miesięczna ekspozycja wizytówki UAM w portalu maturzystów www.perspektywy.pl w ramach oferty Medium, obejmująca: a)4 strony do zagospodarowania w maks. 4 działach (O nas, Rekrutacja, Infrastruktura, Dlaczego warto) b)4 teksty do 3 tys. znaków każdy w każdym z w.w. działów c)Zamieszczenie 8 zdjęć w formacie .jpg 6.zamieszczenie 1 strony reklamującej kierunki studiów o wymiarach 177x233 mm, w Informatorze Kierunków Studiów, w bloku Super Program, edycja 2012 r. - termin wydania grudzień 2011 7.organizacja jednej edycji konkursu studniówkowego w Portalu Perspektywy.pl, w którym UAM wystąpi w roli partnera, szczegóły konkursu opisuje załącznik nr 2 umowy 8.Uczestnictwo UAM w 7 Salonach Maturzystów w największych ośrodkach akademickich w Polsce, w okresie od 05 do 29 września 2011 r., w tym: a)Gdański Salon Maturzystów, w dniach 05-06 września br., stoisko 12 m2 b)Poznański Salon Maturzystów, w dniach 08-09 września br., stoisko 12 m2 c)Bydgoski Salon Maturzystów, w dniu 12 września br., stoisko o powierzchni 8 m2 d)Warszawski Salon Maturzystów, w dniach 15-16 września br., stoisko o powierzchni 12 m2 e)Wrocławski Salon Maturzystów, w dniach 20-21 września br., stoisko o powierzchni 8 m2 f)Krakowski Salon Maturzystów, w dniach 28-29 września, stoisko o powierzchni 8 m2 g)Łódzki Salon Maturzystów, w dniach 28-29 września, stoisko o powierzchni 12 m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PERSPEKTYWY PRESS Spółka z o.o., ul. Nowogrodzka 31, 00-511 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98375,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121000,25

  • Oferta z najniższą ceną: 121000,25 / Oferta z najwyższą ceną: 121000,25

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Art. 67 ust. 1. pkt. 1 a : Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Perspektywy Press Sp. z o.o. jest od 20 lat liderem usług edukacyjnych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz ich rodziców i nauczycieli, zajmując unikatową pozycję w swoim sektorze w Polsce, co wyraża się m.in.: -organizacją najstarszego w Polsce i najobszerniejszego Rankingu Szkół Wyższych -organizacją jedynej w Polsce ogólnopolskiej akcji informacyjnej przygotowywanej w oparciu o spotkania bezpośrednie pod nazwą Salon Maturzystów, która odbywa się w głównych ośrodkach akademickich w całej Polsce, gromadząc co roku ponad 200.000 zwiedzających -wydawaniem Informatora dla Maturzystów, jedynej w Polsce publikacji tego typu przeznaczonej dla licealistów i uczniów techników z nakładem kontrolowanym przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy -wydawaniem Informatora Studia Magisterskie i Doktoranckie, jedynej w Polsce publikacji zawierającej zbiorcze informacje z całej Polski o studiach II i III Stopnia -wydawaniem Informatora Studia Podyplomowe i MBA, jedynej w Polsce publikacji zawierającego zbiorczą ofertę studiów w tego typu -prowadzeniem portalu Perspektywy.pl, jedynego w Polsce portalu edukacyjnego skoncentrowanego na doradzaniu w ofercie studiów I, II i III stopnia oraz w wyborze szkoły ponadgimnazjalnej. Obecnie Perspektywy Press Sp z o.o. jest jedyną w Polsce firmą, która jednocześnie publikuje doroczny Ranking Szkół Wyższych pod patronatem dziennika Rzeczpospolita, wydaje zestaw drukowanych informatorów z podziałem na studia I stopnia, II stopnia, podyplomowe, doktoranckie i MBA (w odpłatnej dystrybucji m.in. w sieci Empik), dysponuje edukacyjnymi serwisami internetowymi w ramach platformy www.perspektywy.pl, a także prowadzi ogólnopolską akcję pod hasłem Salonów Maturzystów w 18 głównych miastach akademickich Polski. Żaden inny podmiot nie oferuje tak kompleksowej usługi promocyjno-marketingowej w ramach spójnej strategii przekazu i komunikacji z kandydatami na studia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.