To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-21
Wrocław: Usługi drukowania wraz z dostawą materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we wrocławiu
Numer ogłoszenia: 280948 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135385 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Festiwalowe Impart 2016, ul. Komuny Paryskiej 39-41, 50-451 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 343 29 62, faks 71 343 29 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukowania wraz z dostawą materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi drukowania wraz z dostawą do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego na terenie Wrocławia: broszur, folderów, plakatów, afiszy, ulotek, pocztówek oraz teczek ofertowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywny druk, partiami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, asortymentu wyszczególnionego w Formularzu cenowym, w tym w szczególności: 1) przygotowanie do druku, 2) drukowanie poszczególnych wydawnictw techniką offsetową w systemie kolorystycznym Cmyk zgodnie ze szczegółowym zamówieniem oraz wykorzystaniem surowców Wykonawcy, 3) pakowanie, 4) dostarczenie na koszt Wykonawcy wydrukowanych wydawnictw do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji we Wrocławiu. 3. Projekt druku zostanie przekazany Wykonawcy w postaci przygotowanego do impozycji pliku w formacie PDF. 4. Wykonawca zobowiązany jest, na życzenie Zamawiającego, przesłać drogą elektroniczną impozycję druku do akceptacji. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami - zgodnie z potrzebami Zamawiającego, każdorazowo po uprzednim dokonaniu przez Zamawiającego zamówienia przesłanego co najmniej drogą elektroniczną. 6. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania każdego zamówienia w terminie nie dłuższym niż 8 dni roboczych od dnia otrzymania pliku projektu graficznego. 7. Wykonawca dostarczy każdą partię na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego w zamówieniu. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany dotkniętych wadą egzemplarzy na wolne od wad w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dostarczenia zawiadomienia o wadzie. 9. Zamawiający zastrzega, iż: 1) nie każdy asortyment objęty niniejszym zamówieniem musi być zrealizowany w pełnym zakresie ilościowym, 2) łączna ilość zrealizowanych zamówień jest uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, tj. może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w ramach wynagrodzenia ofertowego Wykonawcy. 10. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia wykorzystania kwoty, stanowiącej wynagrodzenie ofertowe Wykonawcy, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2016r. 11. Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i szczegółowa charakterystyka techniczna zamawianego asortymentu została określona w Formularzu cenowym - Załącznik 1.1 do SIWZ. 12. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Print Management Wojciech Pietrzak, ul. Świętopełka 38/13, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 218870,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 165608,55
Oferta z najniższą ceną: 57862,00 / Oferta z najwyższą ceną: 385026,90
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- drukowanie, kopertowanie i organizacja wysyłki faktur.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.