eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRoboty budowlane polegające na remoncie schroniska dla bezdomnych zwierząt KUNDELEK w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-20

Ogłoszenie nr 28100 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.

Rzeszów: Roboty budowlane polegające na remoncie schroniska dla bezdomnych zwierząt KUNDELEK w Rzeszowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 359068


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 359209


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny 65061400000, ul. Rynek  1, 35064   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 178 754 636, faks 178 754 634, e-mail zampub@erzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na remoncie schroniska dla bezdomnych zwierząt KUNDELEK w Rzeszowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.67.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających między innymi na rozbiórce istniejących boksów zewnętrznych dla psów, a następnie wykonanie nowych i ich zadaszenie, ponadto roboty budowlane obejmują podbicie fundamentów budynku schroniska, naprawę pęknięć elewacji budynku wraz z malowaniem ścian, wymianę rynien i rur spustowych, wymianę istniejących stalowych krat wejściowych do boksów zewnętrznych wraz ze słupkami na nowe ze stali ocynkowanej, wymianę istniejących drewnianych drzwiczek, stanowiących przejście z boksu zewnętrznego do wewnętrznego, na nowe ocieplone ze stali ocynkowanej oraz częściowe przełożenie istniejącej kostki brukowej. Przedmiot zamówienia nie obejmuje elementów ujętych w dokumentacji takich jak: 1) Odgrzybiania pomieszczeń w pawilonie dla psów wraz z remontem posadzki (wewnątrz budynku), 2) Remont podproża drzwi wejściowych do budynku gospodarczego (kociarni), 3) Czyszczenie i zabezpieczenie wraz z malowaniem stolarki stalowej w kojcach dla zwierząt, Powyższe elementy zostały wyłączone przez Zamawiającego. Ponadto Zamawiający wyjaśnia, że w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ ujęto demontaż istniejących krat stalowych wraz z ich skróceniem, oczyszczeniem i odmalowaniem, natomiast Zamawiający wprowadził zmianę w tym zakresie poprzez demontaż istniejących krat stalowych wraz z ich utylizacją, a następnie wykonanie nowych krat stalowych wraz ze słupkami ze stali ocynkowanej, z kratą otwieraną umożliwiająca wejście do boksów, zgodnie z przedmiarem robót. Kraty powinny nawiązywać formą i wyglądem do istniejących krat stalowych ocynkowanych znajdujących się na terenie schroniska jak na załączniku graficznym nr 1. Dokumentacja obejmuje również oczyszczenie i odmalowanie istniejących drzwiczek drewnianych w boksach dla zwierząt, natomiast Zamawiający wprowadził zmianę w tym zakresie poprzez demontaż istniejących drzwiczek drewnianych wraz z wywiezieniem i ich utylizacją, a następnie wykonanie nowych przejść ze stali ocynkowanej, ocieplonych, mocowane do ściany na prowadnicach stalowych. Przykładowa forma została przedstawiona na załączniku graficznym nr 2. Dodatkowo załączniki graficzne nr 3A, 3B i 3C przedstawiają istniejące kraty wraz ze słupkami do demontażu oraz drzwiczki drewniane do demontażu. W załączeniu również dokumentacja fotograficzna obiektu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót. 3. Wymagania określone w art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: rozbiórka istniejących boksów zewnętrznych dla psów, wykonanie nowych boksów i ich zadaszenie, podbicie fundamentów budynku schroniska, naprawa pęknięć elewacji budynku wraz z malowaniem ścian, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana istniejących stalowych krat wejściowych do boksów zewnętrznych wraz ze słupkami na nowe ze stali ocynkowanej, wymiana istniejących drewnianych drzwiczek na nowe ocieplone ze stali ocynkowanej, częściowe przełożenie istniejącej kostki brukowej, oraz inne roboty towarzyszące które są niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45260000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262300-4, 45320000-6, 45110000-1, 45421147-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT416503.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Jolanta Uberman Firma Produkcyjno - Handlowa Piekarnia AS,  ,  ul. Wiejska 167,  37-200,  Przeworsk,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 478343.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 478343.21
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 492000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.