Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-20
Ogłoszenie nr 28089 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
Gorlice: Roboty remontowe dróg gminnych - 7 zadań
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gorlice, krajowy numer identyfikacyjny
54137400000, ul.
ul. 11 Listopada
2,
38300
Gorlice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
183 535 762, e-mail
rozwoj@gmina.gorlice.pl, faks
183 535 461.
Adres strony internetowej (URL): www.gmina.gorlice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.gmina.gorlice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe dróg gminnych - 7 zadań
Numer referencyjny: RG.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przebudowa odcinka drogi gminnej Zamoście boczna "Polówka" ozn. dz. 1674/6, 1675/8, 1675/11, 1705/4 w Szymbarku z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 560,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 15 cm m2 560,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 560,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 480,00 - wyczyszczenie rowów z namułu z odłożeniem i wyrównaniem urobku mb 160,00 - wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką tłuczniowo - klińcową gr.5 cm 0,25*160*2 m2 80,00 2. Przebudowa odcinka drogi gminnej k/Wierzbickiego "Zamoście" Nr 270611 K ozn. dz. 1641/1 w Szymbarku, - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 332,50 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 20 cm m2 332,50 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 332,50 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 285,00 - wyczyszczenie rowów z namułu z odłożeniem i wyrównaniem urobku mb 95,00 - wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką tłuczniowo - klińcową gr.5 cm 92*2*0,25 m2 47,50 3. Przebudowa odcinka drogi gminnej k/Miareckiego Badonie" Nr 270613 K ozn. dz. 1691/1 w Szymbarku z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 525,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 15 cm m2 525,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 525,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 450,00 - wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką tłuczniowo - klińcową gr.5 cm 0,25*2*150 m2 75,00 4. Przebudowa odcinka drogi gminnej k/Cetery - Wszołek Nr 270615 K ozn. dz. 1709/1 w Szymbarku z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 330,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 25 cm m2 330,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 330,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 308,00 - wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką tłuczniowo - klińcową gr.5 cm 0,20*2*110 m2 44,00 - wyczyszczenie rowów z namułu z odłożeniem i wyrównaniem urobku mb 50 - wykonanie przepustu z ruru PVC k-2 mb 6,00 5. Przebudowa odcinka drogi gminnej "Góry" k/Kalinowskiego Nr 270613 K ozn. dz. 1590/1 w Szymbarku - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 455,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 15 cm m2 455,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 390,00 - wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką tłuczniowo - klińcową gr.5 cm 0,25*2*130 m2 65,00 - wyczyszczenie rowów z namułu z odłożeniem i wyrównaniem urobku mb 150,00 6. Przebudowa odcinka drogi gminnej Rozdzielnia Boczna Nr 270659 K w Stróżówce - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 780,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 11 cm m2 780,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 590,00 - wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką tłuczniowo - klińcową gr.5 cm 0,50*2*180 m2 180,00 - ułożenie korytek ściekowych na podsypce cementowo- piaskowej półcieki 50 *50 8 *12,5 mb 180,00 7. Remont drogi gminnej Klęczany - Strzeszyn Nr 270547 K w Klęczanach - ścięcie pobocza drogi gr. do 10 cm z odwiezieniem urobku do 5 km 150*0,5*2 m2 150,00 - wyczyszczenie rowów z namułu z obrobieniem skarp i odwiezieniem urobku do 5 km mb 150,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 675,00 - wykonanie przebudowy przepustu pod drogą z rur betonowych fi 40 na rury pvc K-2 FI 50 mb 6 - wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką klińcowo - tłuczniową gr.5 cm 0,50*2*150
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/06/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej- wykazać że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 800.000,00 zł ,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch zamówień, odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. polegające na budowie, odbudowie/przebudowie, remoncie drogi w tym wykonanie nawierzchni bitumicznych minimum 1000 m2 i o wartości min. 150 000,00 zł brutto każde zamówienie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dowodów tj. poświadczenia lub innych dokumentów - jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) dysponują wytwórnią mas bitumicznych w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie z zachowaniem parametrów masy w czasie nie dłuższym niż dwie godziny
c) dysponują 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy i musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej miejscowo izby samorządu zawodowego. Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r poz. 1278) albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. Za samodzielną funkcję techniczną w budownictwie uważa się działalność związaną z koniecznością fachowej oceny zjawisk technicznych lub samodzielnego rozwiązania zagadnień architektonicznych i technicznych oraz techniczno-organizacyjnych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową, dostosowane do rodzaju skomplikowania działalności i innych wymagań związanych z wykonywaną funkcją, stwierdzone decyzją, zwaną uprawnieniami budowlanymi (zgodnie z art. 12 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r prawo budowlane (Dz.U. 2016r poz. 290 z późn. zm.). Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.) oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga aby osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy dysponowała 5 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami w specjalności drogowej i pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót w realizacji co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie, przebudowie, rozbudowie, odbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,5) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. szczegółowy opis dla wykonawców opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż 800.000,00 zł Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: a) punkcie VII.2 ppkt. 1) i 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) punkcie VII.2 ppkt. 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane w ppkt. 1) a) nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osób, które mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, których dotyczą dokumenty wskazane w VII.2 ppkt. 1), składa dokumenty, o których mowa w ppkt. 1) a) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy. W przypadku, gdy w państwie, w którym mają miejsce zamieszkania wskazane w zdaniu pierwszym osoby, nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tych osób złożonym przed notariuszem lub przed właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tych osób organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. szczegółowy opis dla wykonawców opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż 800.000,00 zł 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, szczegółowy opis dla wykonawców - robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wykazania co najmniej dwóch zamówień, odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. polegające na budowie, odbudowie/przebudowie, remoncie drogi w tym wykonanie nawierzchni bitumicznych minimum 1000 m2 i o wartości min. 150 000,00 zł brutto każde zamówienie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dowodów tj. poświadczenia lub innych dokumentów - jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, szczegółowy opis wymaganych narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dla wykonawców
dysponują wytwórnią mas bitumicznych w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie z zachowaniem parametrów masy w czasie nie dłuższym niż dwie godziny.
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. szczegółowy opis wymagań dot. osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia dysponują 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy i musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej miejscowo izby samorządu zawodowego. Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r poz. 1278) albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. Za samodzielną funkcję techniczną w budownictwie uważa się działalność związaną z koniecznością fachowej oceny zjawisk technicznych lub samodzielnego rozwiązania zagadnień architektonicznych i technicznych oraz techniczno-organizacyjnych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową, dostosowane do rodzaju skomplikowania działalności i innych wymagań związanych z wykonywaną funkcją, stwierdzone decyzją, zwaną uprawnieniami budowlanymi (zgodnie z art. 12 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r prawo budowlane (Dz.U. 2016r poz. 290 z późn. zm.). Zamawiający określając wymogi dla osoby w
zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.) oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga aby osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy dysponowała 5 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami w specjalności drogowej i pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót w realizacji co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie, przebudowie, rozbudowie, odbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pozostałe dokumenty stanowiące załącznik do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja jakości | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/03/2017, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Przebudowa odcinka drogi gminnej Zamoście boczna "Polówka" ozn. dz. 1674/6, 1675/8, 1675/11, 1705/4 w Szymbarku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przebudowa odcinka drogi gminnej Zamoście boczna "Polówka" ozn. dz. 1674/6,
1675/8, 1675/11, 1705/4 w Szymbarku
z zakresem rzeczowym :
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 560,00
- wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po
uwałowaniu 15 cm m2 560,00
- wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z
zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości
warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 560,00
- nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 480,00
- wyczyszczenie rowów z namułu z odłożeniem i wyrównaniem urobku mb 160,00
- wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką tłuczniowo - klińcową gr.5 cm
0,25*160*2 m2 80,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
kryterium jakości | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Przebudowa odcinka drogi gminnej k/Wierzbickiego "Zamoście" Nr 270611 K ozn. dz. 1641/1 w Szymbarku,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przebudowa odcinka drogi gminnej k/Wierzbickiego "Zamoście" Nr 270611 K
ozn. dz. 1641/1 w Szymbarku,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 332,50
- wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po
uwałowaniu 20 cm m2 332,50
- wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z
zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości
warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 332,50
- nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 285,00
- wyczyszczenie rowów z namułu z odłożeniem i wyrównaniem urobku mb 95,00
- wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką tłuczniowo - klińcową
gr.5 cm 92*2*0,25 m2 47,50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
kryterium jakości | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Przebudowa odcinka drogi gminnej k/Miareckiego Badonie" Nr 270613 K ozn. dz. 1691/1 w Szymbarku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Przebudowa odcinka drogi gminnej k/Miareckiego Badonie" Nr 270613 K ozn. dz. 1691/1 w Szymbarku
z zakresem rzeczowym :
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 525,00
- wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po
uwałowaniu 15 cm m2 525,00
- wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z
zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości
warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 525,00
- nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 450,00
- wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką tłuczniowo - klińcową
gr.5 cm 0,25*2*150 m2 75,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233423-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
kryterium jaksci | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Przebudowa odcinka drogi gminnej k/Cetery - Wszołek Nr 270615 K ozn. dz. 1709/1 w Szymbarku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa odcinka drogi gminnej k/Cetery - Wszołek Nr 270615 K ozn. dz. 1709/1
w Szymbarku z zakresem rzeczowym :
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 330,00
- wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po
uwałowaniu 25 cm m2 330,00
- wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z
zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości
warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 330,00
- nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 308,00
- wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką tłuczniowo - klińcową
gr.5 cm 0,20*2*110 m2 44,00
- wyczyszczenie rowów z namułu z odłożeniem i wyrównaniem urobku mb 50
- wykonanie przepustu z ruru PVC k-2 mb 6,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
krterium jakości | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Przebudowa odcinka drogi gminnej "Góry" k/Kalinowskiego Nr 270613 K ozn. dz. 1590/1 w Szymbarku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5. Przebudowa odcinka drogi gminnej "Góry" k/Kalinowskiego Nr 270613 K
ozn. dz. 1590/1 w Szymbarku
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 455,00
- wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z
zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości
warstwy po uwałowaniu 15 cm m2 455,00
- nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 390,00
- wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką tłuczniowo - klińcową
gr.5 cm 0,25*2*130 m2 65,00
- wyczyszczenie rowów z namułu z odłożeniem i wyrównaniem urobku mb 150,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
kryterium jakości | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: Przebudowa odcinka drogi gminnej Rozdzielnia Boczna Nr 270659 K w Stróżówce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:6. Przebudowa odcinka drogi gminnej Rozdzielnia Boczna Nr 270659 K
w Stróżówce
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 780,00
- wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z
zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości
warstwy po uwałowaniu 11 cm m2 780,00
- nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 590,00
- wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką tłuczniowo - klińcową
gr.5 cm 0,50*2*180 m2 180,00
- ułożenie korytek ściekowych na podsypce cementowo- piaskowej
półcieki 50 *50 8 *12,5 mb 180,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
kryterium jakości | 40 |
Część nr: 7
Nazwa: Remont drogi gminnej Klęczany - Strzeszyn Nr 270547 K w Klęczanach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:7. Remont drogi gminnej Klęczany - Strzeszyn Nr 270547 K w Klęczanach
- ścięcie pobocza drogi gr. do 10 cm z odwiezieniem urobku do 5 km
150*0,5*2 m2 150,00
- wyczyszczenie rowów z namułu z obrobieniem skarp i odwiezieniem
urobku do 5 km mb 150,00
- nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 675,00
- wykonanie przebudowy przepustu pod drogą z rur betonowych fi 40
na rury pvc K-2 FI 50 mb 6
- wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką klińcowo - tłuczniową
gr.5 cm 0,50*2*150 m2 150,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
kryterium jakości | 40 |
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- REMONT DROGI GMINNEJ NR 270287K (UL. GAJOWEJ) W KM OD 0+003,50 DO KM 0+695,00 W MIEJSCOWOŚCI GORLICE - MIASTO GORLICE I REMONT UL. GAJOWEJ - SKRZYŻOWANIE W MIEJSCOWOŚCI GORLICE
- Remont odcinka drogi gminnej rolniczej "Dudówka" na działkach 891/9, 1601/2 i 1600/2 w Dominikowicach
- Budowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1489K Sękowa - Rozdziele
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół objętych projektem: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja"
- Wykonanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bystra i Szymbark, Gmina Gorlice
- Likwidacja barier architektonicznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kobylance
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont odcinka drogi gminnej rolniczej "Dudówka" na działkach 891/9, 1601/2 i 1600/2 w Dominikowicach
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Daszyna - droga gminna nr 104007E; 104006E na odcinku - Ogrodzona - Mazew
- Przebudowa drogi gminnej 100514C w km od 2+268 do 3+250 w miejscowości Bielczyny
- Remont ul. Jasnej w Orzeszu
- Przebudowa zabytkowego odcinka Szlaku Trzech Kultur we Włodawie w ramach zadania Gminy Miejskiej Włodawa "Przebudowa drogi gminnej nr 104273L-ul. Mostowa we Włodawie wraz z infrastrukturą techniczną"
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej od miejscowości Dębowiec do granicy Państwa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.