Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2017-01-02
Ogłoszenie nr 280 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.
Wyszków: Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wyszków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 350589
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków, krajowy numer identyfikacyjny
52493800000, ul.
Aleja Róż
2,
07200
Wyszków, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
297 424 201, faks
297 424 209, e-mail
gmina@wyszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wyszków
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.58.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie gminy Wyszków: Oprawy oświetlenia ulicznego 4 927 szt. tj.: - na terenie miasta - 2 938 szt. - na terenie sołectw - 1 989 szt. Ilość punktów zapalania: 262 szt. tj.: - na obszarze miasta - 72 szt. - na obszarze sołectw - 190 szt. Urządzenia sterujące: 143 szt. tj.: - zegary sterujące - 9 szt. - urządzenia fotokomórki sterujące -134 szt. Zamówienie obejmuje: -Wymianę źródeł światła ,dławików i bezpieczników latarniowych (w trakcie wymiany należy stosować elementy o takich samych parametrach jak elementy uszkodzone) - w szacunkowej ilości rocznej : żarówki - 3 000szt., dławiki- 500 szt., bezpieczniki- 500szt., stateczniki - 500 szt. -Regulacje zegarów i wyłączników zmierzchowych zgodnie ze zmianą czasu, porą roku. -Konserwację urządzeń sterowniczych umożliwiającą ich prawidłowe działanie lub bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu. -Zabezpieczenie i obsługa urządzeń pomiarowych. -Zabezpieczenie w całości materiałów na potrzeby konserwacji. -Utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym poprzez: - wymianę uszkodzonych opraw bądź ich elementów - w szacunkowej ilości rocznej: 20 szt.; - wymianę lub naprawę drzwiczek słupowych- w szacunkowej ilości rocznej - 40 szt.; - wymianę lub naprawę skrzynek- w szacunkowej ilości rocznej 20 szt.; - pionowanie pochylonych słupów, regulację naciągu przewodów oświetleniowych ; - lokalizację i naprawę linii kablowych i napowietrznych; - malowanie latarni oświetlenia ulicznego - w szacunkowej ilości rocznej 20 szt. - zabezpieczenie słupów przed korozją i rdzewieniem oraz pomalowanie do wysokości 20 cm - w szacunkowej ilości rocznej 50 szt. -Czyszczenie opraw oświetlenia ulicznego w obrębie miasta oraz poza miastem. -Zakup i montaż do 15 szt. lamp oświetlenia ulicznego typu OUS 70 W, 5 szt. lamp typu LED (haki, bezpiecznik, zacisk, przewód, wysięgnik do każdej lampy). -Wymiana i montaż do 5 szt. słupów oświetlenia ulicznego typu ŻN lub EPV 10,5x25, 5 szt. słupów aluminiowych. -Zakup i montaż do 2000 mb linia kablowa niskiego napięcia - 700mb linii kablowej napowietrznej ASXSn 2nx25mm2 - 700mb linii kablowej YAKXS 4x35mm2 (ułożonej w ziemi) -600mb, linia kablowa YAKXS 4x35mm2(ułożonej przeciskiem). -Dokonywanie cięć gałęzi drzew przy kamerach monitoringu wg wskazań przez służby obsługujące, nie częściej niż dwa razy w roku. -Dokonywanie na bieżąco cięć odmładzających i pielęgnacyjnych drzew stanowiących zagrożenie dla linii energetycznych oraz ich uprzątnięcie. Prace w obrębie korony nie mogą prowadzić do usunięcia gałęzi w wymiarze przekraczającym 30% korony, która rozwinęła się w całym okresie rozwoju drzewa, chyba że maja na celu: usunięcia gałęzi obumarłych lub nadłamanych wraz z dokumentacja fotograficzną. -Dokonywanie napraw bieżących niezwłocznie po stwierdzeniu nieprawidłowego działania urządzeń. -Przegotowanie przyłącza elektrycznego na imprezy organizowane przez Gminę Wyszków w ilości 10szt.; -Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnej w Wyszkowie na skrzyżowaniu ul. Sowińskiego z ul. Prostą, która obejmuje w szczególności: utrzymanie w stanie czystości i czytelności urządzeń i elementów sygnalizacji świetlnej, dokonywanie co miesiąc, rutynowych przeglądów pracy i stanu technicznego urządzeń sygnalizacji świetlnej, przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnej oraz natychmiastowe (niezwłoczne) podejmowanie działań w kierunku usunięcia przyczyn i likwidacji skutków, usuwanie awarii prostych np.: spalenie żarówki, uszkodzenie pakietu, zawieszenie pracy systemu sterującego ,itp. -Dokonywanie objazdu terenu w celu sprawdzenia prawidłowości funkcjonowania oświetlenia ulicznego oraz sporządzenie notatki z ilości zauważonych awarii - nie świecących się lamp i innych usterek; -Wykonanie przyłącza elektrycznego na rondzie przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego. -Pomoc merytoryczna związana z zadaniami dotyczącymi budowy i rozbudowy oświetlenia ulicznego. -Doraźne naprawy pozostałych elementów obwodu oświetleniowego, po przyjęciu zgłoszenia o zakłóceniu w działaniu oświetlenia ulicznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50232100-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT146340 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 115750.01 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Adaptacja dwóch pomieszczeń na potrzeby pracowni żywieniowej w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
- Budowa drogi powiatowej Nr 4419W w m. Deskurów.
- Dzierżawa analizatora backup do badań immunochemicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych
- "Wykonanie odgruzowania i remont kominów oraz wymiana pokrycia dachowego na budynku biurowym Starostwa Powiatowego w Wyszkowie przy ul. Zakolejowej 15A".
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu przy ul. Łącznej w Wyszkowie
- Modernizacja dachu, elewacji i łazienek budynku hali sportowej Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.