Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Zgierz: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz innego drobnego asortymentu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 280977 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7144332, 7144505, fax. 042 7144530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz innego drobnego asortymentu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz innego drobnego asortymentu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne 39.22.21.00 - Artykuły cateringowe jednorazowe 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe 33.14.14.10 - Przecinaki i noże chirurgiczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.23 - Igły do biopsji 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 42.51.43.10 - Filtry powietrza 18.93.80.00 - Pojemniki tymczasowe 33.17.11.00 - Przyrządy do anestezji 19.51.00.00 - Produkty z gumy 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 33.12.50.00 - Urządzenia do badań urologicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 27.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium na całość zamówienia - 6.700,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: 2. Wykaże się realizacją dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż cena oferty brutto w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5. 3. Wniesienie wadium. Ocena spełnienia ww warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą - spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.3 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie i ich łączna wartość jest nie mniejsza niż cena oferty brutto - Załącznik nr 5. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt.5. lit. a., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt.6. stosuje się odpowiednio. 8. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy winni a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy również Spółki Cywilnej), zgodnie z wymogami art. 23 Ustawy prawo zamówień publicznych, z póź. zmianami; b) załączyć dokumenty określone w pkt. od 1. do 3. odpowiednio przez każdy podmiot. 9. DODATKOWE WYMOGI ZAMAWIAJĄCEGO, DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : 9.1. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania zaoferowanego asortymentu, zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w ustawie o Wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 roku (Dz. U. nr 93, poz. 896 ze zm.) i rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie - dotyczy sprzętu medycznego ( części 1, 6-27 ). 9.2. Wykaz przekazanych próbek do testowania z zaznaczeniem, których pozycji bądź części dotyczą. 9.3. W celu dokonania oceny spełnienia wymagań określonych w Formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą próbek do wglądu po 1 szt. - opakowanie indywidualne umożliwiające oględziny zaoferowanego asortymentu przed rozpakowaniem - dotyczy części 6, 12, 13, 15, 16, 19, 20, 22, 24, 26. Próbki do wglądu należy złożyć wraz z załączonym w kopercie Wykazem asortymentu do dnia 06.11.2008 roku godz. 9.00 tj. terminu składania ofert. Przekazane przez Wykonawcę nieodpłatnie próbki do wglądu będą podlegały zwrotowi na wniosek Wykonawcy i jego koszt. 9.4. W celu dokonania oceny spełnienia wymagań oraz oceny w kryterium walory użytkowe Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą próbek zaproponowanego asortymentu będącego przedmiotem zamówienia do przetestowania - w minimalnej ilości, pozwalającej na dokonanie tych ocen w kilku oddziałach szpitalnych - dotyczy części 1, 7, 8, 9, 10, 11, 17, 18, 21, 23, . Przekazane przez Wykonawcę nieodpłatnie próbki do przetestowania nie będą podlegały zwrotowi. Materiały do testowania należy złożyć wraz z załączonym w kopercie Wykazem asortymentu z określeniem, której pozycji i części dotyczą do dnia 06.11.2008 roku do godz. 9.00 tj. terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - cena 100% (części 2-6, 12-16,19-20,22,24-27) Walory użytkowe (części 1,7-11,17-18, 21, 23) - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl/main.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych - pok. nr 14 (budynek administracji).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych - pok. nr 14 (budynek administracji).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: osłonki do termometru elektronicznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: żarówki halogenowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kieliszki jednorazowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kubki jednorazowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: jednorazowe nakładki na sedes.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: nożyczki Bush do obcinania pępowiny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: opaska mosznowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: igły do akupunktury.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: kaniule pediatryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: igły do biopsji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: bakteria filtr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: filtry do inkubatorów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: igły kulkowe do płukania ran.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pojemniki na mocz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.89.38.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: przedłużacze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: gruszki gumowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: zestawy do RKZ (gazometrii).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: końcówka do Cusa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: nożyki do aparatu EMED.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: szyny ortopedyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: torba na wymiociny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: prowadnik drutowy do pętli chirurgicznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: zestawy jednorazowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: nożyczki jednorazowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: paski do glukometru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: żele.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: paski do glukometru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Pojemniki tymczasowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.