eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojcieszówRemont drogi gminnej Nr 112465D ul. Jasna na odcinku km 0,00 do km 0,364 - Nr 112476D ul. Skalnej na odcinku od km 0,00 do km 0,356 łącznie z drogami - Nr 268 i nr 517/5 obręb IV na odcinku od km 0,00 do km 0,100 - Nr 265 obręb IV i Nr 195 obręb III w Wojcieszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-25

Wojcieszów: Remont drogi gminnej Nr 112465D ul. Jasna na odcinku km 0,00 do km 0,364 - Nr 112476D ul. Skalnej na odcinku od km 0,00 do km 0,356 łącznie z drogami - Nr 268 i nr 517/5 obręb IV na odcinku od km 0,00 do km 0,100 - Nr 265 obręb IV i Nr 195 obręb III w Wojcieszowie
Numer ogłoszenia: 281028 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojcieszów , ul. Pocztowa 1, 59-550 Wojcieszów, woj. dolnośląskie, tel. 075 7512230, 7512373, faks 075 7512280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojcieszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Nr 112465D ul. Jasna na odcinku km 0,00 do km 0,364 - Nr 112476D ul. Skalnej na odcinku od km 0,00 do km 0,356 łącznie z drogami - Nr 268 i nr 517/5 obręb IV na odcinku od km 0,00 do km 0,100 - Nr 265 obręb IV i Nr 195 obręb III w Wojcieszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Remont drogi gminnej Nr 112465D ul. Jasna na odcinku km 0,00 do km 0,364 - Nr 112476D ul. Skalnej na odcinku od km 0,00 do km 0,356 łącznie z drogami - Nr 268 i nr 517/5 obręb IV na odcinku od km 0,00 do km 0,100 - Nr 265 obręb IV i Nr 195 obręb III w Wojcieszowie wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń na zajęcia pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 328 na wykonywanie prac na włączeniu drogi gminnej do drogi wojewódzkiej. 4. Opis zamówienia 4.1. Remont drogi gminnej Nr 112465D ul. Jasna na odcinku km 0,00 do km 0,364 - Nr 112476D ul. Skalnej na odcinku od km 0,00 do km 0,356 łącznie z drogami - Nr 268 i nr 517/5 obręb IV na odcinku od km 0,00 do km 0,100 - Nr 265 obręb IV i Nr 195 obręb III w Wojcieszowie, w zakresie : Remont drogi nr 112465D ul. Jasnej wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem 60,60 m3 skropienie powierzchni asfaltem 1419,50 m2 ułożenie krawężnika drogi wraz z ławą na odcinku 147 mb uzupełnianie ścinanie poboczy drogi - 546,0 m2 - nawierzchnia asfaltowa 4 cm warstwa wiążąca 1419,50 m2 - nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna 3 cm 1419,50 m2 - ściek poprzeczny z prefabrykatów szer. min 30 cm na całej szerokości drogi na podsypce betonowej zamknięty od góry kratą. 6,0 mb - kanały z rur pcv 30 mb - studzienki rewizyjne z kręgów 1 szt - studzienki ściekowe 1 szt - odmulanie rowów warstwa do 40 cm - 60,0 mb - regulacja pionowa studzienek 13 szt - plantowanie i uzupełnianie poboczy 546,00 m2 Remont drogi 112476D ul. Skalnej - nawierzchnia asfaltowa drogi warstwa wiążąca 4 cm - 1068,00 m2 - nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna 3 cm 1068,00 m2 - wyrównanie podbudowy tłuczniem 106,8 m3 - skropienie nawierzchni asfaltem 1068,00 m2 - regulacja studzienek 3 szt - odmulenie rowów 55,0 mb - plantowanie i uzupełnianie poboczy 356,0 m2 Remont drogi Nr 268 i 517/5 obręb IV - wykonanie nawierzchni asfaltowej warstwa wiążąca 4 cm - 397,5 m2 - wykonanie nawierzchni asfaltowej warstwa ścieralna 3 cm - 397,5 m2 - wyrównanie podbudowy tłuczniem 39,7 m3 - skropienie nawierzchni asfaltem 397,5 m2 - Regulacja studzienek 0,08 m3 - wykonanie koryta 448,00 m2 - warstwa dolna podbudowy 448,0 m2 - warstwa górna podbudowy 448,00 m2 - krawężniki betonowe na ławie betonowej 232 mb - ścieki z prefabrykatów poprzeczne z kratą 2*4,5 mb - wykop i ułożenie kanalizacji burzowej PCV 200 mm - 10 mb - montaż studni rewizyjnych 2 szt - uzupełnianie i plantowanie poboczy 168,00 m2 Remont drogi Nr 195 obręb III i nr 265 obręb IV - ścianki czołowe przepustów 5 szt - nawierzchnia wiążąca asfaltowa 4 cm - 874,5 m2 - nawierzchnia ścieralna asfaltowa 3 cm - 854 ,5 m2 - wyrównanie podbudowy tłuczniem 86,4 m3 - skropienie nawierzchni asfaltem 864,50 m2 - uzupełnianie i plantowanie poboczy 280,00 m2 - kanały z rur pcv 315 mm 12 mb - studnie rewizyjne z kręgów 1000 mm 1 szt - odmulanie rowów 12 mb - ścieki uliczne betonowe zamknięte od góry kratą 3,5 mb - krawężnik betonowy 52,00 mb - spoinowanie murów z kamienia 5 m2 4.2. Przygotowanie projektu zajęcia pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 328 w zakresie włączenia drogi gminnej do drogi wojewódzkiej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i uzyskaniem zatwierdzenia przez właściwy organ oraz uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas wykonywania prac. 4.3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): kod - 45246000-3 Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 12. Wymagania dotyczące wadium 12.1. Zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wniesienia wadium. 12.1.1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 ) do upływu terminu składania ofert. 12.2. Wadium można wnieść w: 12.2.1. pieniądzu, 12.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 12.2.3. gwarancjach bankowych, 12.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 12.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 roku Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 roku Nr 96, poz. 620). 12.3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 08 8658 1019 0000 1964 2000 0050. 12.4. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie wraz z ofertą. 12.5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych. 12.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12.9. 12.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12.8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 12.8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 12.8.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 12.8.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.4., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.12. Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium określone w pkt 12.8. i 12.9.. 12.13. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): 12.13.1. - ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Wojcieszów 12.13.2. - określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), 12.13.3. - określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 12.13.4. -określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 12.13.5. -być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na wykonaniu 500 m2 dróg o nawierzchni asfaltowej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

14.3.1. Wypełniony Formularz oferty - Załącznik nr 1; 14.3.4. Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 14.3.5 Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

22.5. Zmiana postanowień zawartej umowy: 22.5.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jednakże zmiana taka wymaga zgody instytucji współfinansującej zamówienie . Warunki tej zmiany określone zostały w § 5 i § 13 Wzoru umowy. 22.5.2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: a) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego); b) Zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wojcieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojcieszów, ul. Pocztowa 1, 59-550 Wojcieszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wojcieszów, ul. Pocztowa 1, 59-550 Wojcieszów - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie pn. Remont drogi gminnej Nr 112465D ul. Jasna na odcinku km 0,00 do km 0,364 - Nr 112476D ul. Skalnej na odcinku od km 0,00 do km 0,356 łącznie z drogami - Nr 268 i nr 517/5 obręb IV na odcinku od km 0,00 do km 0,100 - Nr 265 obręb IV i Nr 195 obręb III w Wojcieszowie jest współfinansowane ze środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.