To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-26
Radom: USŁUGA W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA - BUDYNKÓW MIESZKALNYCH PRZY UL. MARII GAJL 31 ORAZ PRZY UL. TOKARSKIEJ 3 W RADOMIU.
Numer ogłoszenia: 280979 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262845 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu, ul. Garbarska 55/57, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0 48 383 57 50, faks 0 48 383 57 48 w. 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA - BUDYNKÓW MIESZKALNYCH PRZY UL. MARII GAJL 31 ORAZ PRZY UL. TOKARSKIEJ 3 W RADOMIU..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia częściowo zasiedlonych budynków mieszkalnych przy ul. Marii Gajl 31 oraz przy ul. Tokarskiej 3 w Radomiu do czasu ich całkowitego zasiedlenia, w oparciu o dwóch pracowników całotygodniowo i całodobowo dla każdego obiektu. Ponieważ przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony świadczona do momentu zasiedlenia budynków, Zamawiający nie jest w stanie określić faktycznego czasu trwania umowy, a co za tym idzie dokładnej ilości roboczogodzin. W związku z tym Zamawiający korzystając z możliwości zastosowania prawa opcji, ustawy ustalił minimalny i maksymalny okres trwania zamówienia z podziałem na poszczególne nieruchomości. Zamawiający określa minimalną ilość roboczogodzin objętych niniejszym zamówieniem (przy założeniu, że w każdym obiekcie całodobowo dyżurować będzie dwóch pracowników Wykonawcy) jakie zobowiązuje się zrealizować na: a) 2 x 744 roboczogodziny dla budynku przy ul. Tokarskiej 3 ( okres trwania umowy 31 dni licząc od dnia zawarcia umowy) = 1488 roboczogodzin b) 2 x 1464 roboczogodzin dla budynku przy ul. Marii Gajl 31 (okres trwania umowy 61 dni licząc od dnia zawarcia umowy) = 2928 roboczogodzin Zamawiający określa maksymalną ilość roboczogodzin jakie może zostać zrealizowane w ramach niniejszego zamówienia na : a) 2 x 2352 roboczogodziny dla budynku przy ul. Tokarskiej 3 ( okres trwania umowy 98 dni licząc od dnia zawarcia umowy) = 4 704roboczogodzin b) 2 x 2352 roboczogodzin dla budynku przy ul Marii Gajl 31 (okres trwania umowy 98 dni licząc od dnia zawarcia umowy) = 4 704 roboczogodzin..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowe KERIM Mirosław Hendel, ul. Sandomierska 14 A, 26-611 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76487,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56007,71
Oferta z najniższą ceną: 56007,71 / Oferta z najwyższą ceną: 104146,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- SUKCESYWNE ŚWIADCZENIE DOSTAW I ODDANIE W NAJEM URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ŚWIADCZENIE OBSŁUGI SERWISOWEJ I SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO TYCH URZĄDZEŃ DLA MOPS W RADOMIU
- Dostawa mebli do biura Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie
- 5-D-2025 - Dostawa ambulansu z wyposażeniem dla potrzeb zespołów ratownictwa medycznego Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu.
- P-28/2025 Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb Pracowni Hemodynamiki Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Wymiana kotłowni węglowych z montażem pomp ciepła oraz ogniw fotowoltaicznych w jednostkach Policji garnizonu mazowieckiego - część III
- Zakup i dostawa aktywnych urządzeń sieciowych na potrzeby sieci lokalnej Starostwa Powiatowego w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie będącym siedzibą Prokuratury Okręgowej w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Koszalinie
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Ochrona dronowa Parku Zakrzówek w Krakowie.
- Ochrona fizyczna osób wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Świadczenie usług ochrony fizycznej, mienia i obiektów Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1,2 oraz przy ul. Edmunda Bałuki 11 w Szczecinie
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozoru osób i mienia w budynkach Wejherowskiego Centrum Kultury - Filharmonii Kaszubskiej i Kamienicy Sztuki, wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.