To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-21
Krosno Odrzańskie: WYKONANIE USŁUGI BADAŃ DOZOROWYCH CYSTERN PALIWOWYCH I WĘŻY GUMOWYCH BĘDĄCYCH NA UKOMPLETOWANIU CYSTERN
Numer ogłoszenia: 28088 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 513826 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5286, ul. Piastów 7, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 3672 404, faks 68 3672 556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI BADAŃ DOZOROWYCH CYSTERN PALIWOWYCH I WĘŻY GUMOWYCH BĘDĄCYCH NA UKOMPLETOWANIU CYSTERN.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WYKONANIE USŁUGI BADAŃ DOZOROWYCH CYSTERN PALIWOWYCH I WĘŻY GUMOWYCH BĘDĄCYCH NA UKOMPLETOWANIU CYSTERN.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.41.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zbiorników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTALOWANIE I NAPRAWA URZĄDZEŃ PALIWOWYCH MIROSŁAW PAZIO
jakie przetargi wygrała firma
INSTALOWANIE I NAPRAWA URZĄDZEŃ PALIWOWYCH MIROSŁAW PAZIO
- INSTALOWANIE I NAPRAWA URZĄDZEŃ PALIWOWYCH Mirosław Pazio, UL. WYDMOWA 40, KOSZALIN, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 211382,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 257980,20
Oferta z najniższą ceną: 257980,20 / Oferta z najwyższą ceną: 259517,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Usługi pocztowe
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Dostawa papieru do drukowania do NoOSG w Krośnie Odrzańskim
- Dostawa urządzeń komputerowych do NoOSG w Krośnie Odrzańskim
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.