Ogłoszenie z dnia 2017-02-20
Ogłoszenie nr 28100 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
Rzeszów: Roboty budowlane polegające na remoncie schroniska dla bezdomnych zwierząt KUNDELEK w Rzeszowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 359068
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 359209
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny
65061400000, ul.
Rynek
1,
35064
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
178 754 636, faks
178 754 634, e-mail
zampub@erzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na remoncie schroniska dla bezdomnych zwierząt KUNDELEK w Rzeszowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.67.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających między innymi na rozbiórce istniejących boksów zewnętrznych dla psów, a następnie wykonanie nowych i ich zadaszenie, ponadto roboty budowlane obejmują podbicie fundamentów budynku schroniska, naprawę pęknięć elewacji budynku wraz z malowaniem ścian, wymianę rynien i rur spustowych, wymianę istniejących stalowych krat wejściowych do boksów zewnętrznych wraz ze słupkami na nowe ze stali ocynkowanej, wymianę istniejących drewnianych drzwiczek, stanowiących przejście z boksu zewnętrznego do wewnętrznego, na nowe ocieplone ze stali ocynkowanej oraz częściowe przełożenie istniejącej kostki brukowej. Przedmiot zamówienia nie obejmuje elementów ujętych w dokumentacji takich jak: 1) Odgrzybiania pomieszczeń w pawilonie dla psów wraz z remontem posadzki (wewnątrz budynku), 2) Remont podproża drzwi wejściowych do budynku gospodarczego (kociarni), 3) Czyszczenie i zabezpieczenie wraz z malowaniem stolarki stalowej w kojcach dla zwierząt, Powyższe elementy zostały wyłączone przez Zamawiającego. Ponadto Zamawiający wyjaśnia, że w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ ujęto demontaż istniejących krat stalowych wraz z ich skróceniem, oczyszczeniem i odmalowaniem, natomiast Zamawiający wprowadził zmianę w tym zakresie poprzez demontaż istniejących krat stalowych wraz z ich utylizacją, a następnie wykonanie nowych krat stalowych wraz ze słupkami ze stali ocynkowanej, z kratą otwieraną umożliwiająca wejście do boksów, zgodnie z przedmiarem robót. Kraty powinny nawiązywać formą i wyglądem do istniejących krat stalowych ocynkowanych znajdujących się na terenie schroniska jak na załączniku graficznym nr 1. Dokumentacja obejmuje również oczyszczenie i odmalowanie istniejących drzwiczek drewnianych w boksach dla zwierząt, natomiast Zamawiający wprowadził zmianę w tym zakresie poprzez demontaż istniejących drzwiczek drewnianych wraz z wywiezieniem i ich utylizacją, a następnie wykonanie nowych przejść ze stali ocynkowanej, ocieplonych, mocowane do ściany na prowadnicach stalowych. Przykładowa forma została przedstawiona na załączniku graficznym nr 2. Dodatkowo załączniki graficzne nr 3A, 3B i 3C przedstawiają istniejące kraty wraz ze słupkami do demontażu oraz drzwiczki drewniane do demontażu. W załączeniu również dokumentacja fotograficzna obiektu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót. 3. Wymagania określone w art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: rozbiórka istniejących boksów zewnętrznych dla psów, wykonanie nowych boksów i ich zadaszenie, podbicie fundamentów budynku schroniska, naprawa pęknięć elewacji budynku wraz z malowaniem ścian, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana istniejących stalowych krat wejściowych do boksów zewnętrznych wraz ze słupkami na nowe ze stali ocynkowanej, wymiana istniejących drewnianych drzwiczek na nowe ocieplone ze stali ocynkowanej, częściowe przełożenie istniejącej kostki brukowej, oraz inne roboty towarzyszące które są niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45260000-7
Dodatkowe kody CPV:
45262300-4,
45320000-6,
45110000-1,
45421147-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT416503.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 478343.21 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych,(...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. - (9 zadań)
- Sprzedaż i dostawa trenażerów, manekinów, sztucznych płynów, drobnego sprzętu medycznego oraz 10 sztuk regałów do Centrum Symulacji Medycznej
- Dostawa i montaż 256 szt. akumulatorów będących 4 kpl. baterii do UPS-ów oraz klimatyzatorów w Kl. Ort. i Traumatologii Narządu Ruchu Dzieci - 5 szt. i mag. implantów ortop. Bloku Op. Dzieci - 1 szt.
- Dostawa sprzętu informatycznego.
- Zakup i dostawa konsoli dyspozytorskich dla I Komisariatu Policji w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego- pipet automatycznych, wytrząsarki i zamrażarki dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.